خرید اقساطی a33 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:33:09

اگر تمایل به خرید اقساطی a33 سامسونگ با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی a33 سامسونگ


گوشی a33 سامسونگ

گوشی سامسونگ a33 یکی از میان رده‌های باکیفیت و مقرون به صرفه شرکت سامسونگ می‌باشد. ظاهر گوشی سامسونگ a33 شبیه دیگر گوشی‌های این کمپانی می‌باشد(ظاهر گوشی تکراری است). همچنین سخت افزار و نرم افزار این گوشی بهینه شده است و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را بدون هیچ گونه مشکلی اجرا می‌کند. از طرف دیگر دوربین و باتری این گوشی نیز مطلوب می‌باشند.

اگر می‌خواهید این گوشی با کیفیت و مطلوب را داشته باشید؛ بدانید که شرایط خرید قسطی a33 سامسونگ برای شما بوجود آمده است. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر بررسی این محصول، نحوه خرید قسطی a33 سامسونگ از قسطی کلاب را نیز بیان کنیم. 

طراحی سامسونگ a33

اگرچه طراحی این کالای دیجیتال تکراری است؛ اما همچنان زیبایی گوشی سامسونگ a33 در حد بسیار خوبی قرار دارد. این گوشی حدود 186 گرم وزن دارد و به راحتی درون دست شما قرار می‌گیرد. بدنه گوشی از پلاستیک و شیشه ساخته شده است(قسمت جلو از جنس شیشه است؛ اما در قسمت پشت گوشی از مواد پلاستیکی استفاده شده است). این گوشی دارای ابعاد 159.7 در 74 میلیمتری می‌باشد. ضخامت این گوشی تا حدودی زیاد است(8.1 میلی متر). همچنین این کالای دیجیتال در رنگبندی‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی موجود می‌باشد.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال چگونه است؟

رابط کاربری گوشی سامسونگ a33 از نوع اندروید 12 و one UI 4.1 است. همانطور که می‌دانید؛ این رابط کاربری به روز و جدید است(عملکرد مطلوبی نیز دارد). علاوه بر این مورد، پردازنده مرکزی سامسونگ a33 از نوع Exynos 1280 می‌باشد. سرعت این پردازنده 8 هسته‌ای بسیار خوب است. همچنین این پردازنده از نظر میزان مصرف باتری، بسیار بهینه و مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی a33 از نوع Mali-G68 می‌باشد.

صفحه نمایش خیره کننده این کالای دیجیتال

گوشی سامسونگ a33 از یک پنل نمایشی 6.4 اینچی بسیار خوب بهره می‌برد. این نمایشگر که از نوع Super AMOLED می‌باشد؛ رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که تراکم پیکسلی این نمایشگر، 411 (پیکسل در هر اینچ) می‌باشد. نرخ نوسازی این نمایشگر(که یکی از نقاط ضعف گوشی نیز محسوب می‌شود) 90 هرتز می‌باشد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه، در این گوشی 83.7 درصد اندازه گیری شده است.

دوربین‌های این کالای دیجیتال

لنز اصلی این کالای دیجیتال 48 مگاپیکسل کیفیت دارد. این ماژول بسیار با کیفیت است. در واقع عکس‌های ثبت شده به کمک این ماژول، از وضوح و شارپنِس خوبی برخوردارند. لنز اولترا واید گوشی سامسونگ a33 نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. در کنار این دو دوربین، دوربین ماکرو(8 مگاپیکسلی) این کالای دیجیتال نیز عملکرد نسبتا مطلوبی دارد(عکس‌ها دیجیتالی هستند).

دوربین سلفی

دوربین سلفی این کالای دیجیتال از یک حسگر 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سایز این سنسور 1/3.1 اینچ است و ضریب اف تعریف شده برای این لنز نیز 2.2 می‌باشد. عملکرد دوربین سلفی نیز مانند دوربین‌های اصلی بسیار خوب است.

باتری

این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری عملکرد بسیار خوبی دارد. این باتری(لیتیوم پلیمری) غیر قابل تعویض است و حداکثر، از توان شارژدهی 25 وات پشتیبانی می‌کند. 

نحوه خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ

اگر به فکر خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ افتاده‌اید؛ تنها کافی است وارد سایت "قسطی کلاب" شوید. سایت قسطی کلاب در حوزه فروش قسطی لوازم خانگی(مانند تلویزیون، یخچال)، محصولات دیجیتال(گوشی های هوشمند، لپ تاپ، کنسول بازی) فعال می‌باشد. بعد از اینکه به سایت قسطی کلاب مراجعه کردید؛ به تشکیل حساب کاربری بپردازید. پس از این کار، مرحله اعتبار سنجی را با دقت پشت سر بگذارید و کالای مدنظر خود را به راحتی پیدا کنید. این نکته را نیز بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، کالای دیجیتال مدنظر خود را به صورت نقدی نیز می‌توانید تهیه و خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a02

خرید اقساطی گوشی a02
داشتن یک تلفن همراه با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a02 دارید به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی A53

خرید اقساطی گوشی A53
یکی از محصولات جذاب و پرفروش برند سامسونگ گوشی a53 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...