خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/3 05:10:42

جدیدترین محصول کمپانی اپل با وجود تحریم‌ها و عدم ریجستری در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک


گوشی آیفون 14

خرید اقساطی، یکی از محبوب‌ترین انواع خرید است. به ویژه امروزه که به علت نوسانات شدید ارزی و به دنبال آن افزایش نرخ تورم، افراد زیادی خواستار این نوع معامله هستند. در حال حاضر، در میان انواع کالاهای مورد نیاز، نقش کالای دیجیتال، بسیار پررنگ و ضروری به نظر می‌رسد. از بین تمامی کالاهای دیجیتال نیز، تلفن همراه هوشمند، نقش بسیار حائز اهمیتی در زندگی انسان‌ها دارد. همه ما می‌دانیم که در بازار فناوری و تکنولوژی کنونی، محصولات اپل، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده‌اند. افراد زیادی نیز می‌خواهند یک گوشی از این برند درجه یک جهانی داشته باشند. اگر شما هم به خرید قسطی گوشی آیفون 14 فکر می‌کنید، لطفا این مقاله را تا انتها بخوانید؛ زیرا اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

ویژگی‌های استثنایی گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 در 4 مدل مختلف راهی بازار شده است که با نام‌های «گوشی آیفون 14 پرو مکس»، «آیفون 14 پرو»، «آیفون 14 پلاس» و «آیفون 14 استاندارد» شناخته می‌شوند. به طور کلی این مدل‌ها دارای ویژگی‌‎های مشترکی هستند؛ از جمله: The Back Tap (ضربه به پشت گوشی)، Adding Captions to Photos (اضافه کردن متن به تصاویر)، Albums Protection (امنیت و قفل کردن آلبوم‌‎ها) و Sound Recognition (قابلیت تشخیص صدای محیط). شما می‎‌توانید با استفاده از این ویژگی‎‌های آیفون 14 تجربه‌‎ای بی‎نظیر از داشتن یک کالای دیجیتال با بالاترین کیفیت و امنیت را داشته باشید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنایی با مدل‎‌ها گوشی آیفون 14

تجربه خرید کالای دیجیتال وقتی برای شما موفقیت آمیز می‌شود که با مهم‎ترین ویژگی‌‏های آن محصول آشنا شوید. با بررسی و مقایسه ویژگی‏‌های هر کالا، امکان انتخاب مناسب ترین گزینه نیز آسان‎تر خواهد بود. به طور کلی بیشترین تغییرات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری جدیدترین مدل گوشی آیفون نسبت به نمونه قدیمی‌‏تر، در دو مدل آیفون 14 پرو و پرو مکس نمایان‏‌تر است. این دو مدل، وزن بیشتری دارند ولی از قابلیت‌های فوق‏العاده‌تری نیز برخوردار هستند که در نهایت، موجب افزایش قیمت آنها نسبت به مدل‌های دیگر شده است. در ادامه می‌توانید جزئیات و تفاوت‌های هر 4 مدل را بررسی کنید. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر مشخصات مدل‌های چهارگانه آیفون 14

-صفحه نمایشگر 6.1 اینچی در آیفون‌های 14 استاندارد و 14 پرو.
-صفحه نمایشگر 6.7 اینچی در آیفون‎های 14 پلاس و پرو مکس با نمایشگر مجهز به پنل پروموشن.
- چیپ‎ست Bionic A16 در آیفون 14 پرو با قابلیت افزایش امنیت تلفن همراه.
- تکنولوژی Always-On-display در آیفون 14 پرو جهت استفاده با درصد شارژ باتری بسیار اندک.
-پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای و پردازشگر 6 هسته‌ای در آیفون 14 پرو.
-تکنولوژی Always On display (قابلیت روشن ماندن همیشگی lock screen با میزان مصرف شارژ بسیار اندک) در آیفون 14 پرو و پرو مکس.
-سخت‎افزار ساخته شده از جنس آلومینیوم و شیشه در آیفون 14 پلاس.
-پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای و چیپ‎ست Bionic A15 در آیفون 14 پلاس.
-پشتیبانی HDR و رزولوشن 2778 در 1284 پیکسل در آیفون 14 پلاس.
-تعبیه 3 لنز دوربین با قابلیت 48 مگاپیکسلی لنز اصلی در آیفون 14 پرو مکس. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 14، یک فرصت فوق‌العاده در قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 14 فرصتی است که شاید در هر فروشگاهی برای مشتریان فراهم نباشد. با این حال، ما در قسطی کلاب، علاوه بر فروش نقدی، این موقعیت شگفت انگیز را نیز برای شما مهیا کرده‌‎ایم. قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین پیشتاز در فروش قسطی انواع محصولات و ملزومات زندگی نوین است. ما در این فروشگاه، زمینه دسترسی مشتریان به کالاهای محبوب و مورد نیازشان را آسان کرده‌ایم. پس از خرید، یک دفترچه آنلاین پرداخت قسطی در پروفایل شخصی شما ایجاد می‌‎شود. شما می‌‎توانید با سررسید هر قسط، به راحتی و به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. مراحل پرداخت آنلاین در سایت قسطی کلاب برای شما توضیح داده شده است و می‎‌توانید با مراجعه به آن نحوه تسویه هر سررسید را مشاهده کنید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل هواوی

خرید اقساطی موبایل هواوی
امروزه گوشی موبایل عضو جدانشدنی از زندگی مردم شده است. از عوامل نشان دهنده ی حضور تکنولوژی در زندگی تمام افراد جامعه، همین گوشی های موبایل هستند...

خرید قسطی a31 سامسونگ

خرید قسطی a31 سامسونگ
گوشی‌های سامسونگ در قیمت‌های مختلف و طرح‌های گوناگون طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 ...