خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:22:33

برند دیپوینت یکی از برندهای موفق ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت که بهترین محصول این برند است به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت


راهنمای خرید یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت

اگر خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت را دارید؛ باید بدانید این یخچال‌ فریرز جزو پرطرفدارترین یخچال‌های تولید شده توسط شرکت دیپوینت می‌باشد. دیپوینت، یکی از برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است. محصولات آن کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی ظاهری زیبای این یخچال و کیفیت بالایی که دارد از جمله  دلایلی هستند که سبب استقبال از این مدل شده است. 

یخچال فریزرهای اکسپلور فاقد هوم بار هستند؛ اما دارای ویژگی door in door می‌باشند. این ویژگی می‌تواند مفیدتر از هوم باشد، زیرا دسترسی آسان به قسمت درونی یخچال را برای فضای بیشتری فراهم می‌کند. پس می‌توان گفت نبود هوم بار ایرادی برای این یخچال‌ها محسوب نمی‌شود. در ادامه بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی‌های فنی یخچال فریزر اکسپلور توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.

بررسی مشخصات یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت

قبل از خرید اقساطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنایی داشته باشید. یخچال فریزرهای اکسپلور، دارای فناوری متال کولینگ هستند. در این فناوری از یک فلز در درب یخچال برای بازتاب سرما استفاده می‌‌شود. این گونه هوای سرد درون یخچال هنگام باز کردن در، کمتر هدر می‌رود. 

در نتیجه انرژی مصرفی یخچال و هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. یخچال فریزر مدل اکسپلور دیپوینت دارای فناوری سیستم گردش هوای داخلی بوده و از لامپ ال ای دی برای روشنایی درون یخچال استفاده می‌کند.

این یخچال فریزر دوقلو دارای قابلیت انجماد سریع می‌باشد. در نتیجه اگر بخواهید در فریزر آن چیزی قرار دهید که به سرعت یخ بزند می‌توانید از این فناوری استفاده کنید. مدل اکسپلور دارای فیلتر تصفیه آب بوده و مستقیما به آب شهری متصل می‌‌شود. این یخچال همچنین دارای فیلتر بوگیر نیز می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت

بررسی سایر ویژگی‌های یخچال اکسپلور به شما کمک می‌کند تا انتخاب خوبی داشته باشید. یخچال اکسپلور دیپوینت، دارای کمپرسور اینورتر دار بوده و 60 ماه ضمانت و گارانتی دارد. استفاده از موتور اینورتر درون یخچال سبب شده تا هنگام فعالیت یخچال، سر و صدای زیادی نداشته باشد. یخساز اتوماتیک یخچال دو مدل یخ متفاوت قالبی و خرد تولید می‌کند. طراحی ظاهری یخچال بسیار زیبا و بدون نقص بوده و دارای دستگیره‌های مخفی می‌باشد. این یخچال دارای کنترل پنل لمسی و مجهز به قفل کودک می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

همچنین باید گفت یخچال فریزر مدل اکسپلور دیپوینت مجهز به سیستم نوفراست است که یخچال فریزر را، تبدیل به یخچال ضد برفک می‌کند. قسمت فریزر یخچال به نحوی طراحی شده که درون آن 6 کشو و یک طبقه وجود دارد. همچنین شلف‌هایی درون قسمت در تعبیه شده که می‌توانند برای قرار دادن وسایل مختلف مناسب باشد.

چگونگی خرید قسطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت را برای شما فراهم کرده است. یخچال فریزر اکسپلور دیپوینت جزو یخچال‌های دوقلوی تولید شده توسط این برند ایرانی می‌باشد. این یخچال با گنجایش فراوانی که دارد می‌‌تواند انتخابی مناسب برای خرید اقساطی یخچال توسط خانواده‌‌های پرجمعیت باشد. شما می‌توانید برای خرید یخچال فریزر قسطی، شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کنید.

قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی لوازم خانگی اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند. شما می‌توانید انواع لوازم تولید شده توسط برندهای لوازم خانگی ایرانی را در قسطی کلاب مشاهده کرده و وسیله مورد نظر خود را سفارش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتوبخار فیلیپس ایستاده

خرید قسطی اتوبخار فیلیپس ایستاده
یکی از جدیدترین انواع اتو حالت ایستاده است. برای خرید قسطی اتوبخار فیلیپس ایستاده به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی....

فروشگاه لوازم خانگی اسنوا

فروشگاه لوازم خانگی اسنوا
فروشگاه لوازم خانگی اسنوا یکی از مکان هایی است که می توانید خرید محصولات اسنوا را انجام دهید. اگر تمایل به خرید اقساطی دارید، به بخش لوازم خانگی ...