خرید اقساطی اپل واچ7

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:44:54

ساعت هوشمند اپل جز برترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است. برای خرید اقساطی اپل واچ7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


 خرید اقساطی اپل واچ7


اپل واچ سری 7

پیشرفت تکنولوژی و ورود به عصر بی‌نظیر ارتباطات، دنیا را برای ظهور لوازم دیجیتالی و ارتباطی جدید آماده کرده است. یکی از این ابزار، اپل واچ‌ها می‌باشند. برای خرید قسطی اپل واچ7 می‌توانید به بخش ساعت هوشمند در دسته کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

ساعت‌های هوشمند مناسب ورزشکاران و افرادی هستند که می‌خواهند فعالیت‌های روزانه خود را تحت نظر داشته باشند. البته در کنار این عملکرد، می‌توان از ساعت هوشمند به عنوان جایگزین گوشی همراه نیز استفاده کرد. مثلا در مکان‌های شلوغ، می‌توانید برای چک کردن پیام‌ها، تماس‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بدون خارج کردن گوشی از جیبتان، از ساعت هوشمند استفاده کنید.

برند اپل با عرضه‌ی اپل واچ 7، نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. شما هم می‌توانید با خرید اقساطی اپل واچ7 از تغییرات جذاب و کاربردی آن نسبت به سری قبل، لذت ببرید. 

سیستم عامل موجود

اپل واچ 7، مجهز به سیستم عامل watch OS 8.0 می‌باشد. در این نوع سیستم عامل، برنامه Photos ساعت هوشمند برند اپل، از تصاویر پرتره کاربر نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت می‌توانید از این ساعت هوشمند، به عنوان watch face نیز استفاده کنید. علاوه بر این، در این سیستم عامل، نام برنامه Breath به Mindfulness  تغییر کرده است. این برنامه بر سلامت روان کاربران تمرکز می‌کند.

همچنین، با خرید قسطی اپل واچ7 تعداد نفس‌ها در هر دقیقه، محاسبه شده و با این اطلاعات، کیفیت خواب کاربر سنجیده می‌شود. اپل واچ با بررسی این موارد، نتایج آنالیز و بررسی خود را در برنامه‌ Health آیفون برای کاربر به نمایش می‌گذارد. در این نوع سیستم عامل، افراد ناتوان می‌توانند اپل واچ را با حرکات ماهیچه خود کنترل کنند. بعلاوه، در سیستم عامل watch OS 8.0 انیمیشن‌های جدیدی به برنامه آب و هوا اضافه شده است. 

نمایشگر اپل واچ سری 7

با خرید اقساطی اپل واچ7 می‌توانید از نمایشگر بزرگتر این ساعت هوشمند نسبت به سری 6 این برند، لذت ببرید. همچنین قاب‌های این سری، ظریف تر شده که باعث می‌شود صفحه نمایش بزرگتر به نظر برسد.

نمایشگر اپل واچ 7 نسبت به سری قبل خود، از 70% روشنایی بیشتر برخوردار است. پس اگر بخواهید در زیر نور مستقیم آفتاب از این ساعت استفاده کنید، به راحتی می‌توانید صفحه آن را مشاهده نمایید. بعلاوه، نیازی به تنظیم نور توسط خود کاربر نیست، زیرا اپل واچ سری 7، به صورت خودکار نور را برای شما تنظیم می‌کند. 

اطمینان از کیفیت باتری

قطعا برای مشتریان، کیفیت باتری در خرید قسطی اپل واچ7 از اهمیت بالایی برخوردار است. باتری سالم و با‌کیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها با اپل واچ خود کار کرده و کمتر آن را شارژ کنید. 

برند اپل سعی داشته در محصولات جدید خود اعم از ساعت‌های هوشمند، کیفیت باتری را افزایش دهد. این شرکت اعلام کرده که اپل واچ 7 از باتری با عملکرد بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی، برخوردار است. با خرید اقساطی اپل واچ7 از 30 درصد قابلیت شارژدهی بیشتر برخوردار‌شده و با یک‌بار شارژ کامل آن، 18 ساعت با آن کار کنید. 

فروش قسطی اپل واچ 7 در سایت قسطی کلاب

فارغ از برند و مدل ساعت‌های هوشمند، افزایش قیمت نیز یکی از عواملی است که در خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شرایط خرید نقدی را ندارید، با خرید قسطی اپل واچ7 می‌توانید ساعت هوشمندی با آخرین فناوری به‌روز را خریداری کنید. سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی اپل واچ 7 را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با پرداخت اقساطی، صاحب بهترین ساعت هوشمند شوید. برای اطلاع از شرایط پرداخت و فروش قسطی اپل واچ 7 به این سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال انجام دهید و از شرایط...

خرید اقساطی هدفون سامسونگ

خرید اقساطی هدفون سامسونگ
خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب در سه مدل محصول مختلف تحت شرایط ویژه طرح خرید اقساطی این محصول امکان پذیر شده است. شما در این طرح قادر...