خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 15:31:28

شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس چکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس چکی


آیفون 13 پرو مکس

با خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس، خریداران می‌توانند یکی از شکیل ترین موبایل‌های تولیدی برند اپل را در اختیار داشته باشند. این گوشی یکی از گوشی‌های پرقدرت آیفون در بازار به شمار می‌آید. با خرید این کالا بخش مهمی از خواسته‌های مصرف کنندگان در زمینه موبایل برآورده می‌شود. این کالای دیجیتال، از نظر آیرودینامیکی، طراحی فوق العاده‌ای داشته و به راحتی در دست جای می‌گیرد. خریداران با سلیقه‌های مختلف می‌توانند طیف متنوعی از رنگ‌های گوناگون این محصول را در اختیار داشته باشند. کاربران با توجه به نیازهای گوناگون خود می‌توانند از ظرفیت‌های مختلف این گوشی استفاده نمایند. هم اکنون ظرفیت حافظه 128 و 256 گیگابایت در بازار ایران موجود است. داشتن رم 4 و 6 گیگابایتی، سرعت پردازش این گوشی را به شکل خیره کننده‌ای بالا برده است. این موضوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت موبایل‌های آیفون در ایران به حساب می‌آید 

یک کالای دیجیتال هوشمند

سیستم عامل IOS در این کالای دیجیتال از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آید. در این محصول نسخه ISO‌ با ویرایش 15 به کار گرفته شده است. این نسخه بالاترین ورژن سیستم عامل IOS در بازار ایران به حساب می‌آید. نسخه IOS15 در مقایسه با ویرایش‌های قبلی این سیستم عامل از سرعت و روانی ویژه‌ای برخوردار است. کاربران این موضوع را هنگام حرکت میان منوهای مختلف به روشنی مشاهده می‌نمایند.با خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس،مصرف کنندگان از داشتن یک گوشی سبک با کارایی بالا لذت می‌برند. وزن این دسته از گوشی‌های اپل در حدود 240 گرم می‌باشد که در مقایسه با گوشی‌های همرده خود، گوشی سبکی به شمار می‌آید. این گوشی از فناوری 5G برخوردار است. این موضوع سرعت چشمگیر این محصول را برای خریدار به رخ می‌کشد. ابعاد نسبتا کوچک این کالا 160.8 در 78.1 در 7.7 میلی‌متر، می‌باشد که مطلوبیت ویژه‌ای دارد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ است، که خواسته‌های اغلب کاربران را برآورده می‌نماید. 

مزایای فنی گوشی آیفون 13 پرو مکس

ساختار بدنه این کالای دیجیتال، ترکیبی از فلز و شیشه است. فریم قاب جلو پشت این گوشی از جنس فولاد ضد زنگ بوده و خود قاب از جنس شیشه می‌باشد. این بدنه دارای استانداردIP68 از نظر مقاومت در برابر آب می‌باشد. با تکیه بر این استاندارد شما می‌توانید این گوشی را به مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متری در زیر آب نگه دارید. به علاوه شیشه صفحه نمایش مقاومت مطلوبی در برابر خط و خش دارد. محافظ سرامیک گلس که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، دارای پوشش Oleophobic است. این محافظ مقاومت ویژه‌ای را در برابر خط و خش برای صفحه نمایش این گوشی به همراه داشته است. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از ویژگی‌های دیگر این محصول داشتن حسگرهای کاربردی و متنوع است. یکی از مهمترین این حسگرها، سنسور تشخیص چهره می‌باشد. با استفاده این ویژگی کاربران می‌توانند امنیت بالایی را برای گوشی خود داشته باشند. همانگونه که در اغلب گوشی‌های اپل قابل مشاهده است، شرکت اپل معمولا ، یک سیم کارت را در ساخت موبایل‌های خود  در نظر می‌گیرد که در این گوشی نیز پشتیبانی از یک سیم کارت در دستور کار قرار گرفته است. این محصول در سپتامبر 2021 به بازار معرفی شده است. اگرچه که از نظر زمان عرضه گوشی جدیدی نیست، اما از نظر امکانات با گوشی‌های اخیر قابل رقابت می‌باشد. با خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

زیبایی خاص آیفون 13 پرو مکس 

با خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس مصرف کنندگان می‌توانند یک محصول با پردازنده گرافیکیApple GPU 5-Core graphics را در اختیار داشته باشند. پردازنده مرکزی این گوشی فرکانس 1.8 تا 3.23 گیگاهرتز را دارا بوده، و سرعت پردازش خیره کننده‌ای را به این محصول بخشیده است. تراشه به کار گرفته شده در این محصول Apple A15 Bionic 5mm Chipset می‌باشد. این تراشه یکی از تراشه‌های پرسرعت موجود در بازار تکنولوژی به شمار می‌آید.

نحوه خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

برخورداری از امکان خرید اقساطی، این کالا و سایر انواع کالای دیجیتال از ویژگی‌های خاص سایت قسطی کلاب است. با مراجعه به این سایت، خریداران می‌توانند روش‌های گوناگونی را برای پرداخت وجه محصول مشاهده نمایند. در بخش پرداخت، علاوه بر امکان خرید محصول به صورت نقد، روش‌های گوناگون پرداخت، نظیر: طرح  "بایچک"، "طرح اول"، "طرح دوم" و "طرح سوم" قابل مشاهده می‌باشد. با استفاده از روش فروش قسطی دامنه وسیعی از محصولات گوناگون به مصرف کنندگان عرضه می‌گردد. علاوه بر امکانات فوق، امکان عقد قراردادهای شرکتی نیز از در این وب سایت طراحی شده است. لذا سازمان‌ها می‌توانند از مزیت خرید عمده و پرداخت مقرون به صرفه برخوردار گردند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته...