خرید اقساطی پلی استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:04:02

یکی از بهترین کنسول‌های بازی موجود در دنیا ps5 است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پلی استیشن 5


PS5

در پلی استیشن جدید سونی شاهد تغییرات بزرگی هستیم. پردازشگر و پردازنده گرافیکی پیشرفته شرکت ای ام دی، قابلیت ذخیره‌ سازی فوق‌العاده، پرسرعت و به کارگیری نوآوری‌های جدیدی در رابط کاربری و همچنین تغییر اساسی در دسته بازی و برخورداری از کیفیت صدای سه بعدی مشهود است. در ادامه قصد داریم به معرفی بیشتر این کنسول جدید بپردازیم. قابلیت خرید قسطی پلی استیشن 5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

نصب و راه اندازی

راه اندازی کنسول جدید در عرض کمتر از 14 ثانیه انجام می‌شود و اگر سیستم به حالت نیمه خاموش تنظیم شود، این حالت حتی ممکن است به نصف زمان خود برسد.

البته، نباید فراموش کنید که در سیستم جدید یک به روزرسانی نرم افزاری نیز باید انجام شود که اختیاری است. نصب این کنسول نیز بسیار ساده است. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 یک کنسول خاص و استثنایی داشته باشید.

رابط کاربری ایده‌آل

رابط کاربری جدید، ایده‌آل است. برای دسترسی به هر بازی باید بتوانید طراحی خارق‌العاده آن را کشف کنید. البته با تنظیمات سمت چپ در قسمت بالا درک کار بهتر صورت می‌گیرد. رابط کاربری به شما این امکان را می‌دهد که حالت‌های مختلف عملکرد و کیفیت را انتخاب کنید.

این در صورتی است که بازی‌ها دارای حالت های کیفی متفاوتی باشند. در این کنسول امکان نمایش 8k نیز وجود دارد، ولی با کمی دقت می‌یابید که عملکرد در حالت 4k بهتر انجام می‌شود.

حجم و معماری

این کنسول نرم و البته اندازه بهبود یافته‌ای نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد. اندازه بزرگتری دارد که آن را برای القای حس گیمینگ پرجلوه‌تر می‌سازد. ابعاد این کنسول برابر 260 × 104 × 390 میلی‌متر مکعب است.

از نظر پیکربندی، به صورت عمودی طراحی شده است. زیبای این کنسول نیز بیشتر شده است. دو رنگ می‌باشد و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. به علاوه، نورپردازی زیبایی دارد که بر جنبه‎‌های زیبایی آن می‌افزاید. با خرید قسطی پلی استیشن 5 تجربه یک کنسول قدرتمند را داشته باشید.

حال ممکن است یک سوال در ذهن ما نقش ببندد این که چگونه مسئله گرما و اتلاف انرژی حل می‌شود؟ در این کنسول، برق مصرفی تنها در حدود 200 وات است.

میزان مصرف انرژی در این کنسول نسبت به کنسول‌های دیگر سرآمد است. تهویه هوا در آن بهتر صورت می‌گیرد و اندازه فن نیز، بزرگتر گشته است. وزن این کنسول 4.5 کیلوگرم است.

طراحی متفاوت دسته

در این کنسول دسته‌ عالی عمل می‌کند و به شما حسی می‌دهد که گویا احساس انقلابی شدن دسته به ذهنتان القا می‌شود. در این مورد پد D بسیار بزرگتر شده است و شوک‌ها نیز احساس بهتری را به شما منتقل می‌کنند.

همچنین، بازخورهای لمسی از طریق بلندگوی داخلی به گوش می‌رسد. در این کنسول صدا و احساسات است که شکل می‌گیرد. به علاوه، میکروفون جدید نیز در دسته قرار گرفته یک طراحی تحول یافته است. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 در بازی احساس بیشتری را دریافت کنید.

حافظه پرسرعت و با گنجایش

پلی استیشن 5 دارای 825 مگابایت فضای ذخیره سازی است. البته 667 گیگابایت به عنوان فضایی نهایی به کاربر داده می‌شود. هارد در این کنسول، سریع و فوق‌العاده عمل می‌کند. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را خواهید داشت.

پورت‌ها

در قسمت جلوی کنسول یک پورت مخصوص USB-C و یک پورت مخصوص USB-A وجود دارد و در قسمت پشت هم دو پورت مخصوص USB-A و HDMI 2.1 و همچنین، پورت مربوط به شبکه و کابل برق قرار دارد.

قابلیت‌های نرم افزاری

در پلی استیشن جدید بازی‌ها نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسند. همچنین، تمام بازی‌های پلی استیشن 4 بر روی کنسول جدید قابل اجرا هستند.

خرید PS5

اگر شما هم از طرفداران گیمینگ هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این وسیله را خریداری نمایید. همچنین، به شما پیشنهاد ویژه‌ای می‌دهیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از خدمات اقساطی کالاهای دیجیتالی استفاده کنید.از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و از خرید خود لذت ببرید. پیشنهاد اصلی ما خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس
شرکت مایکروسافت بکی از بهترین برندها در طراحی و تولید نرم افزار و کنسول بازی است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش...

ps5 قسطی

ps5 قسطی
اگر علاقه‌مند به خرید جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...