خرید قسطی لوازم خانگی آنلاین

تاریخ انتشار:
1403/2/20 18:22:54

شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی به صورت آنلاین به دسته بندی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی آنلاین


چرا لوازم خانگی را قسطی و به روش آنلاین بخریم؟

این روزها خرید اقساطی لوازم خانگی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که خانه خود را بدون اتلاف وقت مجهز کنید. هر خانه‌ای با داشتن لوازم خانگی با کیفیت معنا پیدا می‌کند. اما همه نمی‌توانند به صورت نقدی لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنند. پس خرید اقساطی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افراد است. خرید قسطی لوازم خانگی آنلاین برای همه در هر شرایطی توصیه می‌شود. این روش از اتلاف وقت شما برای رفت و آمد به فروشگاه‌ها جلوگیری می‌کند. در واقع فروشگاه‌های مختلف را به خانه شما می‌آورد!

فروش و خرید اقساطی لوازم خانگی آنلاین هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزایایی دارد. اگر افراد قصد خرید لوازم خانگی و یا تهیه جهیزیه به صورت یکجا را داشته باشند باید هزینه گزافی بپردازند. اما خرید قسطی این امکان را به شما می‌دهد که با هزینه کمتری لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

همچنین افراد کم درآمد جامعه می‌توانند با خرید قسطی لوازم خانگی به روش آنلاین، وسایل مورد نظر خود را به آسانی تهیه کنند. پس خرید و فروش قسطی لوازم خانگی به روش آنلاین به همه نفع می‌رساند. در ادامه میخواهیم در مورد تعدادی از لوازم خانگی که در سایت ما برای فروش موجود هستند، اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین لوازم خانگی را برای خود انتخاب کنید. 

بهترین سینک ظرفشویی موجود در بازار

هر آشپزخانه‌ای باید به یک سینک ظرفشویی با کیفیت و زیبا مجهز باشد. با خرید لوازم خانگی به روش آنلاین از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید بهترین سینک‌ها را در برندهای مختلف خریداری کنید. سینک‌های ظرفشویی در جنس‌های چدنی، ضدزنگ، گرانیتی و به صورت تک لگن، دو لگن، با طرح‌ها و عمق‌های متفاوتی وجود دارند. این سینک‌ها محصول برندهای مختلفی هستند. بیمکث، کن، اخوان، استیل البرز و داتیس از جمله برندهایی هستند که محصولات آنها در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد.

خرید آنلاین و غیر حضوری دستگاه تصفیه هوا

با اینکه هر کدام از لوازم خانگی موجود در خانه مشکلی را برطرف می‌کنند، اما دستگاه تصفیه هوا مستقیما در سلامتی ما نقش دارد. دستگاه تصفیه هوا مناسب مکان‌های سر بسته از جمله خانه و اتومبیل می‌باشد. تصفیه هوا باعث تجزیه و از بین رفتن قارچ، ویروس، باکتری و عوامل آلوده کننده دیگر در محیط می‌شود. دستگاه تصفیه هوا در برند های مختلف به فروش می‌رسد. با خرید قسطی به روش آنلاین از سایت قسطی کلاب می‌توانید این دستگاه را به آسانی تهیه کنید.

خرید قسطی فرش آنلاین!

فرش یکی از مهمترین وسایلی است که علاوه بر پوشش کف، با نقش هایش به محیط منزل شما زیبایی می‌بخشد. خرید اقساطی فرش به روش آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که فرش های مختلف را ببینید و همچنین طرح‌ها و نقش‌های متنوع را انتخاب کنید. خرید قسطی فرش برای خریدار مقرون به صرفه تر است. قسطی کلاب فرش‌های 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه را برای شما عزیزان در جشنواره فروش ویژه خود قرار داده است. 

بهترین شیرآلات را قسطی و آنلاین بخرید

شیرآلات از انواع لوازم خانگی هستند که کیفیت آنها بسیار حائز اهمیت است. شیرآلات در حمام، روشویی، آشپزخانه و توالت به دلیل استفاده مداوم همیشه در معرض آسیب هستند. پس باید در انتخاب شیرآلات مناسب و با کیفیت دقت کنید. فروش شیرآلات در برندها و طرح‌های متفاوت به صورت قسطی و نقدی در قسطی کلاب انجام می‌شود.

ست شیرآلات بهداشتی مدل قهرمان، ست شیرآلات دزلی مدل تنسو، ست شیرآلات اوج مدل فانتوم، دوش حمام داپ مدل 3006 از جمله پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در قسطی کلاب هستند. شما می‌توانید انواع شیرآلات با کیفیت را به صورت قسطی و آنلاین در کمترین زمان خریداری کنید. 

خرید اقساطی انواع آبگرمکن به روش آنلاین

همانطور که آب مایع حیات است، وجود آب گرم در آشپزخانه و حمام هم حیاتی است. آبگرمکن یکی از لوازم خانگی ضروری است که به آشپزخانه و حمام جان می‌بخشد. فروش قسطی آبگرمکن به روش آنلاین در سایت قسطی کلاب به شما کمک می‌کند تا بهترین آبگرمکن را برای منزل خود تهیه کنید. سپهر الکتریک، آزمون، بوتان، خورشید از جمله برندهایی هستند که محصولات آنها در قسطی کلاب به صورت اقساطی به فروش می‌رسند.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب

قسطی کلاب برای خرید قسطی لوازم خانگی آنلاین طرح‌های متنوعی را در نظر گرفته است. طرح هوشمند فردا تا سقف 70 میلیون، طرح هامرز یا حامی تا 80 میلیون، طرح بایچک تا سقف 150 میلیون، طرح پایا تا 100 میلیون و همچنین طرح اقساطی خرید خودرو تا سقف 400 میلیون از جمله طرح‌های خرید اقساطی در قسطی کلاب است که هر یک از آنها شرایط خاص خود را دارد. با توجه به اینکه خرید نقدی لوازم خانگی برای همه اقشار جامعه امکان پذیر نیست؛، خرید قسطی به روش آنلاین از قسطی کلاب بهترین گزینه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه

 بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه
اگر شما قصد خرید لوازم برقی آشپزخانه را دارید، ممکن است برای شما سوال شود، بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه برای خرید از بین این همه برند در این...

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک
برند دیپوینت یکی از برترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک به بخش یخچال فریزر در...