خرید قسطی مک بوک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:58:48

محصولات اپل دارای کیفیت و قیمت بسیار بالایی هستند، اگر قصد خرید قسطی مک بوک را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید قسطی مک بوک

مک‌بوک‌های استثنایی اپل

در دنیای تکنولوژی، پیشرفت با سرعت زیاد در حال حرکت است. لذا ما نیز باید نیازها و خواسته‌های خود را که وابسته تکنولوژی هستند، با تکنولوژی هماهنگ کنیم. اگر برنامه نویس یا گرافیست هستید، نیاز به یک سیستم خوب دارید، بنابراین پیشنهاد ما خرید قسطی مک بوک است.

امروزه با آپدیت‌‍های جدید از تعدادی نرم افزار مشهور، مثل فتوشاپ، سیستم‌های قدیمی و ضعیف قادر به اجرای این نرم افزارها نیستند. به همین دلیل، نیاز ما نیز به تکنولوژی کاملا همسو به سیاست‌های پیشرفت آن است.

علاوه بر برنامه نویسان و فعالان زمینه اینترنت و دنیای دیجیتال، افراد عادی نیز نیازمند و علاقه‌مند به تکنولوژی جدید و کالای دیجیتال هستند. شرکت اپل به ارائه نسل جدید از لپتاپ‌ها اقدام کرده است که به آنها مک بوک نیز گفته می‌شود و امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به خرید اقساطی مک بوک هستند.

مک بوک‌های اپل در دسته بهترین و شناخته شده‌ترین محصولات این شرکت قرار دارند، که دارای طراحی عالی و سخت افزارهای خوب هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول که سبب جذب بیشتر افراد جهت خرید قسطی شده است، شارژدهی بالای این مک بوک‌ها است. برای عملکرد بهتر در هنگام خرید قسطی مک بوک، بهتر است در ابتدا شرکت سازنده آن را یعنی اپل را به خوبی بشناسیم.

شرکت اپل

شرکت اپل، یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه کالای دیجیتال و تکنولوژی است. این شرکت امروزه جزو، شرکت‌های ابر قدرت در دنیا شناخته می‌شود. این شرکت در شهر کوپرتینو ایالات کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت در زمینه نرم افزار و سخت افزار رایانه‌ای نیز فعالیت عالی دارد. لپتاپ‌های مک بوک نیز از محصولات خوب این شرکت به حساب می‌آیند. 

بنیانگذاران این شرکت، استیو جابز و استیو وازنیک هستند که جزو ثروتمندترین افراد دنیا محسوب می‌شوند. درآمد این شرکت در سال 2020 حدود 274 میلیارد دلار پیش بینی شده است.

بنابراین شما برای خرید اقساطی مک بوک، راه درستی را آمده‌اید و قصد خرید محصول یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان را دارید. همچنین این شرکت، در سال 2017 به مدت ده سال پیاپی به بهترین شرکت دنیا مشهور شد. برای خواندن اطلاعات بیشتر درباره این شرکت، می‌توانید به وب گاه‌های زیادی مراجعه کنید.

انواع مک بوک اپل

در ادامه تعدادی از مک بوک‌هایی که در فروشگاه‌های ایرانی عرضه می‌شوند را نام خواهیم برد.

• مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل - Core i5 Iris Plus 645 8GB 512GB

• مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل - Core i5-1038NG7 Iris Plus 16GB 512GB

• مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل - Core i5 Iris Plus 645 8GB 256GB

• مک بوک پرو 16 اینچی 2019 اپل - Core i7 5300M 16GB 512GB

• مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل - Core i5-1038NG7 Iris Plus 16GB 1TB

• مک بوک پرو 16 اینچی 2019 اپل - Core i9 5500M 16GB 1TB

نمونه مک بوک‌های بالا انواع رایجی بودند که در فروشگاه‌های ایرانی به فروش می‌رسند. هنگام خرید قسطی می‌توانید از نکات بالا کمک بگیرید. مک بوک‌ها دارای قیمت‌های بالایی هستند که حدود 20 میلیون تومان به بالا وجود دارند. 

خرید قسطی مک بوک

اگر شما نیز قصد خرید اقساطی مک بوک‌های اپل را دارید، ولی به خاطر قیمت‌های بالایی که دارد توانایی خرید را ندارید، نگران نباشید و به قسطی کلاب اعتماد کنید. 

قسطی کلاب شرایطی را مانند فروش قسطی لپتاپ برای شما فراهم آورده است که شما بتوانید تا سقف چند ده میلیون تومان خرید اینترنتی انجام دهید. شما می‌توانید مبلغ خرید خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. در این صورت فشار مالی ناشی از خرید اقساطی مک بوک احساس نمی‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی لپ تاپ مایکروسافت

خرید نقدی لپ تاپ مایکروسافت
شرکت موفق مایکروسافت یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های دنیا محسوب می‌شود که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ...

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک
اگر به دنبال خرید محصولات لوکس با قیمنی عالی و شرایط خاص هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک از بخش لپ تاپ...