خرید اقساطي گوشی s22 اولترا سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:10:23

برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا سامسونگ با قیمتی عالی و استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی s22 اولترا سامسونگ


گوشی s22 اولترا 

از زمان معرفی و عرضه گوشی s22 اولترا در سال 2022، این گوشی پرچمدار، محبوبیت بسیاری در میان علاقه مندان به تلفن همراه کسب نموده است. دلیل این امر، ویژگی‌های خاص و بی نظیر این گوشی و بهبودهایی که نسبت به سری‌های قبل خود داشته است، می‌باشد. این گوشی چشم نواز و خوش دست با حافظه‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت به همراه رم 8 و 12 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده جذاب شامل مشکی، سفید، سبز و شرابی می‌باشد. با خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رنگ‌های مختلف گوشی s22 اولترا

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی گوشی s22 اولترا بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی s22 اولترا سامسونگ را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری این گوشی پرچمدار

در نگاه اول ممکن است گوشی s22 اولترا کمی بزرگ به نظر برسد. اما با کمی کار کردن با این دستگاه، متوجه می‌شوید که این گوشی به خوبی در دستان شما جای می‌گیرد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. گوشی s22 اولترا دارای 163.3 میلی‌متر طول و 77.9 میلی متر عرض می‌باشد. در این گوشی جذاب از یک نمایشگر 6.8 اینچی استفاده شده است. نمایشگر مقاوم این دستگاه به گونه ای طراحی شده که حدود 90 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. با خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

به گونه‌ای که شما به هر قسمتی از پنل که نگاه کنید، تنها صفحه نمایشگر را خواهید دید. یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی s22 اولترا وجود قلم Stylus در فریم پایینی این دستگاه می‌باشد. این قلم به گونه‌ای در فریم پایینی دستگاه تعبیه شده است که با فشردن آن به سمت داخل بیرون می‌آید و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این قلم سریع و قدرتمند با تاخیر 2.8 میلی ثانیه می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی را به هنگام استفاده از این گوشی برای شما رقم بزند. برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های به کاربرده شده در گوشی s22 اولترا

در پنل پشتی گوشی s22 اولترا دوربین‌های چهارگانه و بی‌نظیر این دستگاه قرار گرفته‌اند. دوربین‌های چهارگانه کم نظیر این گوشی شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی، دوربین تله فتو 10 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی می‌باشند. همچنین در پنل جلویی این دستگاه نیز از یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی استفاده شده است. با دوربین‌های قرار داده شده در این دستگاه شما می‌توانید لذت عکاسی در شب را در بهترین حالت ممکن تجربه کنید. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری فست شارژ و قدرتمند

همان گونه که می‌دانید تنها یک باتری قدرتمند می‌تواند قابلیت‌های بی نظیر این گوشی فوق العاده را تکمیل نماید. در گوشی s22 اولترا از یک باتری قدرتمند و فست شارژ 5000 میلی آمپری استفاده شده است. همچنین این گوشی قدرتمند مجهز به یک شارژر 45 واتی نیز می‌باشد که در مقایسه با رقبای خود کم نظیر است. به طوری که شما می‌توانید تنها در 40 دقیقه شارژ این گوشی را از 0 به 100 برسانید.

خرید اقساطی گوشی s22 اولترا سامسونگ از قسطی کلاب

همان گونه که می‌دانید قسطی کلاب یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی جهت خرید نقدی و قسطی انواع کالاها در ایران می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل به بخش کالای دیجیتال وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از شرایط فروش قسطی گوشی s22 اولترا نیز می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز به وب سایت خوش نام قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هندز فری هایلو

خرید اقساطی هندز فری هایلو
در سال 2022 یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌ها مدل هایلو می‌باشد. برای خرید اقساطی هندز فری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی تبلت s7 fe سامسونگ

خرید اقساطی تبلت s7 fe سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های متنوع و گوناگونی طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تبلت s7 fe سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای...