فروش اقساطی مک بوک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 06:07:42

جدیدتربن مک بوک وارد شده به بازار از امکانات و کاربردهای استثنایی برخوردار است. برای خرید قسطی مک بوک به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی مک بوک


مک بوک 2020

مک بوک 2020 یک لپتاپ 13 اینچی است که از نظر سخت افزاری بهینه سازی شده و کیبورد آن با طراحی بهتر و مقرون به صرفه‌تری تولید می‌شود. از نظر قدرت نیز، این دستگاه نسبت به مک بوک ایر 2020 بالاتر و از مک بوک پرو 16 اینچی اقتصادی‌تر است.

مک بوک 2020 با برخورداری از یک پردازنده قدرتمند، رم و حافظه با ظرفیت بالاتر به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل شده است. قابلیت خرید اقساطی مک بوک در قسطی کلاب فراهم شده است.

نسخه‌های متنوع

مک بوک 2020 از یک پردازنده نسل هشتم شرکت اینتل استفاده می‌کند، ولی نسخه بهبود یافته آن حاوی یک پردازنده نسل دهمی Core i5 اینتل است که با فرکانس 2.0 گیگاهرتز کار می‌کند و دارای 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و 16 گیگابایت رم پرسرعت می‌باشد. 

نسخه بهتر و پیشرفته‌تر مجهز به یک پردازنده نسل دهمی Core i7 اینتل است که از 32 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD برخوردار می‌باشد. با خرید قسطی مک بوک دقت، سرعت و کیفیت را مقایسه کنید!

بهبود طراحی

مک بوک 2020 نسبت به مدل 2019 کمی ضخیم و سنگین است، ولی هر دو محصول ظاهر مشابهی دارند. در ساخت این کالا از یک کیبورد پیشرفته با نام مجیک یا صفحه کلید جادویی استفاده شده است.

چالش‌هایی که در نسخه قبلی کیبورد وجود داشت و کاربران را کمی آزار می‌داد در این لپتاپ وجود ندارد و با وجود دکمه‌هایی با عمق پیمایشی خوب، تجربه بی‌نظیری به کاربران می‌دهد. این لپتاپ در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. ابعادی برابر با 304.1×212.4×156 میلی‌متر مکعب دارد و وزن آن 1.4 کیلوگرم است.

تاچ بار در هنگام کار با برخی از برنامه‌ها مانند فوتوشاپ، عملکرد مطلوبی دارد. تاچ آیدی و پاور با هم ادغام شده‌اند و مستقل از تاچ بار قرار گرفته‌اند. از این سنسور در پرداخت‌های اپل پی و باز شدن قفل دستگاه استفاده می‌شود.

پیش از این دکمه اسکیپ (ESC) بر روی تاچ پد لمسی قرار داشت، ولی حالا این دکه به صورت فیزیکی بر روی کیبورد قرار دارد. با خرید اقساطی مک بوک تجربه‌ای لذت بخش از لپتاپی قابل حمل داشته باشید!

پورت‌ها

مک بوک 2020 مجهز به جک هدفون و 4 پورت تاندربولت 3 می‌باشد، ولی متاسفانه از پورت USB برخوردار نیست.

نمایشگر

برخلاف طراحی امروزی نمایشگرها با حاشیه‌های کم، مک بوک 2020 طراحی کلاسیک خود را دارد. نمایشگر از صفحه رتینا با رزولوشن 2560×1600 پیکسل استفاده می‌کند که مشابه مک بوک‌های قبلی است. این صفحه نمایش از طیف وسیع رنگی P3 استفاده می‌کند و قادر است تا به بازتولید رنگ‌های دقیق بپردازد. با خرید قسطی مک بوک از نمایشگری دقیق لذت ببرید!

مشخصات فنی

مک بوک 2020 در بستر سیستم عامل مک او اس 11 Big Sur کار می‌کند. وجود نسل دهمردازنده اپل و برخورداری از حافظه LPDDR4X تجربه‌ای بی‌نظیر در اجرای روان نرم‌افزارها و کاربردهای چند منظوره به کاربر می‌دهد. تراشه گرافیکی نیز نسبت به قبل، قدرتمندتر شده است و کارایی مطلوب‌تری دارد.

در مک بوک 16 اینچی به دلیل عدم بهره‌مندی از پردازشگر اختصاصی باید به یک تراشه یکپارچه به نام اینتل آیریس پلاس متوسل شد و اگر قصد پردازش‌های با توان بالاتر را دارید باید به سراغ نسخه موجود پردازشگر گرافیکی شرکت AMD با مدل رادئون پرو M 5300 بروید!

شارژدهی باتری

مک بوک 2020 دارای یک باتری 58 وات ساعتی ماندگار است که در حدود 10 ساعت شارژدهی را برای کاربران فراهم می‌سازد. در صورتی که به پردازش‌های سنگین نپردازید، حتی  به مدت یک شبانه روز کامل نیازمند شارژ نیستید. با خرید اقساطی مک بوک یک دستگاه همیشه شارژ داشته باشید!

فروش اقساطی مک بوک

برای برخورداری از مک‌بوک‌های 2020 به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی این فروشگاه اینترنتی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام به دریافت وام نمایید. مک بوک خود را سفارش دهید و سپس اقساط خود را بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی مک بوک از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ msi با چک

خرید قسطی لپ تاپ msi با چک
اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ msi با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو چکی

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو چکی
اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای ...