خرید اقساطي خودرو پژو 207

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:35:27

اگر شما جز علاقه مندان به خرید اقساطي خودرو پژو 207 با شرایطی عالی هستید، به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطي خودرو پژو 207


معرفی خودرو پژو 207

در دو دهه‌ اخیر وسایل نقلیه با شیب تند‌تری نسبت به گذشته پیشرفت داشته‌اند. در واقع خودروهای سواری و غیر سواری که امروزه در خیابان مشاهده می‌کنیم به آپشن‌های فوق العاده‌ای تجهیز شده‌اند که همین آپشن‌ها سبب استقبال بیشتر مردم شده است. بیش از 20 سال پیش پژو 206 در ایران توسط شرکت ایران خودرو معرفی و عرضه  شد. با خرید قسطي خودرو پژو 207 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پژو یک برند فرانسوی است و یکی از اولین تولید کننده‌های خودرو در جهان به شمار می‌آید. این خودروی هاچ بک در زمان معرفی توانست فروش بسیار بالایی در جهان از آن خود کند. طی 8 سال بعد از معرفی پژو 206 این برند از محصول جدید خود یعنی پژو 207 رونمایی کرد. شرکت ایران خودرو در اقدامی جالب در سال 1389 فیس لیفت خودروی پژو 206 را با نام 207 در ایران تولید و به بازار عرضه کرد. جالب است بدانید خودرو پژو 207 تولید شده در ایران با پژو 207 فرانسوی بسیار متفاوت است. برای خرید اقساطي خودرو پژو 207 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطي خودرو پژو 207 در ایران بسیار متداول است. در واقع اگر بخواهیم این خودرو با واضح‌تر معرفی کنیم باید بگوییم خودروی 207 از لحاظ فنی تغییرات محسوسی نسبت به خودرو 206 ندارد. با این حال این خودرو از منظر ظاهر تغییرات قابل توجهی در مقایسه با خودرو 206 داشته است. به طور کلی کاپوت، چراغ‌های جلو و بخشی از بدنه‌ خودروی 207 متفاوت از 206 است. همچنین از لحاظ فنی پیشرانه و سیستم امنیت خودرو نسبت به  نسخه‌ قبلی خود پیشرفت داشته است. بدیهی است پژو i 207 در ایران خودروی خیلی جدیدی به شمار نمی‌رود؛ زیرا در بطن ماجرا همان خودروی 206 را می‌بینیم. با همه‌ این تفاسیر مردم ایران استقبال خوبی از این خودرو به عمل آورده‌اند. 

مشخصات این خودرو پژو 207

خرید اقساطي خودرو پژو 207 با استقبال خوبی از جانب مردم رو به رو بوده است. فروش بالای خودرو پژو 207 در ایران دلایل متعددی داشته است. یکی از سیاست‌هایی که مدیران ایران خودرو برای فروش بیشتر این خودرو اتخاذ کردند این بود که تولید خودروی پژو 206 دنده اتومات را متوقف نمودند تا وجه تمایز پژو 207 با محصولات دیگر در بازار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین این خودرو با وجود برخورداری از تجهیزات بسیار خوب هزینه نگهداری پایینی دارد و قطعات آن در شرایط تحریمی کنونی قابل جایگزینی است. مزیت دیگر این خودرو وجود نمایندگی‌های فراوان در اقصی نقاط کشور است. با وجود این مزایا پژو 207 همچنان معایب خودروی پژو 206 را با خود به همراه دارد معایبی چون فضای اندک برای سرنشینان عقبی، استفاده از متریال خشک و بی‌کیفیت، عملکرد بی‌کیفیت گیربکس.

با وجود معایبی که برای خودروی پژو 207 عنوان کردیم نمی‌توان از امتیازات این خودروی فرانسوی غافل شد. همچنین افزودن تجهیزاتی همچون مسیر یاب ماهواره‌ای، نمایشگر لمسی به این خودرو در بازار فروش خوبی کسب کند. در این بخش مشخصات فنی این خودرو را تشریح می‌کنیم:

ویژگی‌های فنی خودرو پژو 207

کشور سازنده: فرانسه
موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه
تنفس موتور: طبیعی
انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
قدرت: 110 اسب بخار
گشتاور: 142 نیوتن متر
جعبه دنده: 5 دنده دستی یا 4 دنده اتومات
وزن 1054 کیلوگرم
حجم باک: 50 لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو 3
تجهیزات خودرو پژو 207:
کیسه هوا: مجموعا 2 کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلویی
ترمز و پایداری: مجهز به ترمز ضد قفل  ABS و EBD و EBA- ترمز جلو دیسکی خنک شونده

سایر امتیازات

آینه‌های برقی، مجهز به حسگر دماسنج و قاب رنگی، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، فرمان هیدرولیک، شیشه بالابر برقی، رینگ اسپرت آلومینیومی، سیستم‌های هشدار دهنده 

خرید قسطي خودرو پژو 207

فروش قسطی محصولاتی نظیر وسایل نقلیه یکی از امکاناتی است که توسط برخی برندهای تجاری همچون قسطی کلاب برای کاربران مهیا شده است. با بالا رفتن نرخ بالای تورم و همچنین کاهش قدرت خرید مردم نیاز به وجود تمهیداتی برای خرید اقساطی حس می‌شد. بسیاری از مردم در شرایط فعلی امکان خرید نقدی کالاها را ندارند. سایت تجاری قسطی کلاب در راستای مشتری مداری و ارائه‌ خدمات بهتر به مردم امکاناتی را برای تسهیل خرید مشتریان فراهم نموده است.

این سایت با ارائه‌ طرح‌هایی سبب بالا رفتن فروش قسطی شده است. زیرا با این طرح‌ها هر فردی با هر بودجه و درآمدی می‌تواند اقدام به خرید محصولات درجه یک و اورجینال جهانی کند. اگر شما نیز با مطالعه‌ این مطلب مشتاق خرید اقساطي خودرو پژو 207 شده‌اید می‌توانید با مراجعه به این سایت و تکمیل مدارک و فرم‌های مربوطه اقدام به خرید این محصول کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی خودرو دنا

فروش قسطی خودرو دنا
اگر به دنبال خرید یک خودرو ایرانی و باکیفیت هستید، توصیه ما به خرید قسطی خودرو دنا از بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب است...

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی
اگر قصد خرید اقساطی خودرو کوییک را با شرایطی آسان دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...