خرید اقساطی کولر گازی مایدیا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:41:45

در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان، کولر گازی مایدیا می‌تواند اوقات خنک و شادابی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی کولر گازی مایدیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی کولر گازی مایدیا


شرکت مایدیا 

این شرکت دارای انواع کولرگازی است و به صورت تخصصی، مهندسی و حرفه‌ای تجهیزات خود را وارد بازار می‌کند. در حدود سال ۱۳۷۰ این گروه محصولات تهویه هوا، وارد بازار ایران شد و به علت کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی مطمئن با استقبال زیادی روبرو شد. 

در بازارهای ایران گارانتی این کالا از طریق شرکت‌هایی مثل گلدیران، سام سرویس، تهویه نیا و موارد دیگر ارائه می‌گردد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی مایدیا در قسطی کلاب فراهم شده است.

کمپرسورهای کیت اینورتر نیز مصرف برق و انرژی کمی دارند. گاز سردکننده در کولرهای گازی مایدیا از دو نوع R22 و R410 می‌باشد. تنوع محصولات مایدیا بالا است و در انواع ایستاده، پنجره‌ای و پرتابل به بازار عرضه می‌شوند. 

در ادامه به معرفی یکی از ارزشمندترین کولرهای گازی این شرکت می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی کولر گازی مایدیا در قسطی کلاب فراهم شده است. 

کولر گازی مایدیا مدل easy 12H11i 12000 

این کولر گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش به صورت اینورتر می‌باشد و پاسخگویی مساحتی حدود ۱۷ تا ۲۲ متر مربع است. فاصله افقی پنل داخلی و بیرونی ۲۲ متر است و از تکنولوژی پرتاب باد تا برد ۱۰ متری و در آن از تکنولوژی چرخش هوای چهارطرفه استفاده شده است. با خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی مایدیا با گرمای طاقت‌فرسا خداحافظی کنید!

گارانتی این محصول توسط شرکت اصلی آن به صورت ۵ سال است، از ۶۰ ماه ضمانت تعویض کمپرسور و سی‌ماه گارانتی قطعات فنی برخوردار است. این کالا تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد. با خرید اقساطی کولر گازی مایدیا انتخابی مطمئن داشته باشید. 

قابلیت‌ها 

 این کمپرسور راندمان محصول را افزایش داده و سبب می‌شود تا میزان ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی گردد. برچسب انرژی این مدل درجه A دارد. با خرید کولر گازی مایدیا در مصرف بهینه برق صرفه‌جویی کنید.

برخی از قابلیت‌های این کولرگازی شامل صدای بسیار پایین، سیستم تشخیص تعداد نفرات در محیط، توانایی زمان‌بندی هفتگی، خارج شدن آب تقطیر شده در محیط از دو طرف پنل، پرتاب باد ۱۰ متری، خروجی درین به صورت دو طرفه، نمایشگر مخفی پنل و کنترل آرکتیک است. با خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی مایدیا محصولی مدرن و ایده‌آل تهیه نمایید. 

ویژگی‌ها 

مقدار صدای تولید شده در اسپلیت‌های ۱۲۰۰۰، در حالت تند ۴۱ ، حالت متوسط ۲۹ و کند ۲۵ دسی‌بل است. تست میزان جابجایی هوا نیز در حالت کند ۲۹۰، متوسط ۴۱۰ و تند ۵۵۰ متر مکعب بر ساعت است.

در این مدل از لوله‌هایی با قطر یک دوم تا یک چهارم اینچ استفاده شده است. حداکثر طول لوله برای این سری در حالت افقی ۲۲ و در حالت عمودی ۱۰ متر است.

این محصول دارای پره‌های طلایی ضد زنگ یا گلدفین است. محدوده ظرفیت سرمایشی آن در حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار BTU/hr است. برق مصرفی آن به صورت تک فاز است. 

وزنی معادل۱۱.۶ کیلوگرم دارد. حداقل و حداکثر دمابین ۱۶ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد است. دارای دو فیلتر معمولی و کربنی ضد باکتری است. با خرید کولر گازی مایدیا با میکروب‌ها خداحافظی نمایید! 

خرید اقساطی کولر گازی مایدیا 

برای خرید این کالای با کیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب یک پلتفرم تامین کننده کالاهای مورد نیاز ایرانیان است. در صورت نیاز به خرید غیرنقدی باشد از یکی از روش‌های موجود در سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی دهید و به آسانی از سایت خرید نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولر گازی مایدیا از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس

فروش اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس
برند فیلیپس برندی موفق و استثنایی در دنیا است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس به بخش اتو در...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال
برند Tcl یکی از برندهای پر فروش در ایران است که تلویزیون‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال به بخش...