خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:44:50

گوشی جذاب s23 سامسونگ جز بهترین و باکلاس‌ترین محصولات سامسونگی است. برای خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب


گوشی s23 سامسونگ

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و ساخت تلفن‌های همراه و انواع کالای دیجیتال، سامسونگ است. این شرکت محصولات مختلفی در دسته بندی‌های گوناگون عرضه می‌کند که تلفن همراه یکی از کالاهای مهم آن به شمار می‌آید. این برند در ماه‌های اخیر توانسته مدل s23 خود را که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، با قابلیت‌های جدید به بازار عرضه کند. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت‌های این مدل خواهیم پرداخت. 

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ و طراحی کلی آن

قبل از خرید گوشی s23 سامسونگ، باید یک شناخت کلی، نسبت طراحی آن در مدل‌های مختلف داشته باشیم. این مدل تلفن همراه در نمونه‌های گلکسی، اولترا، s23 ساده و پلاس به بازار عرضه می‌شود. در طراحی جدید مدل‌های ساده و پلاس این گوشی، کانتور فلزی برجسته که برای ایجاد ظاهری متفاوت و جلوه بخشیدن به دوربین‌های گوشی استفاده می‌شد، حذف شده است. به جای این کانتور از یک طراحی خاص با سه لنز دوربین و فلش استفاده شده که باعث ایجاد ظاهری مدرن در گوشی همراه می‌شود.

قابلیت‌ها و مشخصات دوربین گوشی s23 سامسونگ

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به آن توجه کرد، دوربین است. امروزه بسیاری از افراد برای ثبت لحظات مختلف زندگی از دوربین گوشی همراه خود استفاده می‌کنند و کیفیت دوربین یکی از اولویت‌های اول کاربران هنگام خرید است. در سری جدید گوشی s23 سامسونگ، دوربین آن تغییر چندانی نکرده و همچنان از لنز عریض 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین زوم اپتیکال 3 برابر با تثبیت اپتیکال 10 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. دوربین جلویی این مدل گوشی سامسونگ نیز 12 مگاپیکسل است که نسبت به بسیاری از گوشی‌های سری S از برتری برخوردار است.

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ و قیمت کلی آن

درصد بالایی از کاربران قبل از خرید گوشی s23 سامسونگ، قیمت نقدی آن را نیز در بازار بررسی می‌کنند. این مدل گوشی سامسونگ که در انواع مختلف گلکسی، اولترا، ساده و پلاس عرضه می‌شود، هر کدام رنج قیمتی مخصوص به خود را دارد. البته جدا از طرح‌های متفاوت این مدل گوشی و قیمت‌های متنوع آن، میزان گیگابایت هر کدام از نمونه‌ها نیز مستقیما روی قیمت عرضه محصول تاثیرگذار است. نمونه گلکسی آن در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود که هر کدام رنج قیمتی مخصوص به خود را دارد. 

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

با توجه به تورم بالا و تغییرات نرخ ارز در بازار داخلی، درصد بالایی از کاربران به دنبال خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ و انواع کالاهای دیجیتال می‌باشند. خرید اقساطی انواع کالاها به ویژه گوشی‌های همراه روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند که دلایل مختلفی دارد. یکی از دلایل اصلی این شرایط، افزایش قیمت روزافزون گوشی‌های تلفن است. در خرید قسطی کاربر می‌تواند کالا را با قیمتی ارزان خریداری کرده و دیگر نگرانی بابت افزایش قیمت آن در ماه‌های پیش رو نداشته باشد.

مراکز و نمایندگی‌های زیادی برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ وجود دارند که یکی از این مراکز نیز سایت قسطی کلاب است. این سایت علاوه بر فروش قسطی کالاهای مختلف دیجیتال، تسهیلاتی را نیز به قشرهای گوناگون جامعه ارائه می‌دهد. افراد در گروه‌های مختلفی مثل بازنشستگان، شغل‌های آزاد و شاغلین می‌توانند با توجه به شرایط خود از این تسهیلات استفاده کنند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بخش منوی خرید اقساطی می‌توان طرح‌های مختلف این مرکز را مشاهده کرد. برای کسب جزئیات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ

خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ
برای داشتن یک تبلت به روز و عالی پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی تبلت a8 سامسونگ از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی

خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی
برای خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...