خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:04:32

یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل M23 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ

گوشی m23 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ را دارید؛‌ باید بدانید این موبایل در ماه مارس سال 2022 به عنوان یکی از گوشی های میان رده سامسونگ به دنیای تکنولوژی معرفی و عرضه آن از ماه آوریل آغاز شده است. این گوشی جزو گوشی‌ های میان‌ رده اقتصادی سامسونگ محسوب می ‌شود. شرکت سامسونگ با طراحی این موبایل ها سعی می کند تا با هزینه مناسب، یک گوشی هوشمند که نیاز های روزمره کاربران را رفع می کند در اختیار آن ها قرار دهد.

بررسی مشخصات گوشی m23 سامسونگ

قبل از خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ باید مشخصات آن را بررسی کنید. گوشی m23 سامسونگ، نمایشگری از جنس lcd دارد. این نمایشگر، کیفیت تصویر بسیار بالایی داشته و یکی از نقاط قوت این گوشی میان رده، کیفیت تصویر بالای آن است. تراکم پیکسلی آن حدودا برابر با 400 پیکسل در هر اینچ است. این کیفیت تصویر، بین گوشی‌های میان رده، بسیار بالا می‌باشد. اندازه نمایشگر حدودا 6.6 اینچ است. نسبت نمایشگر به کل بدنه نزدیک به 82 درصد است. گوشی m23 سامسونگ در سه رنگ سبز، آبی و برنزی در بازار عرضه می‌شود. وزن گوشی نیز 198 گرم است.

پلتفرم و حافظه گوشی گلکسی m23 سامسونگ

گوشی m23 سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 12 بوده و از یک تراشه 8 نانومتری و یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد. این گوشی در چند مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. یک مدل از آن حافظه 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت داشته و مدل دیگر نیز حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت دارد. این گوشی مجهز به درگاهی برای کارت حافظه خارجی بوده و در نتیجه می‌تواند حافظه بیشتری از حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار دهد. رم 6 گیگابایتی این امکان را می‌دهد تا بتوانید انواع برنامه‌ها را با موبایل خود بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. برای خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی دوربین و سایر مشخصات

دوربین گوشی گلکسی m23 سامسونگ کیفیت قابل قبولی داشته و نسبت به قیمتش، جزو دوربین‌های با کیفیت محسوب می‌‌شود. دوربین اصلی موبایل، از 3 لنز تشکیل شده است. لنز واید آن 50 مگاپیکسلی بوده و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق وجود دارد.

همچنین یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید دو لنز دیگر را در گرفتن تصاویر با کیفیت کمک می‌کند. دوربین سلفی موبایل نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی می‌باشد. قابلیت عکسبرداری پاناروما در دوربین گوشی وجود دارد. می‌توان با این گوشی عکس‌های مختلفی گرفت. این موبایل دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این باتری بسیار قوی بوده و می‌تواند برای ساعت‌های زیاد شارژدهی کند. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گلکسی m23 دارای یک شارژر سریع بوده و جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز دارد. حسگر اثر انگشت موبایل در کنار آن است. موبایل همچنین دارای بلوتوث و gps  نیز می‌باشد. این موبایل با ویژگی‌هایی که دارد؛ انتخاب بسیاری خوبی برای کارهای روزمره است.

چگونگی خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. این سایت اینترنتی اقدام به فروش اقساطی انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. شما باید برای خرید اقساطی موبایل از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کنید. میزان اعتبار را می‌توانید از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

همچنین مدت زمان بازپرداخت را نیز می‌توانید از بین چند گزینه که در اختیار شما قرار می‌دهند؛ انتخاب کرده و در موعد مقرر اقساط خود را پرداخت کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی گوشی، اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند. شما می‌توانید محصولاتی که قیمت زیادی دارند و قصد خرید آن‌ها را دارید از قسطی کلاب خریداری کنید‌.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش ساعت هوشمند قسطی

فروش ساعت هوشمند قسطی
با پیشرفت تکنتولوژی حتی ساعت های مچی نیز هوشمند شده اند و نشان دادن زمان تبدیل به یک قابلیت بسیار ابتدایی برای این محصولات شده است. برای مشاهده....

خرید قسطی ایرپاد پرو 2

خرید قسطی ایرپاد پرو 2
جدیدترین محصول لوکس شرکت اپل هدفو‌ن‌های بی سیم آن است. برای خرید قسطی ایرپاد پرو 2 به بخش هدفون در دسته بندی...