خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:27:33

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m52 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ


بررسی گوشی جذاب m52 سامسونگ

برند سامسونگ یکی از موفق‌ترین شرکت‌های دنیا می‌باشد که در زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت‌های بسیاری داشته است. گوشی هوشمند جز محصولات پرطرفدار برند سامسونگ می‌باشد و شما با توجه به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید گوشی مورد علاقه خود را از برند معتبر سامسونگ خریداری کنید. برند سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را در دو مدل بالا رده و میان رده طراحی و تولید کرده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از گوشی‌های برند سامسونگ با قیمتی مناسب و کارایی عالی صحبت کنیم. در این مقاله به بررسی گوشی m52 سامسونگ می‌پردازیم و شما می‌توانید یکی از بهترین فروشگاه‌های ایرانی را که فروش اقساطی دارد را بشناسید. برای خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایشگر و امکانات ظاهری گوشی m52 سامسونگ

گوشی m52 دارای یک صفحه نمایشگر با اندازه 6.7 اینچ می‌باشد. این گوشی زیبا و کاربردی در 3 اکتبر 2021 روانه بازار شد و فروش بالایی را تجربه کرده است. نوع نمایشگر گوشی m52 از نوع Super AMOLED Plus می‌باشد و کیفیتی باورنکردنی دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی نام برد.

ابعاد این گوشی سامسونگ برابر با 164.2 در 76.4 در 7.4 میلی‌متر می‌باشد و اندازه‌ای کاملا مناسب و ارگونومی دارد. وزن این گوشی همراه 173 گرم است و شما در حین کار کردن با آن احساس خستگی نخواهید کرد. رنگبندی گوشی m52 به رنگ‌های آبی، سفید و مشکی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی فنی و نرم افزاری گوشی m52 سامسونگ

گوشی جذاب و خوش رنگ m52 دارای جایگاه دو سیم کارت می‌باشد. این گوشی از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند و دارای فناوری 5G است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه قدرتمند Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (شش نانومتر) نام برد که بسیار شهرت دارد. پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ 2.4 گیگاهرتز Kryo 670 و چهار هسته‌ 1.8 گیگاهرتز Kryo 670) است و یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

بررسی حافظه داخلی و جانبی گوشی m52 سامسونگ

گوشی پرطرفدار m52 دارای چندین حافظه داخلی با اندازه‌های 128 با رام‌های 6/8 می‌باشد و قیمت‌های متفاوتی دارند. هر چقدر میزان RAM یک تلفن همراه بالاتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به باتری لیتیومی بدون تعویض با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت نام برد. با خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید جذاب را تجربه نمایید.

بررسی دوربین‌های گوشی m52 سامسونگ!

گوشی سامسونگ مدل گلکسی m52 دارای دوربین‌های باکیفیت و قدرتمندی می‌باشد. این گوشی جذاب دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل به همره یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسل می‌باشد. شما می‌توانید بهترین عکس برداری و فیلم برداری را با این گوشی جذاب تجربه کنید. برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر سود را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط عالی خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای خود، با ارائه کمترین مدارک خرید اقساطی خود را با چک یا سفته تکمیل نمایید. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی در digikala

فروش اقساطی در digikala
در زندگی پر مشغله امروزی افراد مختلف ترجیح می دهند که خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. اگر شما نیز جزء ان دسته از افراد هستید...

شرایط موبایل اقساطی

 شرایط موبایل اقساطی
آیا شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین شرایط موبایل اقساطی هستید؟ آیا می دانید بهترین فروش اقساطی گوشی را در کدام فروشگاه....