خرید اقساطی ایکس باکس سریs

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:34:36

کنسول بازی یکی از بهترین وسایل سرگرمی در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سریs به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایکس باکس سریs



ایکس باکس سری s

خرید قسطی ایکس باکس سریs (خرید اقساطی کنسول بازی) بسیار مطلوب و مناسب می‌باشد. این کنسول نسخه اقتصادی‌تر کنسول ایکس باکس سری x می‌باشد. با در اختیار داشتن این کنسول قدرتمند، لذت بازی کردن چندین برابر می‌شود.

بازی‌ها در کسری از ثانیه لود (load) می‌شوند و بدون هیچ گونه مشکل، بازی اجرا خواهد شد. اما چه چیزی در این مکعب دوست داشتنی وجود دارد که این عملکرد فوق العاده را به دستگاه می‌بخشد؟ در ادامه در این باره بیشتر بحث خواهیم کرد.

ایکس باکس سری s کوچکترین کنسول شرکت مایکروسافت

همانطور که می‌دانید، کنسول ایکس باکس سری s کوچکترین کنسول مایکروسافت تا بدین لحظه محسوب می‌شود. این کنسول 1.9 کیلوگرمی درون یک مکعب مستطیل سفید رنگ با ابعاد 275×151×65 میلی متری قرار گرفته است. در قسمت بالای دستگاه نیز شاهد یک محفظه دایره شکل (مشکی رنگ) هستیم که کاربرد آن هدایت هوای داغ دستگاه به محیط اطراف می‌باشد. 

در قسمت جلویی دستگاه شاهد پورت USB و دکمه power خواهیم بود. در قسمت پشت دستگاه نیز پورت‌ها متعددی وجود دارد که عبارتند از درگاه HDMI، درگاه هارد SSD، پورت شبکه و دو عدد پورت USB و محل اتصال کابل برق. 

سخت افزار و نرم افزار

قبل از اینکه نحوه خرید قسطی ایکس باکس سری s را بررسی کنیم (که در انتها متن به آن می‌پردازیم)؛ بد نیست درباره سخت افزار و نرم افزار این کنسول بازی سرگرمی نیز خدمت شما اطلاعاتی را بیان کنیم.

پردازنده مرکزی این کنسول 8 هسته‌ای از نوع zen 2 با فرکانس 3.8 گیگاهرتزی می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن که از نوع RDNA2؛ قادر است تا اطلاعات را با سرعت 4 ترافلاپس بر ثانیه محاسبه و پردازش کند. در واقع این کنسول شامل 20 واحد محاسباتی با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی می‌باشد. قرارگیری این مدل CPU و GPU در کنار هم، می‌تواند گیم پلی خوبی در اختیار کاربر قرار دهد. این کنسول نیز از یک رم 10 گیگابایتی GDDR6 بهره می‌برد. حافظه ذخیره سازی که به عنوان نقطه ضعف این کنسول حساب می‌شود؛ تنها 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد (که فقط 365 گیگابایت آن در اختیار گیمر قرار دارد). 

توجه داشته باشید که این کنسول فاقد درایور نوری است و بازی‌ها را باید به صورت دیجیتال دریافت و نصب کنید. تصویر خروجی سری اس QHD با وضوح تصویر 1440p (نرخ نوسازی 120 فریم بر ثانیه) می‌باشد. صدای خروجی این دستگاه نیز بسیار با کیفیت و مطلوب است و می‌تواند شما را غرق در فضای بازی کند.

دسته بازی

دسته بازی ایکس باکس سری اس همانند دیگر دسته‌های ایکس باکس به کمک دو باتری قلمی کار می‌کنند. تغییرات خوبی در دستگاه ایجاد شده است. سطح دسته اصطکاک خوبی با دست ایجاد می‌کند و مانع از سُر خورد آن از دست می‌شود. همچنین تغییرات جزئی هم در دکمه‌ها بوجود آمده است که بسیار مطلوب و لذت بخش است.

چگونه به خرید قسطی ایکس باکس سری s بپردازیم؟

سایت قسطی کلاب با فروش قسطی انواع کنسول‌های بازی (برای خرید قسطی کنسول ایکس باکس سری s می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید) در تلاش است تا شرایط خرید را آسان تر کند. برای خرید از قسطی کلاب به این سایت مراجعه کنید. بعد از طی شدن مراحل اعتبار سنجی و دریافت مشخصات، شما می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی ما شوید و به خرید بپردازید. 

برای پرداخت اقساط نیز می‌توانید به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده عمل کنید. به این صورت که چند روز قبل از موعد پرداخت اقساط، برای شما پیام کوتاهی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت است. با کلیک کردن بر روی آن اقساط شما پرداخت می‌شود. به همین راحتی! تنها با چند کلیک قسط‌ها را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری x

خرید قسطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول...

خرید اقساطی ps4 با دو دسته

خرید اقساطی ps4 با دو دسته
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی...