خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:08:36

وجود یک اسپرسوساز عالی با برندی جهانی می‌تواند بهترین قهوه‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی


اسپرسوساز 

اسپرسو یکی از غلیظ‌ترین قهوه‌هایی است که از طریق عبور بخار شدید آب در میان دانه‌های قهوه تولید می‌شود. این واژه ایتالیایی است و معنای سریع را می‌دهد. 

این نوشیدنی انرژی زیادی به بدن می‌دهد، فعالیت ذهنی را زیاد می‌کند، وزن بدن را کاهش می‌دهد، حافظه را زیاد می‌کند، تمرکز بدن را زیاد می‌کند، خستگی بدن را از بین می‌برد، مانع از بروز حملات قلبی می‌شود و از دیابت جلوگیری می‌کند.

با خرید نقدی یا اقساطی اسپرسوساز دلونگی از تمامی این مزایا برخوردار شوید. اسپرسوساز یکی از دستگاه‌های پایه برای ساخت قهوه است که با توجه به مقدار حرارت، میزان آب و قهوه، نوشیدنی‌های متنوعی که بر مبنای قهوه هستند، در آن تهیه می‌شوند! با خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی یک صبح دل‌پذیر را تجربه کنید! 

قسمت‌های مختلف یک اسپرسوساز 

اسپرسوساز از قسمت‌های مختلفی ساخته شده است که مهم‌ترین قسمت آن پمپ آب است. همان‌طوری که می‌دانید در دستگاه اسپرسوساز، آب با فشار زیادی وارد جایگاه قهوه می‌شود. 

بنابراین در این دستگاه از یک پمپ بسیار قوی استفاده می‌شود، به طور معمول، این پمپ‌ها الکترونیکی هستند، البته در برخی از مدل‌ها، پمپ‌های دستی نیز دیده می‌شود!

بویلر یا جوشانده نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بویلرها همان دیگ‌های بخاری هستند که به افزایش دمای آب کمک می‌کنند. پرتافیلتر، یک قسمت بسیار مهم و متحرک است. 

این قسمت درون یک سبد پودر قهوه قرار می‌گیرد و قهوه را در داخل آن می‌ریزید، پرتافیلترها، اغلب دارای یک دسته چوبی و یا پلاستیکی هستند. هدگروپ جایگاهی است که آب با فشاری زیاد، در آن وارد می‌شود و پرتافیلتر در آن قرار می‌گیرد. برخی از هدگروپ‌ها به بویلر متصل هستند.

آن‌ها، آب حرارت دیده را در داخل بویلر حذف می‌کنند. برخی از هدگروپ‌ها نیز خارج بویلر هستند و از اتلاف دمای آب جلوگیری به عمل می‌آورند. شرکت دلونگی یکی از بهترین شرکت‌های سازنده اسپسوساز در دنیا است.

در ادامه به معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات اسپرسوساز این شرکت به نام مدل BCO420 می‌پردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اسپرسوساز دلونگی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO420 

از نظر فنی، توان این دستگاه ۱۷۵۰ وات و خروجی بخار آن ۱۵ بار می‌باشد. در این مدل بی نظیر، یک صفحه در قسمت بالایی دستگاه وجود دارد که بر روی آن به تعداد ۱۰ عدد فنجان را می‌توانید، قرار دهید تا قبل از نوشیدن، آن‌ها گرم شوند.

این دستگاه حاوی یک سینی دو قسمتی چکه گیر است. هم‌چنین، دارای یک صافی مخصوص آب و یک قوری شیشه‌ای مدرن است که در برابر حرارت مقاوم می‌باشد. در صورتی که نیاز باشد، می‌توانید قسمت نگهدارنده فیلتر را به راحتی باز نمایید و آن را شستشو دهید.

یک فیلتر دائمی نیز برای تهیه قهوه در این دستگاه، وجود دارد. یکی از نکات مثبت این دستگاه این است که می‌توانید با آن، به صورت هم‌زمان قهوه اسپرسو و فرانسه را با دو مخزن جداگانه تهیه نمایید. با خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی سالم و سرزنده باشید!

با وجود امکانات زیادی که این دستگاه دارد ولی قابلیت‌هایی نظیر تنظیم فاصله بین لیوان و نازل، صفحه نمایش، سیستم شستشوی خودکار، سیستم مخزن شیر، قابلیت تنظیم مقدار بخار به صورت اتوماتیک، آسیاب قهوه و قسمت فیلتر آب ندارد. با خرید نقدی یا اقساطی اسپرسوساز دلونگی هر روز قهوه بنوشید. 

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی             

می‌توانید این دستگاه فوق العاده را از قسطی‌کلاب تهیه نمایید و با استفاده از تسهیلاتی که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خرید نقدی یا قسطی دارد، این کالای ارزشمند را تهیه نمایید. 

برای استفاده از خرید غیر نقدی باید ا در این فروشگاه درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی در قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال و فریزر هیمالیا

خرید یخچال و فریزر هیمالیا
شما می‌توانید برای خرید یخچال و فریزر هیمالیا با قیمت روز به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی
ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ را می توان جزء با کیفیت ترین و کارآمد ترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار نام برد. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع...