خرید اقساطی کولر گازی گری با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:59:24

امروزه خرید کوار گازی بسیار به صرفه‌تر از کولر آبی است. برای خرید اقساطی کولر گازی گری با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی گری با چک


کولر گازی از لوازم خانگی ضروری در تابستان 

در گرمای تابستان، کولرگازی یکی از لوازم خانگی ضروری به حساب می‌آید. استفاده از بهترین کولرگازی می‌تواند هوای خنک و مطبوعی را به بهترین نحو در خانه یا محیط کار ایجاد کند. در حال حاضر، تمایل افراد به استفاده از کولرگازی بیشتر شده و حتی امروزه این دستگاه از کولر آبی نیز محبوب‌تر است. گرمای زیاد بر فعالیت بدنی و ذهنی انسان تاثیر منفی دارد. 

اگر شما نیز داشتن محیطی خنک در تابستان گرم را حق خود می‌دانید، با خرید قسطی کولر گازی گری می‌توانید به هدف خود برسید. به دلایل مختلف ممکن است خرید نقدی کولر گازی را مناسب نبینید، بنابراین می‌توانید با توجه به شرایط فروش اقساطی این کالا، آن را تهیه کرده و رفاه حال خود و اطرافیانتان را فراهم کنید. 

مشخصات کولر گازی گری 

آیا خرید اقساطی کولر گازی گری و استفاده از آن درست است؟ سازندگان کولرهای گازی با بهره گیری از فناوری‌های جدید، سعی دارند از آسیب به محیط زیست جلوگیری کنند و مانع آلودگی آن شوند. بدین ترتیب با استفاده از کولرگازی به مسئله گرمایش زمین که یکی از علل آلودگی محیط زیست است، دامن زده نمی‌شود و کودکانمان آینده‌ای سالم‌تر خواهند داشت. کولرهای گازی گری دارای مدل‌های متنوع و با توان‌های مختلف در بازار وجود دارند.  

ویژگی‌های کولرهای گازی گری 

در حالت کلی مصرف انرژی بهینه صدای کم
داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش مناسب
داشتن قابلیت پرتاب باد سه بعدی و تنظیم خودکار وزش باد
طراحی پیشرفته بدنه به طوری که مانع از زنگ زدگی و خوردگی می‌شود
امکان جذب رطوبت و خشک کردن هوای محیط خانه از طریق سیستم رطوبت گیر
داشتن فیلترهای تصفیه هوا، فیلترهای ضد باکتری، فیلتر یون بو زدایی و فیلتر ضد آلرژی
داشتن سیستم‌های مختلفی از جمله سیستم عیب یابی خودکار، سیستم محافظ فاز، تایمر، wifi، کنترل از راه دور بی‌سیم 

انواع کولرگازی و مزایای استفاده از آن 

آیا با خرید قسطی کولر گازی گری، مالک بهترین کولرگازی خواهید شد؟ کولرهای گازی مانند بسیاری از لوازم خانگی، علاوه بر انواع مختلف، برندهای متفاوتی هم دارند. کولر گازی در انواع مختلف پنجره‌ای، اسپلیت، قابل حمل، سقفی، ایستاده، داکتی و مولتی وی وجود دارد. هرکدام از این کولرهای گازی با توجه به شرایط مختلف، کاربرد دارند مثلا کولر گازی ایستاده برای سالن‌های بسیار بزرگ مناسب است. همچنین بهترین کولرگازی در ایران، برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، گری، هایسنس، اجنرال و گرین هستند. 

کولر گازی ایستاده گری

خرید اقساطی کولر گازی مثلا خرید اقساطی کولر گازی گری، باعث می‌شود شما به راحتی مزایای این فناوری را در اختیار داشته باشید. از جمله این مزیت‌ها، موارد زیر است. این دستگاه، صدای کمی دارد طوری که گاهی این صدا شنیده نمی‌شود و در نتیجه محیط، آرام و بدون آلودگی صوتی است. آلودگی صوتی بر شنوایی کودکان اثر مخرب دارد. کولرهای گازی از فیلترهای مخصوص جهت تصفیه هوا استفاده می‌کنند. همچنین نگهداری و راه اندازی مجدد آنها، نسبت به کولرهای آبی راحت‌تر است. عدم نشت آب، مصرف بهینه انرژی، سرمایش مساوی در تمام نقاط محیط و سرعت زیاد در خنک کردن محیط، از دیگر مزایای این دستگاه است. کولر گازی، محیط را خنک و بدون رطوبت نگه می‌دارد و مانع رشد قارچ و باکتری‌ها می‌شود. 

مقایسه کولر گازی گری با هایسنس 

خرید قسطی کولر گازی گری بهتر است یا خرید اقساطی کولر گازی هایسنس؟ شرکت سازنده کولر گازی گری در زمینه سیستم‌های مطبوع سرمایشی تجربه‌ای طولانی دارد. این شرکت با استفاده از تجربیات زیاد، محصولات با عملکرد بهتری را به بازار عرضه کرده است. البته بعضی از ویژگی‌های کولرگازی این دو برند، شبیه هم هستند مانند نوع طراحی، وجود سیستم‌های گرمایش و سرمایش همزمان، تجهیزات عالی. 

علاوه بر موارد ذکر شده، هر دو برند از قابلیت اینورتر در محصولات خود استفاده می‌کنند. این قابلیت، دور موتور را تغییر داده و مصرف برق را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود به وسیله برقی آسیب نرسد. وجود قابلیت اینورتر در کولر گازی، مانع از تولید سر و صدا می‌شود. با مقایسه کولر گازی گری با هایسنس، انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

در ساخت کولر گازی گری از گاز R410 استفاده می‌شود که به لایه اوزون آسیب نمی‌زند. در ساخت کولر گازی هایسنس از گاز R22 استفاده می‌شود. به عبارت دیگر کولر گازی گری دوستدار طبیعت است. برند گری، نمایندگی‌های بیشتری دارد، در نتیجه در صورت نیاز به نصب، تعمیر و یا سرویس کاری، دسترسی به افراد متخصص راحت‌تر و سریع‌تر است. همانطور که می‌دانید کم مصرف بودن کولر گازی، اهمیت ویژه‌ای دارد. 

کولر گازی گری مجهز به فناوری‌هایی که باعث شده کم مصرف‌ترین مدل کولر گازی، در بین رقبای خود باشد و در این تجارت جهانی، سهم زیادی را نصیب خود کرده است. ایجاد جریان هوای چندگانه از قابلیت‌های کولر گازی هایسنس است. همچنین با فعال کردن قابلیت هوشمند این محصول، تنظیمات به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. قابلیت دیگر این محصول، تشخیص تعداد افراد یک محیط و تنظیم باد متناسب با آن است. قیمت کولرگازی‌های هایسنس از گری ارزان‌تر است. 

خرید اقساطی بهترین محصولات از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب 

اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی مانند خرید اقساطی کولر گازی گری را دارید که هم با کیفیت باشد و هم پرداخت اقتصادی مدنظرتان است، از سایت قسطی کلاب دیدن کنید. جهت رضایت و سهولت خرید مشتریان گرامی، در قسمت، خرید اقساطی، طرح‌هایی مانند طرح حکمت ایرانیان، طرح پایا و طرح پارسیان وجود دارد. این طرح‌ها را بررسی کرده و خریدی مطمئن انجام دهید. در قسمت، سوالی دارید، راه ارتباطی با تیم قسطی کلاب در دسترس می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کولر گازی هایسنس

فروش اقساطی کولر گازی هایسنس
اگر به دنبال خرید یک کولرگازی با کیفیت و کم مصرف هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولر گازی هایسنس از بخش سرمایشی در دسته...

خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک

خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک
برای ایمنی کودکان شما در ماشین، بهترین روش استفاده از صندلی‌های نگه‌دارنده کودک می‌باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید شده‌اند. برای ...