خرید قسطی یخچال فریزر سام

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:42:56

یکی از برندهای جدید ایرانی که رقیب برند جی پلاس نیز می‌باشد سام نام دارد. برای خرید قسطی یخچال فریزر سام به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر سام



بررسی یخچال فریزر سام

اگر قصد خرید قسطی یخچال فریزر سام را دارید؛ باید در مورد این برند اطلاعاتی داشته باشید. برند سام یکی از برندهای جدید است که امروز در بازار نام آن را می‌شنوید. ممکن است این برند را با برند کره‌ای سامسونگ اشتباه بگیرید. باید گفت سام، یک برند ایرانی بوده و با سامسونگ تفاوت‌های زیادی دارد.

همانطور که می‌دانید با تحریم ایران، ورود لوازم خانگی به کشور دچار محدودیت‌های زیادی شد و شرکت‌های کره‌ای مثل سامسونگ و ال جی، از صادرات لوازم خانگی خود به ایران ممانعت کردند. در اینجا بود که لوازم خانگی‌های ایرانی توانستند رشد قابل توجه‌ای پیدا کنند. برند سام، توسط شرکت سام سرویس تاسیس شد.

سام سرویس موسس سام

این شرکت در گذشته خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران بر عهده داشت. سام سرویس پس از تحریم ایران اقدام به ساخت لوازم خانگی کرد. بعضی از قطعات که برای تولید لوازم خانگی برند سام استفاده شدند؛ ایرانی نیستند و از خارج وارد کشور شدند. اما بخش زیادی از کار تولید و مونتاژ این لوازم درون ایران انجام می‌شود. یخچال فریزرهای سام  یکی از محصول‌های پرطرفداری هستند که توسط این برند ایرانی تولید می‌شوند. در ادامه بیشتر در خصوص مشخصات یخچال فریزرها توضیحاتی را ارائه می‌‌کنیم. 

بررسی مشخصات قبل از خرید اقساطی یخچال فریزر سام

قبل از خرید قسطی یخچال فریزر سام، باید اقدام به بررسی مشخصات و ویژگی‌های فنی این یخچال کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید از خرید خود رضایت داشته باشید. یخچال فریزرهای سام در مدل‌ها و انواع گوناگونی تولید و طراحی شده است. بعضی از یخچال‌های سام دوقلو بوده و بعضی ساید بای ساید و بعضی از آن‌ها ساده می‌باشد. یخچال فریزرهای سام طراحی ظاهری بسیار زیبایی دارند. 

اما به غیر از طراحی ظاهری زیبا، درون این یخچال‌ها نیز بسیار زیبا و کاربردی طراحی شدند. کاربردی بودن طراحی داخلی یخچال بسیار اهمیت دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید وسایل زیادی را درون یخچال قرار دهید. 

سایر مشخصات یخچال سام

رده مصرف انرژی یخچال‌ها A می‌باشد و در نتیجه یخچال‌ها در انرژی صرفه جویی کرده و سبب کاهش هزینه‌های شما می‌شوند. یخچال فریزرهای سام، دارای نمایشگری می‌باشند که وضعیت یخچال را به شما نشان می‌دهند. این نمایشگر به شما این امکان را می‌دهد تا دمای یخچال فریزر را تنظیم کنید. برای خرید اقساطی یخچال فریزر سام به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین اگر مشکلی در یخچال به وجود آمد؛ سیستم عیب یاب هوشمند آن به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید چه قسمتی از یخچال دارای ایراد شده است. تمام یخچال فریزرهای سامسونگ مجهز به سیستم نوفراست هستند و در نتیجه ضد برفک می‌باشند. این یخچال‌‌ها مجهز به آبسرد کن و بعضی از آن‌ها دارای هوم بار نیز هستند. 

چگونگی خرید قسطی یخچال فریزر سام

سایت قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی یخچال فریزر سام را برای شما فراهم کرده است. امروزه با توجه به افزایش قیمت‌‌ها خرید قسطی می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می خواهند لوازم خانگی خریداری کنند. شما می‌توانید از قسطی کلاب اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی سام و سایر برندهای لوازم خانگی کنید. 

برای این کار لازم است از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب اعتبار مورد نظر را دریافت کرده و با اعتبار خود خرید خود را انجام دهید. سایت قسطی کلاب، علاوه بر فروش قسطی انواع لوازم خانگی و یخچال فریزرها، اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند. شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را پس از سفارش در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آبسردکن بکو

خرید آبسردکن بکو
خرید یک آبسردکن باکیفیت در محل کار یا محل زندگی بسیار مهم می‌باشد. یکی از محصولات برند معتبر بکو، آبسردکن است. برای خرید نقدی یا اقساطی...

فرش 700 شانه اقساطی

 فرش 700 شانه اقساطی
فرش 700 شانه اقساطی، از جمله فرش های پرطرفدار و در عین حال پر فروش در بین مدل های مختلف فرش به شمار می رود. فرش 700 شانه در مقایسه....