خرید قسطی ماشین پرشیا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:32:20

پژو پارس یا همان پرشیا یکی از پر طرفدارترین ماشین‌های فرانسوی خودروسازی پژو می‌باشد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین پرشیا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین پرشیا


بررسی پژو پارس ( پرشیا)

همان طور که اطلاع دارید، یکی از بهترین ماشین‌های برند پژو، پژو پارس است که فیس لیفتی فرانسوی می‌باشد که 7 سال پس از طراحی پژو 405 به بازار ارائه شده است. پژو پارس از سال 1379 وارد بازار ایران شده است و از همان ابتدا جز خودروهای لوکس و با کیفیت به شمار می‌رفت. 

امروزه با اینکه سال‌های زیادی از طراحی و تولید پژو پارس می‌گذرد، ولی هنوز هم جز بهترین و با کیفیت‌ترین خودروهای بازار ایران به شمار می‌رود. پرشیا بسیار جوان پسندانه طراحی شده است و ظاهری بسیار مدرن و با اصالت دارد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد پژو پارس یا همان پرشیا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین پرشیا دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

مدل‌های متنوع پژو پارس

پژو پارس در 6 مدل متنوع طراحی و تولید شده است. در ابتدا فقط مدل ساده پژو پارس طراحی و تولید شده و تا کنون 6 مدل دیگر از جمله: ساده، اتوماتیک، دوگانه سوز، LX، ELX و ELX-XUX  را طراحی و تولید کرده است.

 مدل‌های بیان شده از لحاظ فنی و ظاهری مقداری با یکدیگر فرق دارد. اگر تمایل به خرید قسطی ماشین پرشیا دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف پژو پارس

همان طور که اطلاع دارید هر خودرویی نقاط ضعف و قوتی دارد، در این مقابه قصد داریم به این نقاط دقت بیشتری کنیم، از نقاط ضعف پژو پارس می‌توان به مصرف سوخت بالا نام برد که گزینه بسیار مهمی است، امروزه با گران‌تر شدن بنزین بهتر است به دنبال خودرویی باشید که یا دوگانه سوز باشد و یا دارای مصرف سوخت پایینی باشد، ناگفته نماند که پژو پارس دارای مدل دوگانه سوز نیز می‌باشد. 

از دیگر نقاط ضعف پرشیا می‌توان به سفارشی شدن ترمز عقب از سال 97 به بعد اشاره کرد. با خرید اقساطی ماشین پرشیا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت

از نقاط قوت پژو پارس می‌توان به بازار دست دوم اشاره کرد که بسیار داغ است و همچنین کابین بسیار جادار و بزرگی دارد. همچنین قطعات یدکی پژو پارس به فراوانی یافت می‌شود.

ناگفته نماند که عملکرد سیستم تعلیق آن بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. با خرید قسطی ماشین پرشیا از قسطی کلاب یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

110 اسب بخار!

بهتر است بدانید که مدل‌های متنوع پژو پارس از 100 اسب بخار شروع می‌شود تا جدیدترین مدل آن که 110 اسب دارد. شتابی معادل با 9 ثانیه دارد و بسیار با کیفیت و قدرتمند طراحی و تولید شده است.

همچنین این خودرو استثنایی دارای چراغ مه شکن و جلو و عقب می‌باشد. با خرید قسطی ماشین پرشیا از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

قسطی  کلاب و شرایط خرید ماشین پرشیا از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معروف‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است که دارای مشتریان بسیاری است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ایجاد شرایط فروش به صورت نقدی و اقساطی امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. 

خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات بسیار زیادی همراه است و خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار خرید اقساطی از 4 شرکت معتبر بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ صنعت و معدن تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید اقساطی ماشین پرشیا از قسطی کلاب یک خرید آنلاین و خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لاستیک خودرو

خرید قسطی لاستیک خودرو
تایر خودرو در تامین امنیت خودرو و مسافران آن اهمیت زیادی دارد، از این رو نمی توان ریسک کرده و با تایر غیر سالم سر کرد. برای مشاهده و خرید اقساطی...

خرید قسطي دنا

خرید قسطي دنا
یکی از جذاب‌ترین خودروهای ایران خودرو بی‌شک دنا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطي دنا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...