خرید اقساطي گوشی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:15:30

یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی s23 ultra با چک


محصولات دیجیتال سامسونگ

علاقمندان کالای دیجیتال و دنیای علم و تکنولوژی با شرکت سامسونگ و محصولات دیجیتال آن مانند انواع گوشی آشنا هستند. شرکت سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده کالای دیجیتال در سراسر دنیا است. یکی از انواع محصولات تولید شده توسط این شرکت، گوشی‌های هوشمند هستند که در ادامه قصد داریم به معرفی و خرید قسطي گوشی s23 ultra از شرکت قسطی کلاب بپردازیم. 

قیمت گوشی s23 ultra و زمان عرضه آن

گوشی s23 ultra در تاریخ 1 فوریه سال 2023 میلادی به بازار عرضه شد. این کالای دیجیتال دارای قیمتی حدود 1200 دلار است که اگر بخواهیم آن را به تومان تبدیل کنیم قیمتی حدود 49 تا 50 میلیون تومان دارد.

طراحی ظاهری گوشی s23 ultra

این گوشی در بخش طراحی یکی از بی‌نظیرترین گوشی‌های موجود در رده قیمتی خود می‌باشد. این گوشی دارای وزنی حدود 234 گرم است که دلیل آن هم حجم بسیار بالای باتری است. با توجه به اینکه این گوشی یکی از پرچمدارهای شرکت سامسونگ است جنس صفحه پشت و نمایش جلوی آن شیشه است و از فناوری گوریلا گلس وکتوس 2 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مختلفی متناسب با همه سلیقه‌ها به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطي گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگبندی گوشی s23 اولترا

مشکی.
سبز.
کرم.
بنفش روشن.
نوک مدادی.
آبی‌.
سبز لیمویی.
قرمز. 

نمایشگر گوشی s23 ultra

نمایشگر این گوشی که در واقع یکی از نقاط قوت این گوشی است از نوع دینامیک آمولد است. اگر شما از افرادی هستید که با گوشی هوشمند اقدام به اجرای بازی‌‌های گرافیکی قوی می‌کنید نیاز زیادی به یک نمایشگر 120 هرتزی دارید. با خرید قسطي گوشی s23 ultra از قسطی کلاب این نیاز شما برطرف می‌شود. حداکثر روشنایی صفحه نمایشگر این گوشی 1750 نیت است.

پردازنده قوی گوشی s23 ultra

این گوشی دارای یک تراشه و یا همان پردازنده بسیار قوی است و دلیل آن این است که این گوشی از پرچمدارهای شرکت سامسونگ است. جالب است بدانید که این گوشی دارای تراشه 4 نانومتری است و همین موضوع باعث افزایش قیمت گوشی s23 اولترا شده است. این پردازنده در اجرای برنامه‌های بسیار سنگین و همچنین بازی‌های روز دنیا هیچ مشکلی نخواهد داشت و شما می‌توانید با نهایت کیفیت از این پردازنده استفاده کنید. پردازنده گرافیکی این گوشی آدرنو 720 است. جالب است بدانید که پردازنده گرافیکی و تراشه این گوشی توسط خود شرکت سامسونگ تولید شده است.

دوربین بسیار با کیفیت گوشی s23 ultra

این گوشی دارای 200 مگاپیکسل لنز واید است که دارای کیفیت بسیار بالا و قابل توجهی است. لنز واید این گوشی به عنوان لنز اصلی عکاسی این گوشی به کار می‌رود. لنز واید دوربین این گوشی دارای کیفیتی است که ما در هیچ کدام از رقبای این گوشی نمی‌توانیم ببینیم. لنز اولترا واید این گوشی دارای 12 مگاپیکسل است که دارای کیفیتی هم رده با رقبای این گوشی است. یکی از نکاتی که باعث می‌شود این گوشی در میان کاربران شرکت سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد این است که این کالای دیجیتال دارای لنز تلفوتو پریسکوپی است. لنز تلفوتو پریسکوپی این گوشی دارای 10 مگاپیکسل کیفیت است.

اگر بخواهیم در مورد فیلمبرداری دوربین این گوشی صحبت کنیم بی‌شک می‌توان گفت این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های شرکت سامسونگ در زمینه فیلمبرداری می‌باشد. این گوشی توانایی فیلمبرداری با حداکثر وضوح FHD+ و حداکثر نرخ فریم 30 است. دوربین سلفی این گوشی دارای 12 مگاپیکسل است که می‌توانید با آن عکس‌های بسیار با کیفیتی ثبت کنید. دوربین سلفی این کالای دیجیتال توانایی فیلمبرداری FHD با قدرت 60 فریم بر ثانیه را دارد. برای خرید اقساطي گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لنز اولترا واید

امروزه به دلیل افزایش قیمت کالاها و عدم توان خرید نقدی، خرید اقساطی کالای دیجیتال رواج زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به دلیل گران بودن قیمت گوشی s23 اولترا مجبور به خرید اقساطی هستید می‌توانید از شرکت قسطی کلاب و شرایط فروش قسطی متنوع آن استفاده نمایید. قسطی کلاب یک شرکت است که در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت برای رفاه بیشتر مشتریان طرح‌های فروش قسطی و خرید اقساطی گوناگونی فراهم آورده است که به برخی از آنها در ادامه می‌پردازیم. با خرید قسطي گوشی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

طرح پایا

این طرح، تا سقف مبلغ پنجاه میلیون تومان، برای خرید اقساطي گوشی s23 ultra فراهم می‌نماید. طرح پایا مناسب مشاغل آزاد است. ارائه جواز کسب معتبر از اتحادیه صنوف فعال، قابل دریافت است. در این طرح خرید برای همه مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است. دوره خرید اقساطی 24 ماه با ارائه چک صیادی بنفش و چک تضمینی، با ثبت درخواست اعتبار، از سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. ارسال کالاهای خریداری شده در طرح‌های فروش قسطی برای ارسال به شهرستان‌ها بعد از تایید مدارک ارائه شده، تا هفت روز کاری انجام می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO F4

خرید قسطی گوشی POCO F4
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو اف 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO F4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای...