خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:03:23

تبلت یکی از وسایل مورد نیاز برای هر فردی است که با توجه به عملکردی که دارد می‌تواند مدل دلخواه خود را انتخاب کند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک


بررسی مشخصات تبلت گلکسی Tab S7

گلکسی تب اس 7 یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی و در مجموع یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار است که با خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک می‌توانید آن را داشته باشید. در اینجا به معرفی ویژگی‌های این تبلت می‌پردازیم.

طراحی

این محصول یک تبلت تمام صفحه با حاشیه‌های نازک و فریم آلومینیومی است، که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی عرضه می‌شود. صفحه نمایش 11 اینچی آن، نازک تر و سبک تر از سرفیس پرو 7 است. در پشت تبلت، یک نقطه برای S-Pen همراه با اتصال مغناطیسی و یک برآمدگی کوچک برای دوربین وجود دارد. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک از تجربه داشتن این محصول لذت ببرید.

در سمت راست این کالای دیجیتال یک کانکتور USB-C برای انتقال برق و داده، در لبه بالایی دکمه پاور، که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند و دکمه تنظیم صدا وجود دارد. همچنین برای افزایش فضای ذخیره سازی یک حافظه خوان SD و یک کانکتور pogo در قسمت پایین، برای اتصال صفحه کلید وجود دارد.

حسگر اثر انگشت از نظر تئوری یک ویژگی خوشایند است، اما هنگام استفاده از تبلت در حالت افقی، به سرعت خسته کننده می‌شود، زیرا کار نمی‌کند مگر اینکه انگشت خود را در یک زاویه عجیب بچرخانید. 

نمایشگر

این تبلت دارای 500 نیت روشنایی و همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. دقت رنگ تبلت کاملا مشخص است، اما فاقد رنگ‌‌های زنده و مشکی عمیق است، اما با خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک متوجه می‌شوید که به اندازه کافی روشن است و می‌توانید زیر نور مستقیم خورشید، بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

بلندگو

کیفیت صدا در این تبلت به طرز شگفت انگیزی خوب است. بلندگوهای چهارگانه، مجهز به تیونینگ Dolby Atmos و AKG هستند و حداکثر صدای آن 92 دسی بل است. با خرید اقساطی تبلت از میانه‌های مشخص و حتی کمی باس برای یک تجربه پخش رسانه‌ای خوب لذت می‌برید.

سخت افزار

گلکسی تب اس 7 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس پشتیبانی می‌کند. سه پیکربندی RAM/Storage برای این تبلت وجود دارد که شامل موارد زیر است:

6 GB رم همراه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
8 GB رم همراه با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
8 GB رم همراه با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

عمر باتری

باتری 8000 میلی ‌آمپر ساعتی تبلت در طول روز، 7 ساعت دوام می‌آورد با این حال ما در استفاده منظم روزانه، متوجه شدیم که باید آن را بعد از حدود شش ساعت شارژ کنیم. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک می‌توانید از شارژ سریع 45 واتی با آداپتور خارجی استفاده کنید. همچنین یک آداپتور شارژ 15 واتی در جعبه موجود است.

دوربین ها

در این تبلت یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی وجود دارد و در پشت، دارای تنظیمات دوربین دوگانه است، با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی که لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض به آن ملحق شده است. 

قابلیت اتصال

با خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک می‌توانید در انواع Wi-Fi، LTE و 5G داشته باشید، اما این تبلت به طور پیش‌ فرض از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

قلم و لوازم جانبی

قلم s pen سامسونگ کوچک اما قدرتمند است. نوک آن نرم ‌تر از مداد اپل و نوشتن با آن راحت ‌تر است. اگر می‌خواهید از Galaxy Tab S7 به عنوان جایگزین کامل برای لپ تاپ استفاده کنید، می‌توانید لوازم جانبی مانند صفحه کلید آن را خریداری کنید.

نرم افزار

گلکسی تب اس 7 با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 در دسترس است که عملکردهای زیادی را به سیستم عامل اندروید اضافه می‌کند. با خرید قسطی تبلت سامسونگ می‌توانید با استفاده از برنامه Wireless DeX از تلویزیون سازگار، به عنوان صفحه نمایش تبلت استفاده کنید. برنامه Notes سامسونگ، دست خط را با صدای ضبط شده همگام می‌کند. همچنین بسیاری از برنامه‌های بهره وری تبلت، اکنون با Office 365 ادغام می‌شوند. 

شرایط خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک

فروشگاه قسطی کلاب، یکی از پلتفرم‌های پیشتاز در عرضه کالای دیجیتال در کشور، شرایط فروش قسطی تبلت را برای سهولت و رفاه حال مشتریان عزیز فراهم کرده است. لوازم خانگی و دیجیتال در سایت قسطی کلاب علاوه بر نقدی بودن به صورت اقساط قابل خریداری بوده و شما می‌توانید با پرداخت اقساط به صورت ماهانه، اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s20 اولترا

خرید قسطی s20 اولترا
یکی از گوشی‌های بالارده و مدرن برند سامسونگ مدل گلکسی s20 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s20 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

دیجیکالا و خرید اقساطی

دیجیکالا و خرید اقساطی
تغییرات ایجاد شده در زندگی روزمره افراد و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، دیگر خرید کالا ها از حالت حضوری و سنتی بیرون آمده است و بیشتر افراد برای ...