خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/11 17:30:55

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ از قسطی کلاب



خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ بهترین خریدی که می‌توانید داشته باشید!

تلفن همراه به عنوان یک کالای دیجیتال، یکی از ملزوماتی بوده که با توجه به تنوع بالای آن در بازارهای جهانی، انتخاب و خرید یک مدل مدرن و به روز برای کاربران، کاری دشوار است.

در میان برندهای مختلفی که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، برند سامسونگ، یکی از برندهای مطرح و با کیفیت است. طرفداران این برند، گوشی‌های خوش ساخت این شرکت را با رغبت خریداری کرده و هر سال، منتظر مدل‌های جدیدتری از گوشی‌های این برند هستند. یکی از مدل‌هایی که از این برند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته، گوشی s22 است. سامسونگ در فوریه 2022، این گوشی پرطرفدار را روانه بازار کرده تا طرفداران بتوانند با خرید این مدل گوشی، بار دیگر از امکانات بیشمار گوشی‌های هوشمند سامسونگ بهره‌مند شوند.

با خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ از سایت ما، صاحب یک گوشی با اندروید 12 شوید. همچنین، سامسونگ در این مدل گوشی خود، نهایت ظرافت و دقت را در طراحی به کار برده و کاربران می‌توانند از کیفیت و جنس بدنه این مدل گوشی مطمئن باشند. جنس بدنه از گوریلا گلس بوده و فریم آن نیز از جنس فلز آلومینیوم می‌باشد. بعلاوه، تنوع رنگ‌های بدنه این مدل گوشی، از دیگر ویژگی‌هایی بوده که موجب جلب توجه تعداد زیادی از کاربران شده است. 

قابلیت‌های گوشی s22 سامسونگ

یکی از مزایای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ، استفاده از رزولوشن بالای این گوشی می‌باشد. این مدل گوشی سامسونگ با رزولوشن 1080*2340 پیکسل، به بازار عرضه شده و تصاویر آن از کیفیت بالایی برخوردار است. این مدل، مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و همچنین اگزینوس 2200 بوده و با ظرفیت‌های داخلی 128 و 256 گیگابایت به فروش می‌رسد. دوربین اصلی سه گانه گوشی s22 سامسونگ، از ویژگی‌های لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار فازی dual pixel نیز، برخوردار است. دوربین‌های این مدل، 50، 12 و 10 مگاپیکسلی بوده که دوربین 10 مگاپیکسلی مخصوص سلفی می‌باشد. این گوشی برای سیستم بیومتریک خود، دارای یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بوده که باز کردن قفل گوشی را برای کاربران آسان می‌کند. 

باتری پرقدرت؛ فاکتوری مهم در انتخاب مدل گوشی

یکی از فاکتورهایی که در خرید یک کالای دیجیتال مانند گوشی بسیار حائز اهمیت است، باتری گوشی می‌باشد. در واقع، وجود یک باتری قدرتمند در گوشی، می‌تواند برای کاربر، مدت زمان بیشتری را برای کار با گوشی فراهم کند. توجه به ظرفیت باتری در هنگام خرید، برای کاربران بسیار مهم می‌باشد.

به همین منظور، کمپانی سامسونگ در تلاش بوده تا در هر نسخه از گوشی‌های خود، در ظرفیت باتری، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشد. s22 سامسونگ با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت، امکان کارِ طولانی مدت با گوشی را برای کاربران فراهم می‌کند. این باتری لیتیوم یونی، از شارژ سریع پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ بی سیم را نیز فراهم می‌کند. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده این گوشی 25 وات و حداکثر توان شارژ بی‌سیم آن 15 وات می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ در سایت قسطی کلاب

در صورتی که خرید نقدی گوشی s22 سامسونگ برای شما امکان پذیر نیست، می‌توانید با خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب، صاحب یکی از بهترین گوشی‌ها شوید. چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ را دارید، ما خرید قسطی این گوشی را با بهترین شرایط برای شما در نظر گرفته‌ایم. این مدل گوشی از برند سامسونگ، با صدای 32 بیتی خود، لذت تماشای فیلم‌ها و شنیدن موسیقی‌ها را برای کاربران بیشتر می‌کند. ما یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را با شرایط فوق العاده برای شما مهیا کرده‌ایم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a72

خرید اقساطی گوشی a72
کمپانی سامسونگ با عرضه بهترین محصولات خود در سال 2021 تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی بوجود آورده است. برای خرید اقساطی ...

خرید اقساطی موبایل ریلمی

خرید اقساطی موبایل ریلمی
برند ریلمی یکی از برندهای معروف چینی است. برای خرید اقساطی موبایل ریلمی بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...