خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:51:04

برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی


خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با قیمت مناسب و امکانات فوق العاده

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده، طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مدل از گوشی سامسونگ شاهد تغییرات بسیار گسترده‌ای هستیم. طراحی گوشی گلکسی a34 در حین سادگی بسیار جذاب می‌باشد. دوربین‌ها به صورت مجزا در پنل پشتی پلاستیکی قرار گرفته‌اند. در ابعاد این گوشی نسبت به نسل قبلی خود شاهد تغییراتی هستیم؛ به طوری که عرض و طول آن به 78 و 161 میلیمتر ارتقاء یافته است. در حالت کلی با گوشی بزرگتری در چهار رنگ زیبای لیمویی، گرافیتی، نقره ای و بنفش مواجه هستیم. 

گلکسی a34 دارای وزنی معادل 199 گرم می‌باشد و با توجه به گواهی ip67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد. در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های پاور و ولوم قرار دارد. درگاه مشترک سیم‌کارت و مموری sd در لبه بالای گوشی و همچنین پورت type-c به همراه اسپیکر در لبه پایینی گوشی a34 طراحی شده است. سنسور اثر انگشت این محصول سامسونگ در زیر صفحه نمایش قرار دارد و می‌توان از تشخیص چهره نیز برای باز کردن قفل گوشی استفاده نمود. 

ظرفیت بالای شارژدهی سامسونگ گلکسی a34

گلکسی a34 از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند که به راحتی می‌تواند یک روز کامل را سرویس‌دهی کند. در جعبه این گوشی فقط یک کابل type-c قرار داده شده است و کاربران جهت استفاده بایستی یک آداپتور 25 واتی را خریداری نمایند. با توجه به پشتیبانی گوشی a34 از شارژر سریع 25 واتی می‌توان انتظار داشت که گوشی در کمتر از 80 دقیقه فول شارژ شود. برای خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عملکرد پردازشی بی‌نظیر گوشی a34 سامسونگ

گوشی گلکسی a34 از لحاظ عملکرد پردازشی نسبت به رقبای خود محصولی برتر محسوب می‌شود. این کالای دیجیتال جهت انجام اعمال پردازشی از یک چیپست 6 نانومتری پر‌قدرت مدیا تک Dimensity 1080 استفاده می‌کند. این چیپست فوق‌العاده قابلیت انجام انواع بازی‌های سنگین، بدون لگ و باگ را برای کاربران فراهم می‌سازد. نکته حائز اهمیت در این گوشی، کنترل دمای بهینه در زمان فعالیت‌های سنگین پردازشی می‌باشد. گلکسی a34 در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی همراه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گوشی a34 با نسخه سیستم‌عامل اندروید 1 3 و رابط کاربری one ui 5.1 عرضه شده است که کار کردن را برای کاربران لذتبخش می‌سازد. کمپانی اندروید به مدت 4 سال آپدیت اصلی سیستم عامل را در اختیار کاربران گلکسی a34 می‌گذارد، که همین مورد ارزش خرید این گوشی را افزایش می‌دهد. به این ترتیب کاربران با خرید این محصول تجربه کار کردن با سیستم‌عامل‌های اندروید 13، 14، 15، 16 و 17 را تجربه می‌نمایند. با خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش خارق‌العاده گلکسی a34

صفحه نمایش گلکسی a34 از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. این نمایشگر از یک پنل AMOLED با رزولوشن Full HD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز تشکیل شده است. روشنایی نمایشگر a34 تا 1000 نیت افزایش پیدا می‌کند و در فضاهای روشن به خوبی عمل می‌نماید. اندازه صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسل قبلی خود با 0.2 اینچ افزایش به 6.6 اینچ ارتقاء یافته است. نمایشگر گلکسی a34 به وسیله گوریلا گلس 5 به خوبی محافظت می‌شود. 

دوربین‌های با‌کیفیت نقطه قوت این کالای دیجیتال اندرویدی

دوربین‌های استفاده شده در این کالای دیجیتال یکی از نقاط قوت این محصول شمرده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی می‌باشد. این سنسور در فضاهایی با نور کافی عملکرد قابل تحسینی دارد. البته اگر نور هم کافی نباشد می‌توان با استفاده از قابلیت night mode عکس‌های با‌کیفیتی ثبت نمود. دوربین اولتراواید گوشی نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسلی این توانایی را دارد که زاویه دید گسترده‌ای را با کیفیت خوب ثبت نماید. پیشرفت دیگر در دوربین این گوشی بهره‌گیری از دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. 

این دوربین ماکرو به کاربر اجازه می‌دهد که به سوژه‌های مورد نظر خود نزدیک شود و لذت عکاسی با دوربین ماکرو را تجربه کند. دوربین سلفی گوشی نیز با رزولوشن 15 مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر با‌کیفیتی می‌باشد. همچنین دوربین فیلمبرداری گوشی a34 سامسونگ قادر به ثبت تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ برای تمامی اقشار جامعه

کاربران زیادی به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید نقدی گوشی را ندارند و علاقمند به خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ هستند. قسطی کلاب یک مرکز فروش قسطی آنلاین در کشور فعالیت گسترده‌ای دارد. کاربران از طریق قسطی کلاب از طریق این وبسایت معتبر به سادگی اقدام به خرید اقساطی محصول مورد نظر خود نمایند. قسطی کلاب شرایط متنوعی را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نموده تا تمامی افراد بتوانند گوشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی

خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین مدل‌های اسمات واچ است. برای خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته...

خرید هارد اکسترنال قسطی

خرید هارد اکسترنال قسطی
با گران شدن قیمت ارز های خارجی قیمت کالاهای دیجیتالی مانند هارد اکسترنال نیز به میزان زیادی افزایش یافته است. برای خرید قسطی انواع هارد اکسترنال...