خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:10:41

گوشی گلکسی a14 را می‌توان یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ نامید. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با چک



مشخصات گوشی a14 سامسونگ 

امروزه گوشی‌های میان رده با قیمت‌های مناسب با توجه به افزایش قیمت گوشی‌ها، مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. گوشی a14 سامسونگ در بین مدل‌های اقتصادی گلکسی سامسونگ، محبوبیت بسیاری یافته است. پردازنده درجه‌ یک این مدل از گوشی در کنار دوربین‌های جلویی و پشتی باکیفیت، ارزش تهیه آن را افزایش داده است. این مدل در نوع 4G و 5G مورد عرضه قرار گرفته است. برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی a14 سامسونگ دارای دوربین 50 مگاپیکسلی پشتی و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی می‌باشد. کیفیت عکس‌های این مدل از گوشی با توجه به رزولوشن صفحه نمایشگر، عالی بوده و مورد پسند افراد بسیاری قرار گرفته است. این محصول از باتری 5000 میلی آمپری برخوردار است که سرعت شارژ کردن را به میزان بسیار بالایی افزایش می‌‌دهد. عدم وجود شارژر در داخل پک بسته بندی این محصول، مانند سایر مدل‌ها توسط شرکت تولید کننده انجام شده است. لذا برای تهیه یک شارژر درجه‌ یک، بهتر است شارژر برند سامسونگ، در نوع اصل خریداری شود.

PLS LCD با وضوح 1080×2408 برای گوشی a14 سامسونگ، یک مزیت فوق العاده می‌‌باشد. از این رو شرکت تولید کننده تصمیم گرفته است که نمایشگر این محصول را با رزولوشن بالا طراحی نماید که به عنوان شاخص‌ترین ویژگی گوشی موردنظر، شناخته شود. رنگ بدنه این گوشی در تناژ مشکی، سبز، نقره‌ای و قرمز تیره می‌‌باشد. استفاده از رنگ‌های جذاب در ساخت بدنه این مدل از گوشی، شگفت انگیز می‌‌باشد که توسط شرکت تولید کننده انجام یافته است. با خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تفاوت گوشی a14 با گوشی a13 

گوشی a14 سامسونگ با گوشی‌هایی دیگر مدل گلکسی، می‌‌تواند مورد مقایسه قرار بگیرد. رقیب اصلی گوشی a14 سامسونگ، گوشی a13 می‌‌باشد که تفاوت کمتری با این مدل داشته و همچنین از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. در اولین مقایسه گوشی a14 با a13، نوع تراشه آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. در گوشی a13 تراشه اگزینوس 850 مورد استفاده قرار گرفته است، اما گوشی a14 دارای تراشه اگزینوس 330 می‌باشد که همواره کیفیت مدل بهتر است.

دوربین سلفی گوشی a14 با توجه به مقدار پیکسلی که دارد، از کیفیت بهتری نسبت به گوشی a13 برخوردار است اما در مقایسه دوربین‌های پشت گوشی، تفاوت زیادی مشاهده نمی‌شود. ابعاد طولی و عرضی گوشی a14 نسبت به گوشی a13 مقداری بزرگتر می‌‌باشد. باتری و همچنین محل حسگر اثر انگشت این دو محصول، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تعداد لنزهای دوربین پشتی گوشی a14 سامسونگ سه عدد می‌‌باشد اما لنزهای دوربین a13، چهارگانه هستند. حذف یک عدد لنز از دوربین پشتی گوشی می‌‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما شرکت تولید کننده این نقصان را با افزایش مقدار پیکسل دوربین جلویی جبران نموده است. 

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب

با خرید قسطی گوشی گلکسی a14 سامسونگ می‌‌توان از اقتصادی‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل گوشی اصل برخوردار گردید. شرایط عالی خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ در سایت قسطی کلاب فراهم شده است که افراد ساکن در سراسر کشور، می‌توانند خرید محصول موردنظر را داشته باشند. خرید قسطی این محصول نسبت به خرید نقدی آن، مزیت بسیاری را برای خریداران به وجود می‌آورد.

خرید اقساطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب، یکی از علل محبوبیت فروشگاه اینترنتی موردنظر می‌‌باشد. در این سایت، تهیه و خرید قسطی گوشی a14 با شرایط گوناگون انجام می‌گیرد که افراد می‌توانند براساس بودجه خرید خود، اقدام به پذیرش یکی از شرایط نمایند. شرایط فروش قسطی در سایت موردنظر، جذب خریداران بالایی را منجر شده است. در صورت داشتن سوالاتی در زمینه خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ، می‌توانید با استفاده از ارتباط تلفنی با کارشناسان مجرب فروشگاه قسطی کلاب، پاسخ موردنظر را دریافت نمایید. در این صورت اطمینان از خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ افزایش می‌یابد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی s20

خرید نقدی گوشی s20
سامسونگ به تازگی گوشی پرچمدار خود را با نام s20 به بازار های فروش جهانی وارد کرده است. با خرید نقدی گوشی s20 یک گوشی هوشمند بسیار .....

خرید قسطی لپتاپ

خرید قسطی لپتاپ
امروزه قیمت لپ‌تاپ به طرز بدی رو به افزایش است و در هنگام خرید لپ‌تاپ با قیمت‌هایی مواجه می‌شوید که برایتان عجیب است. به همین ...