خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:46:44

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ


گوشی A52 S سامسونگ

امروزه شمار بسیار زیادی از گوشی‌های متنوع و هوشمند روانه بازار می‌شوند و هر یک از قابلیت و عملکرد متفاوتی برخوردار هستند. شرکت سامسونگ گوشی جدید A52 S را به بازار عرضه کرده است. این گوشی از تمامی مشخصات یک دستگاه مناسب برخوردار است. می‌توان گفت یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران می‌باشد. در این متن شرایط خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ را بررسی می‌نماییم و ویژگی و قابلیت‌های این کالای دیجیتال را معرفی می‌کنیم. تا انتهای متن با ما بمانید. 

باتری

باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ظرفیت دارد. بهینه سازی بخش بسیار بخصوصی است که در این گوشی عملکرد بسیار مناسبی دارد. به این صورت که کاربران قادر به استفاده از آن به مدت یک الی دو روز می‌باشند. با تنظیم بخش‌های مربوط به بهینه سازی می‌توان شارژ بیشتری را ذخیره نمود. گوشی A52 S سامسونگ از شارژ 25 وات برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی A52 S سامسونگ از ویژگی‌های پیشرفته آن بهره مند می‌شوید.

اسپیکر

میزان کیفیت و تفکیک صدای گوشی A52 S مناسب است. این گوشی از اسپیکر استریو برخوردار است که میزان بلندی صدای آن رضایت بخش نیست. اما در مجموع می‌توان گفت عملکرد مناسبی دارد.

دوربین

در حقیقت دوربین بخش بسیار مهمی در یک گوشی می‌باشد و کاربران به کیفیت دوربین اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. گوشی A52 S دارای چهار دوربین است. دوربین این گوشی عکس‌های باکیفیت و شفافی را ثبت می‌کند. همچنین سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی می‌باشد. در رابطه با کیفیت دوربین سلفی می‌توان گفت کیفیت عکس‌ها با سنسور 32 مگاپیکسلی رضایت بخش هستند. ناگفته نماند که شرایط نوری تاثیر بسزایی در زیبایی عکس‌ها دارد. طبیعتا چنانچه شرایط نوری مناسب نباشد عکس‌های چندان مناسبی ثبت نمی‌شود. خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ یک گزینه عالی برای همه کاربران می‌باشد. 

فیلم برداری

این محصول قابلیت فیلمبرداری 4K و p1080 را دارد. کیفیت ویدئوها بسیار چشمگیر و رضایت بخش هستند. لرزشگیر هم عملکرد خوبی دارد. همچنین سرعت تغییر فوکوس بسیار مناسب است. 

نمایشگر گوشی

می‌توان گفت نمایشگر تمام گوشی‌های سامسونگ از بهترین نمایشگرها بشمار می‌آیند. گوشی A52 S ساسونگ داری نمایشگر سوپر آمولد و همچنین رزولوشن 1080 می‌باشد. این گوشی از پخش تصاویر +HDR10 پشتیبانی می‌کند. از این رو این قابلیت موجب می‌شود عملکرد نمایشگر بی نقص باشد. کیفیت رنگ و روشنایی در نمایشگر بسیار مناسب است. خریداران می‌توانند با خرید اقساطی گوشی A52 S سامسونگ از ویژگی و قابلیت‌های فراوان آن بهره مند شوند. 

مزایا و معایب گوشی

جهت بررسی دقیق این گوشی بهتر است از مزایا و معایب آن مطلع شوید و در هنگام خرید همه جوانب را بررسی نمایید.

مزایا

طراحی زیبا و خوش دست
برخورداری از وزن مناسب
نمایش محتوا با کیفیت بسیار عالی
شارژدهی مناسب
قابلیت دریافت اندروید 14
پشتیبانی از شبکه G5
برخورداری از باتری مناسب و قوی

معایب

•سرعت شارژ نسبتا پایین در مقایسه با رقبا
•پلاستیکی بودن بدنه
•فاقد ویژگی رفرش ریت
•ناپایداری نور در ویدئوها

در مجموع می‌توان گفت گوشی A52 S سامسونگ یک گزینه مناسب برای کاربران می‌باشد. همچنین می‌توان با خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ یک خرید باکیفیت و مطمئن را تجربه نمود. 

خرید اقساطی گوشی A52 S سامسونگ از قسطی کلاب

امروزه با توجه به افزایش قیمت محصولات به ویژه گوشی‌ها شمار بسیاری از کاربران قادر به خریداری گوشی‌های مدل بالا و مطرح نمی‌باشند. از این رو سایت‌های معتبری همچون سایت قسطی کلاب با فروش قسطی گوشی و دیگر محصولات این شرایط را برای مشتریان فراهم نموده تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. ناگفته نماند که خریداران می‌توانند بصورت اقساطی و نقدی محصول مورد نظر را تهیه نمایند. شما عزیزان می‌توانید با خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ از قسطی کلاب یک گوشی بسیار باکیفیت را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور دل

فروش قسطی مانیتور دل
خرید به صورت آنلاین در بخش لوازم خانگی امکان پذیر می باشد و شما با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید مانیتور دل...

خرید تبلت هواوی

خرید تبلت هواوی
شرکت هواوی یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده در زمینه طراحی و تولید تبلت می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت هواوی به بخش ...