خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:20:26

اگر قصد خرید قسطیاگر قصد خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ



مقدمه

شرکت سامسونگ یکی از غول‌های تولید‌کننده وسایل دیجیتال در بازار کالای دیجیتال می‌باشد. خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ و هر یک از محصولات این شرکت بزرگ می‌تواند بسیار به افزایش کیفیت زندگی خانواده‌ها کمک نماید. شرکت سامسونگ علاوه بر محصولات پرچمدار با‌کیفیت گوشی‌های میان‌رده بسیار عالی و با قیمت مناسب هم تولید می‌کند. 

بررسی فنی گوشی M34

با خرید اقساطی گوشی M34 سامسونگ از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد:

1.این گوشی دو‌سیم کارته در تاریخ 15 جولای 2023 به بازار گوشی معرفی شده است. سری جدید M از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌باشند.
2.این گوشی جدید از سیستم عامل اندروید با ورژن 13 و رابط کاربری مخصوص سامسونگ با ورژن One UI 5.1 استفاده می‌کند.
3.در طراحی این دیوایس اندازه آن 161.7 در 77.2 در 8.8 میلی‌متر و وزن آن 208 گرم در نظر گرفته شده است.
4.قسمت جلویی این گوشی از تکنولوژی حفاظتی گوریلا گلس 5 استفاده می‌نماید.
5.گوشی مذکور از یک صفحه‌نمایش Super AMOLED با سایز 6.5 اینچی بهره‌مند می‌باشد. این مانیتور رزولوشن برابر 1080 در 2340 پیکسل را برای کاربر فراهم می‌کند.
6.با خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ از یک تراشه اصلی 5 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع Samsung Exynos 1280 بهره‌مند می‌شوید.
7.در بخش تراشه گرافیکی هم این گوشی از یک GPU نسل جدید از نوع Mali-G68 استفاده می‌کند.
8.این موبایل با ترکیب هارد و رم 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. تفاوت قیمت این مدل گوشی عم به همین دلیل است.
9.در قسمت پنل پشتی این گوشی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 50،8 و 2 مگا‌پیکسل استفاده می‌کند.
10.این دیوایس دارای یک دوربین سلفی تک لنز با 13 مگا‌پیسکل می‌باشد.
11.خرید اقساطی گوشی M34 سامسونگ باعث خواهد شد تا از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 ملی‌آمپر ساعت بهره‌مند شوید. کابل انتقال قدرت این گوشی از نوع USB Type-C 2.0 بوده و این باتری قابلیت فست شارژ با آداپتور 25 واتی را دارد.
12.در بخش صدا این گوشی از یک اسپیکر از نوع مونو با یک جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌نماید.
13.این گوشی از یک پک سنسوری مناسب گوشی‌های میان‌رده استفاده می‌کند. این حسگر ها عبارتند از: حسگر اثرانگشت در کنار گوشی، سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما.
14.این گوشی از جدید‌ترین فناوری دیتای همراه یعنی 5G نیز می‌تواند استفاده کند.
15.این گوشی در رنگ های سبز، سیاه و سفید به بازار عرضه شده است.
16.گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به‌دلیل امکانات بالا و قیمت مناسب همواره از پر‌فروش ترین سری‌های این برند با کیفیت می‌باشند.

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ را کجا انجام دهیم؟

برای خرید قسطی گوشی M34 و هر محصول دیجیتال دیگری بهتر است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این مجموعه دارای بهترین خدمات در زمینه فروش قسطی انواع محصولات دیجیتال می‌باشد. همچنین در این فروشگاه آنلاین طیف گسترده‌ای مایحتاج خانواده‌ها به فروش می‌‌رسد. محصولاتی که به صورت خرید اقساطی از این فروشگاه می‌توان تهیه کرد عبارت است از: لوازم‌خانگی، لوازم جانبی و دیجیتال، انواع لوازم بهداشتی و حتی خودرو.

با توجه به عدم توانایی خرید نقدی قشر اعظم خانواده‌ها این مجموعه اقدام به گسترش این نوع خدمات خود کرده است. شرایط این فروش اقساطی بسیار آسان و شفاف می‌باشد. همچنین این شرایط در بخش مربوط به آن در سایت قرار داده شده است. خرید اقساطی گوشی M34 سامسونگ و تمامی محصولات موجود در ابن سایت به‌صورت آنلاین می‌باشد. تمامی مجوز ‌های لازم برای تجارت الکترونیک توسط این مجموعه اخذ شده است. به همین دلیل به راحتی و بدون هیچ ترسی از این سایت خرید کنید.

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M34 و هر محصول دیگری را باید حتما از مراکز معتبر انجام دهید. زیرا‌که با توجه به احتیاج مردم به این نوع خرید سوءاستفاده هم در این زمینه افزایش یافته است. اگر در انتخاب فروشگاه آنلاین خود برای خرید دقت لازم را نداشته باشید ممکن است از دو جهت متضرر شوید. اولین مورد اینکه ممکن است هزینه شما به هدر رفته و هیچ محصولی برای شما ارسال نشود. دومین مورد که بسیار خطرناک‌تر می‌باشد سرقت اطلاعات کارتی است که شما از این سایت‌های فیک انجام داده‌اید. در این صورت علاوه بر از بین رفتن هزینه شما موجودی حساب شما هم خالی خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی گلکسی بادز 2 هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...