خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:28:22

گوشی a71 یکی از بهترین و پر کاربردترین مدل برند سامسونگ است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.


خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ


خرید موبایل a71

a71 دارای فضای مشاهده بیشتر، دوربین‌های باکیفیت‌تر و عملکردی قدرتمندتر است. این گوشی در چهار رنگ زیبای مشکی، صورتی، آبی و نقره‌ای تولید شده است و دارای 128 گیگابایت حافظه می‌باشد. 

با وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی نامحدود، طراحی فوق‌العاده، دوربین‌های با کیفیت و عملکرد پردازنده هشت هسته‌ای، یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. قابیلت خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با طراحی اینفینیتی او می‌باشد که با فناوری سوپر آمولد پلاس تولید شده است. با این گوشی می‌توانید تمامی کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید، بازی کنید، وبگردی انجام دهید و لذت ببرید! لبه خمیده، طراحی ظریف و ظاهر زیبا سبب می‌شود تا این گوشی فریبنده را به راحتی در دست بگیرید. 

به علاوه، این گوشی جذابیتی بی‌نظیر به شما می‌بخشد. با خرید اقساطی موبایل a71 سامسونگ تا نهایت بازی کنید، فیلم ببينيد، وبكاوي كنيد و لذت بريد!

دوربین‌های چهارگانه

این گوشی فوق‌العاده از یک دوربین چهارگانه تشکیل شده است. دوربین اصلی، یک دوربین 64 مگاپیکسلی باکیفیت است که در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دارای زاویه 120 درجه‌ای که می‌تواند فضای گسترده‌ای را در مقابل چشمان شما به نمایش بگذارد و همچنین، دو دوربین 5 مگاپیکسلی که یکی مربوط به عکاسی ماکرو و دیگری دارای سنسور عمق سنج می‌باشد، تشکیل شده و برای ثبت تمامی لحظات شما کافی است!

با استفاده از دوربین ماکرو می‌توانید با شفافیت زیاد، از سوژه‌های نزدیک خود، عکاسی کنید، زمینه را بوکه نمایید و سوژه خود را برجسته سازید! وجود لرزشگیری با کارایی بالا در این دوربین‌ها به کیفیت عکاسی و فیلمبرداری شما کمکی فوق‌العاده می‌کند. 

فوکوس زنده نیز کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری را در سلفی‌های خود ثبت نمایید. دوربین سلفی یک دوربین 32 مگاپیکسلی باکیفیت است و چهره شما را همچون ستارگان سینمایی نمایش می‌دهد. با خرید اقساطی موبایل a71 سامسونگ تمامی خاطرات خود را ثبت و ضبط كنيد!

باتری قدرتمند، سخت‌افزار مناسب

با وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ فوق‌العاده سریع 25 واتی از یک دستگاه بی نظیر برای اشتراک گذاری، استریم کردن و بازی بهره‌مند خواهید شد. 

همچنین، یک فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی دارید که قابلیت ارتقا تا 1024 گیگابایت حافظه جانبی را خواهد داشت. با خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ هرگز نگران دشارژ شدن نباشيد!

یک رم پرسرعت 8 و یا 6 گیگابایتی به همراه یک پردازنده فوق العاده هشت هسته‌ای به شما کمک می‌کند تا سرعت، دقت و کیفیت را همزمان با هم تجربه کنید.

تقویت کننده بازی که به کمک هوش مصنوعی از الگوی بازی‌های شما می‌آموزد، به بهبود کارکرد باتری و حافظه کمک می‌نماید. با خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ كيفيت را تجربه كنيد!

قابلیت‌های امنیتی

از نظر امنیتی نیز این گوشی دارای یک پلتفرم چند لایه‌ای کنکس می‌باشد که از اطلاعات حساس شما در برابر تهدیدات مخرب و بدافزارها مراقبت می‌کند. اثر انگشت شما نیز سبب می‌شود تا با احراز هویت بیومتریک از یک دسترسی امن برخوردار شوید.

دیگر خصوصیات

این اسمارت‌فون از طریق رابط کاربری One UI 2 با سخت افزار و نرم افزار گوشی شما عمل می‌کند. سیستم عامل موجود در این گوشی اندروید 10 می‌باشد. 

این گوشی تنها 179 گرم وزن دارد، ولی دارای خصوصیات منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای‌ می‌باشد. هم‌چنین از حسگرهایی نظیر مجاورتی، قطب‌نما، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و اثر انگشت بهره‌مند می‌باشد.

خرید موبایل a71

اگر دوست دارید تا موبایل a71 را خريداري نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل a71 سامسونگ است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2

خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2
برای خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2 با شرایطی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک...

خرید گوشی بلک بری قسطی

خرید گوشی بلک بری قسطی
در شرایط اقتصادی امروز که خرید کالاهای دیجیتال مانند گوشی های موبایل برای همگان سخت شده است، قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید قسطی...