خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:23:42

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ چکی


مقدمه

شرکت سامسونگ با توجه به رصد بازار کالای دیجیتال به این نتیجه رسیده است که محصولات میان‌رده هم می‌توانند به اندازه محصولات پرچمدار طرفدار داشته باشند. به همین دلیل امسال اقدام به تولید یک سری با‌کیفیت میان‌رده با عنوان سری A کرده است. خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ و هر یک از محصولات این سری برای مشتریان بسیار می‌تواند ایده‌آل باشد. 

بررسی فنی و تخصصی گوشی a25 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ از امکانات زیر می‌توانید استفاده نمایید:

این گوشی دوسیم‌کارته در تاریخ 16 دسامبر 2023 به بازار جهانی عرضه شده است. گوشی a25 سامسونگ به صورت اورجینال با اندروید ورژن 14 عرضه شده است. این سیستم عامل قابلیت ارتقاء دارد و این سیستم عامل از طریق رابط کاربری One UI 6 با این دستگاه ارتباط برقرار می‌کند.

با خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ از یک دیوایس با ابعاد 161 در 76.5 در 8.3 میلی‌متر و وزن 197 گرم برخوردار خواهید شد. گوشی a25 سامسونگ در رنگ‌های زرد، آبی روشن و سرمه‌ای تیره در بازار موجود می‌باشد. صفحه‌نمایش این دستگاه یک مانیتور 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED با Refresh Rate برابر 120 هرتز است. رزولوشنی که این مانیتور برای کاربر خود فراهم می‌کند برابر 1080 در 2340 پیکسل می‌باشد.

در بخش سخت‌افزاری گوشی a25 سامسونگ در بخش CPU از یک تراشه 5 نانو‌متری 8 هسته‌ای از نوع Samsung Exynos 1280 استفاده می‌نماید. این تراشه برای یک گوشی میان‌رده اقتصادی بسیار مناسب و کافی به نظر می‌رسد.

در بخش GPU یا همان سخت‌افزار گرافیکی این مدل از یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G68 بهره‌مند است. این ترکیب می‌تواند هماهنگی نسبتا مناسبی را برای اجرای نرم‌افزار‌های گرافیکی برای این گوشی اکونومی فراهم سازد.

این دیوایس در مدل‌های 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم از لحاظ رم و حافظه‌داخلی به بازار عرضه شده است. بدیهی است که قیمت این مدل‌ها با هم متفاوت خواهد بود. این گوشی علاوه بر حافظه‌های اورجینال خود دارای جایگاه استفاده از کارت مموری از نوع microSDXC نیز می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی a25 سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

با خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ در بخش پنل پشتی گوشی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 50، 8 و 2 مگاپیکسل می‌توانید استفاده نمایید. این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارند.این ویژگی برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است. دوربین سلفی در گوشی a25 سامسونگ تک لنز این گوشی دارای قدرتی برابر 13 مگا‌پیکسل و با لنز واید می‌باشد. گوشی a25 سامسونگ دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ است. این باتری قابلیت شارژ شدن با آداپتور 25 واتی را دارد. درگاه اتصال باتری این گوشی از نوع USB Type-C 2.0 می‌باشد.

در بخش فناوری صوتی این دیوایس از یک اسپیکر دو‌گانه استریو بهره‌مند است. همچنین در این بخش این گوشی دارای یک جک 3.5 میلی‌متری می‌باشد. خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ باعث خواهد شد تا از فناوری‌هایی مانند: سنسور اثر‌انگشت(کنار‌گوشی)، حسگر شتاب‌سنج، سنسور شتاب‌سنج و قطب‌نما بتوانید استفاده نمایید.

در بخش تکنولوژی‌های ارتباطی این دستگاه از شبکه وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Direct استفاده می‌کند. همچنین نسخه بلوتوثی که این مدل از آن بهره‌مند است از نوع 5.3 می‌باشد. همچنین این گوشی اقتصادی به جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G مجهز است. این تکنولوژی برای یک گوشی اقتصادی بسیار عالی می‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ را از کجا انجام دهیم؟

خرید اقساطی این مدل از گوشی و بسیاری از کالاهای دیگر را می‌توانید از قسطی کلاب انجام دهید. با توجه به وضعیت معیشتی مردم و افزایش قیمت‌ها خرید نقدی گوشی‌های میان‌رده هم برای مردم سخت شده است. به همین دلیل این مجموعه سعی کرده است تا با فروش قسطی طیف وسیعی از کالا‌های مورد نیاز مردم قدمی در راستای افزایش کیفیت زندگی آنها بردارد.

این شرکت سعی کرده است تا تمام کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها از جمله: لوازم‌خانگی، وسایل‌دیجیتال، لوازم جانبی و حتی خودرو را تامین و در اختیار مردم قرار دهد. این فروشگاه به جرات یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور می‌باشد. خرید آنلاین از تمام کشور از سایت این مجموعه قابل انجام است. تمام زیر‌ساخت‌های لازم برا این نوع تجارت در این فروشگاه تامین شده و خریداران می‌توانند با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل دوجی

خرید قسطی موبایل دوجی
یکی از جدیدترین برندهای تولید کننده تلفن همراه، برند دوجی نام دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل دوجی دارید، به بخش کالای دیجیتال در ...

فروش قسطی گوشی آیفون در تهران

فروش قسطی گوشی آیفون در تهران
کمپانی اپل بهترین موبایل‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است و از سیستم عامل منحصر به فردی بهره‌مند است. برای خرید قسطی گوشی آیفون در...