خرید اقساطی موبایل پوکو X3

تاریخ انتشار:
1403/2/17 02:32:14

یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی بی‌شک مدل poco x3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل پوکو X3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل پوکو X3



پوکو ایکس تری در نگاه اول

پوکو ایکس تری یک میان رده جذاب از زیر برند شیائومی است. ایکس تری به دلیل داشتن سخت افزار و امکانات مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه کرده است. با توجه به اینکه سایت قسطی کلاب شرایط خرید قسطی موبایل پوکو X3 را برای شما فراهم کرده است به بررسی کوتاهی از این میان رده خوش قیمت می‌پردازیم.

طراحی

پوکو ایکس تری با داشتن وزنی 215 گرمی موبایلی سبک به حساب نمی‌آید. البته که لبه‌های گرد پشت موبایل در دست گرفتن آن را برای کاربر ساده‌تر می‌کند. جنس بدنه و فریم دور گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد. البته کیفیت پلاستیک ساخته شده آن بسیار مطلوب است. 

به حدی که شاید در نگاه اول متوجه جنس پلاستیکی آن نشوید. گواهی IP53 این موبایل بدین معنی است که پوکو ایکس تری فقط در برابر پاشش آب مقاوم است. حسگر اثرانگشت این موبایل نیز سمت راست موبایل و با کلید پاور ادغام شده است. شرایط خرید اقساطی موبایل پوکو X3 در دو رنگ خاکستری و آبی در سایت قسطی کلاب  مهیا می‌باشد.

نمایشگر

پنل جلویی ایکس تری را یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع IPS LCD تشکیل داده است. این نمایشگر دارای نرخ رفرش صفحه 120 هرتزی است که در این رنج قیمتی بسیار مطلوب است. نرخ رفرش صفحه بالاتر باعث روان تر شدن و بالاتر رفتن سرعت کاربری موبایل می‌شود و تجربه جذابی را در اختیار ما می‌گذارد. از ویژگی های دیگر این نمایشگر می‌توان به قابلیت پشتیبانی از HDR10  اشاره کرد.

بیشینه روشنایی آن در زیر نور آفتاب به عدد 450 نیت می‌رسد. این نمایشگر به وسیله گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. دوربین سلفی نیز داخل یک حفره در پنل جلویی موبایل وجود دارد. به طور خلاصه نمایشگر این موبایل با توجه به قیمتی که دارد حس خیلی خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. برای خرید قسطی موبایل پوکو X3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و نرم افزار

موبایل‌های پوکو به داشتن سخت افزار مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه شهرت دارند. ایکس تری هم از این قاعده مستثنی نبوده و در رده قیمتی خود سخت افزار مناسبی را ارائه می‌دهد. تراشه استفاده شده در این موبایل از نوع Snapdragon 732G است. این تراشه در کنار رم 6 یا 8 و در دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی ارائه می‌شود. اسپیکر استریو نیز از قابلیت های جذاب ایکس تری است که رقیبان آن در این بازه قیمتی از آن محروم هستند. هم چنین ایکس تری از وای فای نسل 6 و بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند. ایکس تری با اندروید نسخه 10 عرضه شده که آپدیت 11 را هم در کنار MIUI 12.5  دریافت می‌کند.

پوکو در این گوشی از سیستم خنک کننده مایع برای کاهش دمای گوشی استفاده کرده است که دمای گوشی را در استفاده‌های سنگین و بازی‌ها متعادل نگه می‌دارد. شما می توانید با خرید اقساطی موبایل پوکو X3 از سایت قسطی کلاب، لذت بازی‌های هیجان انگیز را بدون کاهش سرعت در موبایل خود تجربه کنید.

باتری

ایکس تری از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در کنار شارژر 33 واتی عرضه می‌شود. با توجه به ظرفیت و سرعت شارژ باتری آن هیچ نگرانی در رابطه با شارژدهی ایکس تری وجود ندارد و در رده قیمتی خود از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد.

دوربین چهارگانه ایکس تری به شرح زیر است!

دوربین 64 مگاپیکسلی  واید، دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای عکس‌های پرتره، و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی صرف نظر از دوربین ماکرو که استفاده آن در موبایل‌ها بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارد، دوربین‌های ایکس تری در مجموع عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند. برای خرید قسطی موبایل پوکو X3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رابط کاربری و هوش مصنوعی استفاده شده در ایکس تری هم به ثبت عکس‌های دقیق کمک بسیاری کرده است. ایکس تری قابلیت ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه را داد. لرزشگیر الکترونیکی به کار رفته در ایکس تری تجربه بسیار خوبی را در عکاسی و به خصوص فیلم برداری در اختیار ما می‌گذارد. در مقایسه با رقبا در زمینه دوربین می‌توان نمره قابل قبولی را به پوکو ایکس تری داد.

نحوه خرید اقساطی موبایل پوکو X3

امروزه استفاده از کالای دیجیتال و خصوصا موبایل‌های هوشمند برای ما یک نیاز اساسی است. قطعا افرادی هستند که امکان تهیه‌ نقدی این موبایل هوشمند را ندارند. سایت قسطی کلاب این امکان را دراختیار شما قرار داده است که با استفاده از شرایط خرید اقساطی موبایل به سادگی صاحب این میان رده جذاب باشید.

در این سایت علاوه بر فروش قسطی گوشی می‌توان به خرید کالاهای دیجیتال متنوع دیگری نیز بپردازید. انجام این کار هم بسیار ساده است. شما محصول خود را انتخاب کرده و با تکمیل فرم و مدارک خود در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را با گارانتی و تضمین سلامت کالا دریافت می‌کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی a70

خرید نقدی گوشی a70
اگر شما جز علاقه مندان به تلفن های هوشمند سامسونگ سری a70 هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی و خرید نقدی گوشی a70 در بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت
اگر تمایل دارید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت از...