خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:06:48

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ با قیمتی عالی بی شک مدل گلکسی s20 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ


گوشی S20 FE

خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ یک راه مناسب برای داشتن یک گوشی قدرتمند با بودجه کم است. نسخه Fan Edition نسخه‌ای مخصوص طرفداران است که توسط شرکت سامسونگ برای کسانی عرضه شده است که قصد دارند تا از امکانات گوشی S20 بهره مند شوند، ولی بودجه پایین تری در اختیار دارند. گوشی S20 FE یک گوشی قدرتمند، با کیفیت و مستحکم است. 

با صفحه نمایشگر 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 865 به کار رفته در این گوشی می‌توانید تمام زیبایی و سرعتی که مد نظر دارید را به دست آورید. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ را دارید در ادامه با ما با بررسی این گوشی همراه باشید. 

آشنایی با مشخصات گوشی S20 FE

پیش از خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ بهتر است تا با مشخصات این گوشی آشنا شوید. سامسونگ در گوشی S20 FE عناصر اصلی طراحی S20 را حفظ کرده است. تفاوت بزرگ دو گوشی S20 و S20 FE در طراحی پنل پشتی است که از شیشه به پلاستیک تبدیل شده است.

پنل پشتی گوشی دارای یک لایه رنگ مات است که ظاهری عالی به FE می دهد. این پنل به گونه‌ای است که از دور امکان ندارد بتوانید تشخیص دهید جنس آن از پلاستیک است. صفحه نمایش گوشی در زیر نور خورشید عملکرد مناسبی دارد. در این صفحه نمایش تصاویر واضح و تمیز نشان داده می‌شوند. پردازنده به کار رفته در S20 FE از نوع اسنپ دراگون 865 است. این پردازنده همراه با 6 گیگابایت رم عملکرد فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. با کمک این سخت افزار هرگز در طول استفاده از گوشی احساس کندی نخواهید کرد. 

گوشی S20 FE

باتری به کار رفته در گوشی S20 FE یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری می تواند یک روز کامل پاسخ گوی نیاز های شما باشد. گوشی S20 FE از شارژر 25 واتی پشتیبانی می کند. با این وجود شارژر ارائه شده با گوشی، یک شارژر 15 واتی است. همچنین قابلیت شارژر بی سیم نیز در این گوشی وجود دارد.

آیا خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ کار درستی است؟

همان طور که گفته شد، خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ یک انتخاب جذاب برای خرید یک گوشی قدرتمند با هزینه کم است. دوربین سه گانه این گوشی شامل دوربین اولتراواید، استاندارد و تله فوتو عملکرد بسیار خوبی دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی این گوشی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. گوشی S20 FE به صورت اورجینال با اندروید 10 عرضه می شود. 

البته می توانید با آپدیت کردن از اندروید 11 استفاده کنید. در مورد ارزش خرید گوشی باید گفت که درست است جنس بدنه گوشی از پلاستیک است ولی در این گوشی موارد مثبت زیادی مانند صفحه نمایش و سی پی یو قدرتمند وجود دارد که مسلما باعث می شود تا خرید قسطی گوشی S20 FE انتخابی باشد که باید آن را مد نظر داشته باشید.

خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ از قسطی کلاب

اگر بعد از انجام بررسی های لازم قصد خرید قسطی گوشی S20 FE را دارید، وب سایت قسطی کلاب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. به کمک خدمات عرضه شده توسط این وب سایت که شامل فروش قسطی و نقدی کالای دیجیتال می شود می توانید انواع کالاها را به صورت قسطی خریداری نمایید. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی این گوشی را دارید می توانید هم اکنون از وب سایت قسطی کلاب اقدام نمایید. با شرایط فوق العاده ای که توسط این وب سایت در اختیار شما قرار دارد دیگر نیازی به سفارش دیگران یا پیدا کردن آشنا برای خرید قسطی نخواهید داشت و می توانید با بهترین شرایط، هر کالایی که می خواهید را فورا خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب
در شرایط اقتصادی امروز خرید نقدی کالاها از جمله لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال برای اغلب مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی می توانید به سایت...

خرید اقساطی a32

خرید اقساطی a32
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ با طراحی متفاوت بی‌شک گوشی گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی a32 به بخش موبایل در دسته...