خرید قسطی تصفیه کننده هوا جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 18:54:13

برند جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی در دو سال گذشته بهترین فروش را در بازار ایران تجربه کرده است. برای خرید اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تصفیه کننده هوا جی پلاس


برند جی پلاس 

جی پلاس، یک برند ایرانی می باشد که توسط شرکت گلدیران پایه گذاری شده ‌است. شرکت گلدیران که پیش‌تر مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات کره‌ای برند ال جی را به عهده داشته‌، این بار با شروع تحریم‌ها، شروع به ساخت محصولات خود با برندی جدید تحت عنوان جی پلاس کرده‌ است. 

به گفته یکی از مدیران این شرکت، هفتاد درصد از قطعات به کار رفته در این محصولات، ایرانی بوده و باقی وارداتی می‌باشد. شرکت گلدیران سعی دارد تا در آینده‌ای نزدیک، دیگر قطعات محصولات را نیز خود تولید نماید. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس مطلع گردید. 

شروع فعالیت جی پلاس 

شرکت گلدیران توانسته با کسب اجازه از شرکت کره‌ای ال جی، محصولات خود را در زمینه‌های خانگی و دیجیتالی تولید نماید. کارخانه‌هایی که در آن‌ها کار مونتاژ محصولات ال جی صورت می‌گرفت، در سر جای خود قرار داشتند و از طرفی تمام کارگران در بخش خط تولید بیکار شده ‌بودند.

وقتی صحبت از تغییر به میان می‌آید، یک سر ماجرا تهدید و سر دیگر فرصت است. شرکت گلدیران تصمیم گرفت تا با بهره گیری از نیروی انسانی و منابع داخلی محصولات خود را با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که طی این سال‌ها از شرکت ال جی آموخته‌ بود، محصولاتی ملی تولید نماید و از تهدید پیش آمده فرصتی طلایی بسازد.

به همین منظور بعد از کسب اجازه از این شرکت، بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفت. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس مطلع گردید. 

محصولات شرکت جی پلاس 

این شرکت ایرانی، در بخش‌های لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی توانسته ‌است کالاهایی تولید نماید که با ارائه آن‌ها به بازار، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده و بین رقبای داخلی و خارجی خود سربلند باشد.

از محصولات تولید شده جی پلاس در بخش لوازم خانگی می‌توان به یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر محصولاتی از این قبیل اشاره کرد.

شرکت جی پلاس در بخش صوتی و تصویری توانسته با ارائه تلویزیون‌هایی هوشمند، ایرانیان را به دیگر محصولات خارجی بی‌نیاز گرداند. این تلویزیون‌های جی پلاس، با کیفیت بالای خود، شما را راضی می کنند. همچنین شرکت جی پلاس در بخش محصولات الکترونیکی نیز به طراحی و ساخت محصولاتی نظیر گوشی هوشمند پرداخته ‌است. 

در ادامه با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس با خبر گردید. همچنین این شرکت در زمینه تهویه هوا و تصفیه آب نیز محصولاتی تولید کرده‌است که کیفیت ساخت آن‌ها بسیار بالا می باشد. 

گارانتی محصولات جی پلاس 

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس بایستی بدانید که ضمانت نامه کالاهای جی پلاس بر عهده شرکت گلدیران می‌باشد که پیش‌تر نمایندگی محصولات ال جی را در ایران به عهده داشته و فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت کره‌ای را انجام داده‌ است. 

تصفیه کننده هوا جی پلاس 

یکی از مشکلات زندگی صنعتی امروزی، آلودگی هوا می‌باشد. هوای آلوده و کثیف به هیچ وجه مناسب افرادی با سن بالا، کودکان و نوزادان نمی‌باشد. آلودگی هوا می‌تواند در کوتاه مدت، افراد را دچار مشکلاتی چون تنگی نفس یا آسم کند و حتی در بلند مدت، سبب ساز مرگ آن‌ها شود.

پس تمیزی هوایی که در آن تنفس می‌کنید، بسیار حائز اهمیت است و باید از کیفیت هوا خاطر جمع شوید. به همین منظور شرکت جی پلاس، در بخش تصفیه کننده هوا توانسته ‌است محصولاتی تولید نماید که این مشکل را تا حد بسیار زیادی برطرف سازد. پس برای خرید نقدی یا اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس همراه ما شوید. 

خرید اقساطی تصفیه کننده هوا جی پلاس 

شرکت قسطی کلاب، شرایطی را فراهم آورده‌ است تا تمام مردم با هر سطح از درآمدی که دارند بتوانند محصولات این شرکت را به راحتی و به صورت نقدی یا اقساطی خریداری نمایند. در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ محصولات خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساید door in door ال جی

خرید قسطی ساید door in door ال جی
اگر به دنبال یک بخچال فریزر استثنایی و با کیفیت هستید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و به سادگی...

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی
ماشین‌های لباسشویی با گنجایش‌ها و امکانات متفاوتی تولید می‌شوند که شما با توجه به نیازی که دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های خوب از برندهای...