خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس

تاریخ انتشار:
1403/2/9 18:42:15

همان طور که می‌دانید کنترلر کنسول بازی ps5 با بهترین و جذاب‌ترین تکنولوژی دنیا طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس


بررسی کنترلر جذاب Dual Sense

داشتن یک دسته بازی ps5 که تجربه بهتری از بازی را رقم بزند، دغدغه بسیاری از افرادی است که روزانه زمان زیادی را به بازی کردن با پلی استیشن اختصاص می‌دهند. با خرید قسطی دسته بازی دوال سنس، تجربه متفاوت و منحصر به فردی از بازی کردن خواهید داشت. این دسته بازی که به عنوان انقلابی در کنترلرهای سونی شناخته می‌شود، در مقایسه با مدل‌های قبلی کنترلرها، اندازه‌ای بزرگتر دارد. البته این ویژگی باعث می‌شود بازیکن هنگام بازی کردن، حس و حال طبیعی‌تری داشته باشد. به طوری که انگار در بازی حضور دارد.

دسته بازی ps5 دوال سنس، تغییرات ظاهری و داخلی زیادی داشته است. برخورداری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع، مفید و کاربردی، این کنترلر را به بهترین کنترلر سونی تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله، ضمن بررسی ویژگی‌ها و امکانات کنترلر دوال سنس، مرکز خرید این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی و رنگ

دسته بازی دوال سنس دارای یک ترکیب جذاب از رنگ‌های سیاه و سفید است. در قسمت پشتی دسته‌ها یک سری اشکال بسیار ریز (مربع، مثلث، دایره و ایکس) طراحی شده که با لمس پشت کنترلر، متوجه آنها می‌شوید. برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی دکمه‌ها

نحوه چیدمان دکمه‌های دسته بازی دوال سنس برای پلی استیشن 5، شبیه به مدل‌های قبل است. با این حال، دکمه‌های این کنترلر با استفاده از شیشه طراحی شده‌اند که باعث افزایش جلوه و زیبایی آن شده است. یک دکمه دیگر هم برای بی‌صدا کردن میکروفون در قسمت پایین دسته قرار داده شده است.

میکروفون

دسته بازی دوال سنس با برخورداری از یک میکروفون داخلی، کاربر را از به کار بردن هدست برای برقراری ارتباط حین بازی بی‌نیاز می‌کند. از ویژگی‌های جذاب این میکروفون، می‌توان به تشخیص دادن و حذف نمودن نویزهای محیط پیرامون بازیکن اشاره کرد. با خرید قسطی دسته بازی دوال سنس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تریگرهای تطبیق پذیر

تریگرهای دوال سنس در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهتر و سریع‌تر حرکت می‌کند. استفاده از فناوری تطبیقی در این کنترلر، باعث به وجود آمدن حس واقعی‌تری از بازی می‌شود. علاوه بر این، مقاومت تریگرها را هم حین تنش‌های بازی بیشتر می‌کند. این قابلیت در اغلب بازی‌ها (به ویژه بازی‌های اکشن) مفید واقع می‌شود.

عمر باتری

چنانچه باتری دسته بازی دوال سنس برای پلی استیشن 5 به صورت کامل شارژ شود، می‌توانید به مدت 5 تا 6 ساعت از آن استفاده کنید. از امکانات سخت افزاری دسته بازی دوال سنس برای پلی استیشن 5، می‌توان به هپتیک فیدبک و همچنین قابلیت شارژ شدن آن اشاره کرد. 

مرکز خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس 

دسته بازی دوال سنس برای پلی استیشن 5 فوق العاده خوش ساخت بوده و تجربه‌ای واقعی و متفاوت را برای بازیکن رقم می‌زند. برای خرید این محصول، توصیه می‌شود یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت خدمات مطمئن باشید. اگر قصد خرید قسطی دسته بازی دوال سنس را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بازدید کنید.

در قسمت بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب می‌توانید پس از مطالعه و بررسی کلیه مشخصات این محصول، برای خرید نقدی یا اقساطی آن اقدام کنید. قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که همه افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بررسی طرح‌های مختلف این فروشگاه، می‌توانید طرح دلخواه خود را برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی فرمان بازی لاجیتک

خرید نقدی فرمان بازی لاجیتک
کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت و اضافه کردن لوازم جانبی به خود هستند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی فرمان بازی لاجیتک دارید، به بخش...

خرید اقساطی پیانو دیجیتال

خرید اقساطی پیانو دیجیتال
پیانو دیجیتال از آلات موسیقی هستند که طرفداران زیادی نیز دارند، شما نیز می توانید از سایت قسطی کلاب این کالا را با بهترین شرایط تهیه کنید.