خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 19:43:09

اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ



تبلت S7 سامسونگ

امروزه، انتخاب اول اغلب افرادی که به دنبال خرید تبلت هستند، تبلت‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد. چرا که، تبلت‌های این برند معتبر جهانی، از نظر کارایی و کیفیت، در سطح بالایی قرار دارند و می‌توانند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران باشند. در این راستا، با توجه به بالا بودن قیمت این کالای دیجیتال، بسیاری از علاقمندان در پی خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ، محصول سال 2020 این شرکت می‌باشند. این محصول، همراه با S Pen بلوتوثی عرضه می‌گردد و در ادامه بیشتر به تحلیل ویژگی‌های آن می‌پردازیم. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ

با خرید تبلت S7 سامسونگ، شما با یک تبلت 11 اینچی بسیار جذاب مواجه خواهید شد، که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد. بدنه و فریم این تبلت، از آلومینیوم تولید شده است. از این روی، مقاومت چشمگیری در برابر ضربه و خط و خش دارد. همچنین، جایگاه قلم آن، دارای خاصیت مغناطیسی بوده و بدین وسیله، همواره قلم در دسترس کاربر خواهد بود.

خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ، یک محصول، مجهز به چهار اسپیکر قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد، که به پورت USB-C نیز مجهز می‌باشد. علاوه بر آن، باتری به کار رفته در این تبلت دارای ظرفیتی برابر با 8000 میلی آمپر بر ساعت است، که با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، همواره رضایت کاربران را جلب می نماید.

از دیگر نقاط قوتی که در خرید تبلت S7 سامسونگ، قابل مشاهده است، پردازنده اصلی و مرکزی این کالا می‌باشد. تبلت S7 سامسونگ با مجهز بودن به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 825، عملکردی نرم، روان و سریع داشته و هیچ اثری از لگ و باگ در آن دیده نمی‌شود. 

مشخصات فنی

پیش از اقدام به خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ، توصیه می‌شود، مشخصات فنی این محصول را مورد مطالعه قرار دهید.

تاریخ معرفی و عرضه در بازار: آگوست 2020
سیستم عامل: اندروید 10
رابط کاربری: One UI 2.5
پردازنده مرکزی: Qualcomm SM8250 Snapdragon 865+ (8 هسته ای)
پردازنده گرافیکی: Adreno 650
رنگ بندی: برنزی، مشکی و نقره ای
ابعاد: 253.8 * 165.3 * 6.3 میلی متر
وزن: حدود 500 گرم
نوع سیم کارت قابل پشتیبانی: نانو سیم
قلم: دارد
نوع قلم: S Pen بلوتوث، با تاخیر 26 میلی ثانیه
رزولوشن تصویر: 1600 * 2560 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 274 پیکسل
نوع نمایشگر: LTPS TFT LCD / لمسی خازنی
ابعاد صفحه نمایش: 11 اینچ
نرخ تازه سازی نمایشگر: 120 Hz
ظرفیت باتری: 8000 میلی آمپر ساعت
قابلیت شارژ سریع: دارد / 45 وات
رزولوشن دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین‌های پنل پشتی: 13 مگاپیکسل لنز واید / 5 مگاپیکسل لنز اولترا واید
پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: ندارد
پشتیبانی از حافظه خارجی: دارد (SD Card)
اسپیکر: 4 عدد
حافظه داخلی: 128 گیگابایت با RAM 6 گیگابایت، 256 گیگابایت با RAM 8 گیگابایت، 512 گیگابایت با RAM 8 گیگابایت
سایر ویژگی‌ها: پشتیبانی از سامسونگ Dex، سنسور تشخیص اثر انگشت، شبکه بی‌سیم وای فای و هات اسپات، بلوتوث 5.0، GPS، USB Type C، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور مجاورت 

جمع بندی

به منظور خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ، کسب آگاهی از نقاط ضعف و قوت این محصول، می‌تواند به شما کمک کند.

نقاط مثبت: ارائه قلم همراه با دستگاه، باتری با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع
نقاط منفی: کیفیت تصویر نمایشگر می‌توانست بهتر باشد. 

خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ در وب سایت قسطی کلاب

اگر شما هم جز هنرمندان فعال در حوزه نقاشی و یا طراحی‌های دیجیتال هستید، قطعا خرید نقدی و یا خرید اقساطی یک تبلت با کیفیت، همراه با قلم S Pen، می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای شما باشد. در این راستا، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، با ارائه چهار طرح فروش قسطی، موفق به جلب توجه و رضایت مشتریان خود شده است. محصولات موجود در این پلتفرم، شامل انواع کالای دیجیتال، وسایل نقلیه، لوازم اداری، لوازم آشپزخانه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

کالای دیجیتال قسطی

کالای دیجیتال قسطی
گسترده شدن شهرها و صنعتی شدن زندگی و همچنین ارتباطات باعث شده است تا زندگی عمومی مردم به کالاهای دیجیتال وابستگی خاصی پیدا کند به طوری که می توان گفت

خرید قسطی A32

خرید قسطی A32
گوشی‌های برند سامسونگ محبوبیت ویژه‌ای در بین همگان دارند. برای خرید قسطی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...