خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:57:20

اگر تمایل به خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس



ویژگی های بی نظیر گوشی آیفون 14 پرومکس

این روزها ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون 14 پرومکس، این گوشی را تبدیل به پربحث ترین گوشی در میان تمام مدل‌های گوشی اپل، سامسونگ و کرده است. در ادامه ویژگی‌های بی نظیر این گوشی را برای شما بیان می‌کنیم.

دوربین 48 مگاپیکسلی: این آیفون نیز سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلوی گوشی برای عکس سلفی و تماس تصویری دارد. از ویژگی بی نظیر این گوشی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که دوربین اصلی که در آیفون 13 پرومکس، 12 مگاپیکسل بود به دوربین 48 مگاپیکسلی تغییر یافته است. برای خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این تغییر فوق العاده باعث شده تا عکاسان برای خرید گوشی، بدون تردید به سراغ آیفون 14 پرومکس بروند. هم چنین دوربین اولتراواید این گوشی جزییات بیشتر و دقیق تری در عکس‌ها نشان می‌دهد که این موضوع جذابیت تصاویر ثبت شده توسط این گوشی را بسیار بالا می‌برد. توانایی تشخیص خطر: ویژگی بی نظیر آیفون 14 پرومکس توانایی تشخیص خطر است. 

این گوشی در صورتی که سرعت حرکت صاحب گوشی بسیار زیاد باشد و دچار تصادف شود یا از ارتفاع با سرعت زیادی به پایین سقوط کند، بعد از 10 ثانیه به صورت اتوماتیک با اورژانس تماس برقرار می‌کند. سازندگان این گوشی با قراردادن این ویژگی، اهمیت جان دارندگان این گوشی را برای خود، نشان داده‌اند. هم چنین این ویژگی بی نظیر باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس بی درنگ اقدام کنند.

جزیره پویا: اپل برای راحتی کاربران خود، ناچ بالای صفحه گوشی را حذف کرد و به جای آن یک حفره کپسولی شکل جایگزین کرد. با این کار، اعلان‌های مهم تر مانند پیام، پخش موزیک و اعلان شارژ در بالای صفحه و کنار حفره نمایش داده می‌شوند. این تغییر باعث راحتی کاربران شده است. 

با پرچمدار آیفون، همیشه در دسترس خواهید بود!

ویژگی منحصر به فرد آیفون 14 پرومکس این است که با در دست داشتن این گوشی در هر نقطه کره زمین، در دسترس خواهید بود. اپل با قرار دادن این ویژگی باعث شده تا تمام گردشگران و کسانی که به مقاصد دور افتاده سفر می کنند، برای خرید آیفون 14 پرومکس اقدام کنند. این گوشی به دلیل ارتباط ماهواره ای بسیار قوی، نگرانی شما را از آنتن ندادن گوشی در تمامی نقاط بر طرف می کند. 

شما در هر نقطه از کره زمین که باشید می توانید با یک پیامک، موقعیت مکانی خود را به نزدیک ترین مرکز امدادرسانی یا هر شخص دیگر ارسال کنید. بنابراین با در دست داشتن آیفون 14 پرومکس، می توانید به راحتی به مکان دلخواه خود سفر کنید و در صورت جدا شدن از سایر همسفریان، نگران گم کردن آنها نباشید؛ زیرا با داشتن این گوشی همیشه در دسترس خواهید بود. با خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

راهنمای خرید قسطی آیفون 14 پرومکس

بسیاری از افراد به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر آیفون 14 پرومکس، خواهان خرید این گوشی هستند. با توجه به دارا بودن ویژگی های خاص، این گوشی قیمت ویژه ای در بین سایر گوشی ها دارد. متاسفانه به دلیل قیمت بالا، همه افراد قادر به خرید نقدی این گوشی نیستند اما نمی توانند از ویژگی های بی نظیر این گوشی چشم پوشی کنند. 

سایت قسطی کلاب شرایطی برای طرفداران این گوشی فراهم کرده تا بتوانند با خیال راحت، خرید قسطی آیفون 14 پرومکس را تجربه کنند و از عملکرد بی نظیر این گوشی بهره مند شوند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید خصوصیات این گوشی را مطالعه کرده و به صورت اقساط، این گوشی را خریداری کنید. با خرید قسطی آیفون 14 پرومکس، دیگر آرزوی داشتن این گوشی را غیر قابل باور ندانید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ ارزان

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ ارزان
اگر به دنبال خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ ارزان و قیمت مناسب هستید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان
اگر علاقه مند به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...