خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 23:19:31

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده تلفن همراه است که در سال‌های گذشته بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ


شرکت سامسونگ 

کمپانی سامسونگ، یک شرکت بین المللی می باشد که نخستین بار در شهر سئول کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد. جالب است که بدانید نخستین فعالیت‌های این شرکت، صادرات مواد غذایی به کشور چین بود. از جمله این مواد غذایی می‌توان به آرد و ماهی خشک اشاره کرد.

در ادامه فعالیت‌های این شرکت، سامسونگ وارد فعالیت‌هایی نظیر بیمه و خدمات مالیاتی شد و در انتهای دهه سوم فعالیت خود، بخش طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی را به راه انداخت. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی A71 سامسونگ مطلع گردید. 

تاریخچه شرکت سامسونگ 

نخستین تلویزیون را شرکت سامسونگ وارد عرصه جهانی کرد. تلویزیونی سیاه و سفیدی که در سال ۱۹۷۰ و در زیر شاخه سامسونگ الکترونیکس تولید شد و به صورت انبوه درآمد. 

پس از حدود ده سال از اولین تولید تلویزیون توسط شرکت، وارد عرصه پتروشیمی گشت. در همین سال‌ها بود که شرکت سامسونگ به تولید یخچال، ماکروویو و ماشین ظرفشویی روی آورد و توانست محصولاتی با کیفیت را وارد بازار کند. در ادامه این متن به نحوه خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ می‌پردازیم. 

محصولات شرکت سامسونگ 

اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید و می‌خواهید از شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی A71 سامسونگ مطلع شوید تا انتهای این متن ما را همراهی کنید. از محصولات شرکت سامسونگ می‌شود به طراحی و ساخت لوازم خانگی و همچنین محصولات الکترونیکی اشاره کرد. 

اگر دقت کرده باشید، شرکت سامسونگ در هر دو زمینه محصولات خانگی و الکترونیکی پرچمدار است و در هر دو حوزه از بهترین شرکت‌ها محسوب می‌شود. این به سبب آن است که این شرکت در طول سال‌ها فعالیت منسجم و مداوم خود سعی کرده ‌است تا حد کیفیت را رعایت کند. 

گوشی A71 سامسونگ 

به تازگی شرکت سامسونگ، از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی می‌کند. گوشی A71 سامسونگ، یک گوشی بسیار زیبا با ظاهری مدرن است که به تازگی وارد بازار جهانی گشته ‌است. این گوشی همراه در سری گلکسی طراحی شده و دارای مشخصاتی چون صفحه نمایشگر ۶.۷ اینچی می‌باشد.

رم به کار رفته در آن ۶.۸ گیگابایت است. یکی از عجیب‌ترین مشخصات این گوشی هوشمند، سلفی آن است که در اندازه ۳۲ مگاپیکسلی طراحی شده‌ است. 

در اندازه‌ای سبک در حدود ۱۷۹ گرم ساخته شده و جلوی آن شیشه‌ای و دارای پشت و فریم پلاستیکی می‌باشد. به کار رفتن پلاستیک در ساخت گوشی همراه، از سنگینی آن می‌کاهد و گوشی را سبک می‌گرداند. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ مطلع گردید. 

خرید اقساطی گوشی سامسونگ 

همزمان با افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای خارجی وارداتی نیز افزایش یافته‌ است. در این بین محصولات الکترونیکی نیز مستثنی نیستند. ممکن است شما نیز مانند خیلی از مردم ترجیح بدهید که به جای خرید نقدی محصول مورد نظر خود، از خرید اقساطی سود ببرید که پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی A71 سامسونگ مطلع گردید. 

خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ از سایت قسطی کلاب 

شرکت قسطی کلاب، یک وب سایت اینترنتی است که با قرار دادن شرایط خرید به صورت نقدی و اقساطی توانسته نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما می‌توانید توسط دو روش بای چک و لیزینگ شروع به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید.

در شرایط خرید به صورت بای چک می‌توانید به سه روش پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق تا هر سقفی که بخواهید از محصولات این شرکت را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مچ بند شیائومی

خرید اقساطی مچ بند شیائومی
مچ‌ بندهای شیائومی بسیار عالی و هوشمند طراحی و تولید شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مچ بند شیائومی به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022
اگر قصد خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2022 را دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلای مراجعه نمایید و یک خرید...