خرید قسطی پرینتر حرارتی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:05:20

اگر به دنبال خرید قسطی پرینتر حرارتی با شرایطی عالی هستید، به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی پرینتر حرارتی


پرینتر حرارتی

پرینتر حرارتی نوعی دستگاه‌ چاپ محسوب می‌شود. این محصول عملکردی متفاوت نسبت به سایر چاپگرها داشته و کاربردهای بیشتری دارد. ماده اصلی استفاده شده در ساخت این کالای دیجیتال از جنس موم و رزین است. این ماده به حالت جامد با ضخامت کم بر روی نوارهای چاپی از جنس پلاستیک، نایلون و پلی استر قرار دارد.

این محصول تعدادی تراشه دارد. وظیفه آنها انتخاب سوزن‌های مورد نظر، برای چاپ داده‌های ارسالی به پرینتر است. تراشه‌ها به ریزپردازنده‌هایی مجهز هستند که با ارسال دستور سرد و گرم شدن به سوزن‌‌های روی نوار چاپ و ذوب کردن ماده جامد آنها، اطلاعات را روی کاغذ چاپ می‌کنند. همچنین این دستگاه در دو نوع حرارتی مستقیم و پرینتر حرارتی انتقال دهنده تولید می‌شود. پس از آشنایی با عملکرد این کالای دیجیتال، برای آگاهی از روش خرید قسطی پرینتر حرارتی می‌توانید ما را در ادامه مقاله همراهی کنید. 

پرینتر حرارتی مستقیم

پرینتر حرارتی مستقیم از یک هد تشکیل شده است. با گرم شدن قسمتی از آن و برخورد با کاغذ خاصی که حاوی جوهر می‌باشد، داده‌های مورد نظر چاپ می‌شوند. مطالب چاپ شده توسط این کالای دیجیتال به رنگ سیاه و سفید بوده و بعد از مدتی از بین می‌روند. این کالای دیجیتال قیمت مناسبی داشته، از قطعات کمی ساخته شده‌ و در صورت خرابی به راحتی تعمیر می‌شود. همچنین از آن برای چاپ رسید دستگاه پوز یا چاپ بلیط استفاده می‌‌کنند. برای خرید اقساطی پرینتر حرارتی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پرینتر انتقال‌دهنده حرارت

این مدل از پرینترهای حرارتی عملکرد دو مرحله ‌ای دارد. ابتدا داده‌ها از چاپگر به قطعه‌ای به نام ریبون که از جنس موم، زرین یا ترکیبی از این دو است، منتقل می‌شود. پس از آن اطلاعات به هد حرارتی پرینتر برای چاپ روی کاغذ انتقال پیدا می‌‌کند. برای خرید قسطی پرینتر حرارتی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اطلاعات چاپ شده توسط چاپگرهایی که ریبون آنها از جنس رزین یا ترکیب موم و رزین بوده پایداری بیشتری دارند. به همین دلیل بیشتر برای چاپ بر روی کاغذ، ریبون موم دار به کار می‌رود و برای چاپ بر روی مواد مصنوعی مانند لیبل‌‌ها از دو نوع دیگر استفاده می‌کنند. این کالای دیجیتال برای پرینت بارکد، اتیکت، برچسب‌‌های فلش قوس و موارد دیگر به کار می‌رود.

مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی

علاوه بر سرعت بالا در حین کار و عدم نیاز به شارژ جوهر برای چاپ، این کالای دیجیتال دارای ویژگی‌های مختلفی از قبیل موارد زیر است.

•این محصول به دلیل سرعت بالایی که دارد، باعث افزایش راندمان کار می شود.
•پرینتر حرارتی دوام و طول عمر بالایی داشته و از استهلاک کمتری نسبت به چاپگرهای دیگر برخوردار است.
•به طور کلی خرابی این نوع کالای دیجیتال مربوط به هد حرارتی دستگاه است و در صورت نیاز به تعمیر هزینه و زمان کمتری احتیاج دارد.
•این کالای دیجیتال به دلیل ساختار بسیار ساده‌، اندازه کوچکی داشته و فضای کمی را اشغال می‌ کند.
•از این پرینتر برای چاپ انواع برچسب‌ و علایم خاص استفاده می ‌شود و اطلاعات چاپ شده توسط آن از دوام مناسبی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار است.
•بی صدا بودن پرینترهای حرارتی در حین کار، حمل و نقل آسان و سهولت در استفاده از دیگر مزایای آنها محسوب می‌شوند.
•با توجه به موارد گفته شده، استفاده از این کالای دیجیتال صرفه اقتصادی بالایی دارد. برای خرید اقساطی پرینتر حرارتی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی پرینتر حرارتی از قسطی کلاب

پرینترهای حرارتی به دلیل مزایا و ویژگی‌‌هایی که دارند گزینه مناسبی برای استفاده در کسب و کارها محسوب می‌شوند. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بسیاری از افراد تمایل دارند به جای خرید نقدی، این محصول را با شرایط مناسب به صورت قسطی از شرکت‌‌های معتبر تهیه نمایند. شرکت قسطی کلاب مجموعه‌ای معتبر در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال می‌باشد که محصولات خود را با شرایط ویژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

از این رو برای خرید اقساطی پرینتر حرارتی مورد نیاز خود می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و از قسمت کالای دیجیتال، محصول را انتخاب و پس از مشورت با کارشناسان فروش، آن را به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای خرید اقساطی پرینتر حرارتی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ se

خرید قسطی اپل واچ se
یکی از جذاب‌ترین محصولات برند اپل بی شک گجت‌های پوشیدنی آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ se به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی s22 سامسونگ

خرید قسطی s22 سامسونگ
برای خرید قسطی s22 سامسونگ دیگر نیازی به ضامن ندارید، شما می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...