خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:53:09

اولین طرح خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب، لیزینگ پارسیان است. در این طرح با استفاده از چک صیاد بنفش می‌توانید خرید اقساطی خود را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ با چک


آشنایی و شناخت سامسونگ s23 در قسطی کلاب

اگر شما از طرفداران کالای دیجیتال هستید حتما با  شرکت سامسونگ و محصولات دیجیتال آن آشنایی دارید. این شرکت در زمینه فروش و عرضه کالای دیجیتال به بازار جهانی فعالیت می‌کند. در ادامه می‌خواهیم در خصوص مشخصات بهترین گوشی سامسونگ و خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ صحبت کنیم. این کالای دیجیتال در تاریخ 1 فوریه 2023 به بازار جهانی عرضه شد. گوشی s23 سامسونگ از گوشی‌‌های پرچمدار شرکت سامسونگ است که در زمان عرضه با استقبال بسیار زیادی از کاربران سامسونگ مواجه شد. 

طراحی ظاهری بهترین گوشی سامسونگ s23

در بخش طراحی ظاهری این کالای دیجیتال ، s23 سامسونگ امتیاز بسیار خوب و بالایی نسبت به سایر رقبای خود در این بازه قیمتی می‌گیرد. وزن این گوشی 168 گرم است که55 همین موضوع باعث می‌شود این گوشی در میان کاربران شرکت سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. جنس پشت و جلوی این گوشی از شیشه است که توسط محافظ گوریلا گلس 2 پوشانده شده است. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوریلا گلس به کار برده شده در این کالای دیجیتال از فناوری وکتوس پشتیبانی می‌کند. یعنی مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به سایر نسخه‌‌های گوریلا گلس دارد. جنس فریم یا قاب دور گوشی از جنس آلومینیوم است که همین موضوع باعث کم شدن وزن این گوشی شده است. یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر این گوشی در بین کاربران شرکت سامسونگ شده است تنوع رنگ این گوشی می‌باشد. این رنگ بندی عبارت است:

سبز.
مشکی.
کرم.
بنفش روشن. 

نمایشگر گوشی s23

اگر برایتان سوال است که چرا در ابتدای این مقاله لقب بهترین گوشی سامسونگ را به گوشی s23 داده‌ایم، صفحه نمایشگر این کالای دیجیتال یکی از پارامترهایی است که باعث دریافت لقب بهترین گوشی سامسونگ شده است.

•این نمایشگر دارای ابعاد 6.1 inch ، dynamic AMOLED 2x است.
•صفحه نمایش این گوشی از فناوری 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.
•این صفحه نمایش برای اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین مانند پابجی موبایل که شما نیاز به یک صفحه نمایش بسیار فوق العاده و روان دارید، بسیار مناسب است.
•نمایشگر این گوشی برای تماشای فیلم‌های با کیفیت 4k مناسب است و دلیل آن هم پشتیبانی از فناوری HDR10+ است.

پردازنده گوشی s23

تراشه یا همان پردازنده این گوشی تقریبا هم سطح با رقبای خود است. پردازنده این کالای دیجیتال توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. مدل پردازنده گوشی s23 qualcomm sm8550 a Snapdragon 8 gen2 این پردازنده دارای 8 هسته است که می‌تواند شما را به خوبی در اجرای بازی و برنامه‌های سنگین یاری دهد. با خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات دوربین گوشی s23

این کالای دیجیتال دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی واید است که کیفیت بسیار خوبی برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای دارد. لنز اولترا واید این گوشی دارای 12 مگاپیکسل کیفیت است. لنز اولترا واید این گوشی برای عکاسی در زاویه‌های بزرگ نیز بسیار مناسب است. دوربین این گوشی 10 مگاپیکسل، باکیفیت دوربین تله فوتو است. همین موضوع باعث افزایش کیفیت در عکس‌‌های این گوشی می‌شود. دوربین فیلمبرداری این گوشی توانایی فیلمبرداری با حداکثر وضوح FHD+ همراه با 30 فریم بر ثانیه نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک لنز واید 12 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت FHD را با حداکثر 60 فریم بر ثانیه را نیز دارد.  

نحوه خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

امروزه به دلیل افزایش قیمت کالاهاو کاهش قدرت خرید نقدی مردم خرید اقساطی کالای دیجیتال بسیار رواج پیدا کرده است. اگر شما هم به دلیل افزایش قیمت گوشی s23 مجبور به خرید اقساطی آن هستید می‌توانید از شرکت قسطی کلاب کمک بگیرید. قسطی کلاب یک شرکت است که در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت برای رفاه بیشتر مشتریان خود راهکارهایی را برای خرید اقساطی فراهم کرده است که به برخی از آنها در ادامه می‌پردازیم.

اولین طرح خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب، روش لیزینگ پارسیان است. در این طرح شما با استفاده از چک صیاد بنفش و همچنین ارائه یک فقره چک تضمین تا 120 درصد مبلغ کل، می ‌توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید. شما با استفاده از این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال را انجام دهید. این طرح دارای محدودیت سنی است و اگر شما بالای 65 سال سن داشته باشید قادر به استفاده از این طرح نیستید.  

طرح دوم خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ، خرید اقساطی از قسطی کلاب، روش بای چک است. در این طرح خریدار باید درخواست اعتبار خود را، از طریق سایت قسطی کلاب از طرح بای چک ثبت کند. در این طرح میزان اعتبار مشتریان 150 میلیون تومان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت اپل قسطی

خرید تبلت اپل قسطی
امروزه استفاده از تبلت در میان کاربران با سیر صعودی و روند چشمگیری همراه شده است. مدل های مختلف و متنوع تبلت ها، پاسخگوی نیازهای بسیار از کاربران...

خرید اقساطی poco x4 pro

خرید اقساطی poco x4 pro
برای خرید اقساطی poco x4 pro با شرایطی عالی می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...