خرید قسطی گوشی نوت 20

تاریخ انتشار:
1403/2/14 15:52:03

یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ نوت 20 می‌باشد که بسیار منحصر به فرد طراحی شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی نوت 20 با شرایطی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی نوت 20


گوشی نوت 20

تلفن هوشمند سامسونگ با مشخصاتی مثل داشتن صفحه 6.7 اینچی که از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار است، همچنین وجود یک پردازنده قدرتمند به همراه 8 گیگابایت رم، داشتن دوربین‌های فوق‌العاده به همراه دوربین سلفی مناسب و برخورداری از یک باتری نیرومند به همراه شارژ سریع 25 واتی، شناخته می‌شود. این محصول در سال 2020 معرفی و به بازار عرضه شده است.

نمایشگر

نمایشگر این دستگاه، از نوع لمسی و خازنی سوپرآمولدپلاس می‌باشد که قادر است 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. سایز این نمایشگر 6.7 می‌باشد و نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 89.2 درصد است و با رزولوشنی برابر 1080 در 2400 پیکسل عمل می‌کند. قابلیت خرید اقساطی گوشی نوت 20 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات

این گوشی ابعادی برابر با 161.6x75.2x8.3 میلی متر مکعب دارد و دارای وزنی معادل 192 گرم است. قاب پشتی آن از جنس پلی کربنات ساخته شده شده و همچنین، دارای گواهی IP68 می‌باشد. این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مصون می‌ماند و قادر است تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه جان سالم به در برد!

همراه با این گوشی از یک قلم اس پن که دارای ارتباط بلوتوثی با تاخیر 26 میلی ثانیه می‌باشد و همچنین، از دو حسگر شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز، برخوردار خواهید شد. 

در این اسمارت فون می‌توانید از دو سیم کارت هیبریدی استفاده نمایید. به علاوه، از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی نوت 20 قدرت را تجربه کنید!

مشخصات سخت افزاری

این اسمارت فون از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌مند است که با فرکانسی در حوزه 2 تا 2.73 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G77 می‌باشد و به خوبی عمل می‌کند. 

یکی از معایب این گوشی نداشتن درگاه حافظه است، ولی 8 گیگابایت رم و 256 گیگ حافظه داخلی دارد که شما را از داشتن هرگونه حافظه جانبی، بی‌نیاز می‌سازد. با خرید قسطی گوشی نوت 20 سرعت را تجربه کنید!

دوربین‌های سه گانه

در طراحی این گوشی هوشمند از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده است که یکی از نوع واید به همراه لرزش اپتیکال تصویر است و دیگری از نوع اولتراواید به همراه لنز 120 درجه‌ای و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و قابلیتSuper Steady می‌باشد. همچنین، قابلیت عکاسی پانوراما دارد و از فلش LED نیز بهره‌مند می‌باشد. دوربین سلفی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی فوق‌العاده است.

سیستم صوتی

از دیگر مزایا این گوشی آن است که دارای جک 3.5 میلی متری صدا نمی‌باشد. سیستم صوتی با همکاری شرکت مشهور AKG توسعه داده شده است. با خرید اقساطی گوشی نوت 20 می‌توانید تفاوت را احساس کنید!

باتری

این گوشی از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که با شارژ سریع 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود همچنین، با قابلیت‌های جدیدی که در گوشی‌های هوشمند نسل جدید پرچمدار موجود است، می‌تواند به صورت بی‌سیم شارژ شود و یا دستگاه دیگری را نیز شارژ نمایید. 

امکانات و قابلیت‌ها

همچنین، قادر است به شبکه بی‌سیم‌ وای فای متصل شود. قابلیت اتصال به بلوتوث دارد. دارای یک کانکتور ریورسیبل USB نوع C می‌باشد. با خرید قسطی گوشی نوت 20 اوج کارایی را تجربه نمایید!

خرید گوشی نوت 20

برای خرید این گوشی پرچمدار به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه آنلاین بهره‌مند شوید. در این سایت، قادرید تا به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. 

در صورت نیاز به خرید اقساطی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را ثبت نمایید و از طریق یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی نوت 20 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 11

خرید اقساطی گوشی آیفون 11
برند اپل یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 به بخش...

خرید قسطی poco m4 pro

خرید قسطی poco m4 pro
برند شیائومی برندی پرفروش و معتبر در دنیا است. برای خرید قسطی poco m4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...