خرید اقساطی خودرو تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:47:39

خودرو تیبا جز خودروهای پرفروش ایرانی می‌باشد. اگر شما تمایل به خرید یک خودرو مناسب با شرایط آسان دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی خودرو تیبا 2 را انجام دهید.


خرید اقساطی خودرو تیبا 2


خودرو ایرانی

خرید اقساطی خودرو تیبا 2 یکی دیگر از امکانات جدید سامانه قسطی کلاب است که متقاضیان خرید قسطی خودروهای شرکت سایپا قادرند بدون نگرانی از تامین وجه نقد و بالا رفتن قیمت‌ها از خرید وسیله نقلیه مدنظر خود لذت ببرند.

شرکت سایپا اعلام کرده طراحی و تولید خودروی تیبا با توجه به سوابق مثبت این شرکت در تولید محصولات پیشین صورت پذیرفته و برای تردد داخل شهری و حتی مسافرت‌های بین شهری مناسب است. این خودرو با کمترین استهلاک، بسیار کم خرج بوده و برای متقاضیان خودروهای با قیمت قابل قبول بهترین انتخاب می‌باشد.

از آنجا که خودروی تیبا، در حال حاضر توانسته به یکی از پرطرفدارترین اتومبیل‌های تولیدی شرکت سایپا تبدیل شود، با فراهم آوری امکان فروش اقساطی خودرو، بسیاری از مشتریان از خرید قسطی خودرو تیبا بهره‌مند خواهند شد. سامانه اینترنتی قسطی کلاب، امکان خرید قسطی خودرو تیبا 2 را برای سهولت پرداخت متقاضیان فراهم نموده است. 

مشخصات خودرو تیبا کدامند؟

پس از توافق و پیمان مشترک میان شرکت‌های ایرانی سایپا و اتومبیل سازی در چین، در سال 1388 خودرو تیبا با کیفیت و قیمت مناسب تولید شده و به بازار فروش وسیله نقلیه در ایران وارد گردید. پس از آن تیبا به عنوان خودرو ملی شرکت سایپا برگزیده شد.

جهت طراحی و تولید با کیفیت‌تر این خودرو، از مشورت تیم‌های متخصص کره‌ای، آلمانی و ایتالیایی کمک گرفته شد. در ساخت این محصول برخی از قطعات اتومبیل‌های تندر نود، پراید، و ریو به کار رفته است. به کار گرفتن قطعات مشترک با دیگر خودروها، سبب کم شدن هزینه‌های طراحی و تولید تیبا گردید. موتور این وسیله نقلیه با گنجایش 1500 سی سی از نوع M15I4 با سوخت بنزینی می‌باشد، همچنین ابعاد خودرو 1405 * 1641 * 1484 میلی‌متر می‌باشد.

در سال‌های اولیه ارائه تیبا در بازار، به دلیل قیمت مناسب، فروش خودرو به صورت نقدی انجام می‌گرفت. در سال‌های بعدی با صعود قیمت خودرو، امکان فروش اقساطی خودرو برای متقاضیان فراهم آمد. بدین ترتیب مشتریان به خرید قسطی خودرو تیبا روی آوردند. برای اقشار مردم با درآمد متوسط، خرید اقساطی خودرو تیبا 2 از انتخاب‌های مناسب و پرطرفدار می‌باشد. 

خودروی تیبا دارای چه امکاناتی می‌باشد؟ 

• موتور خودروی تیبا دارای حجم 1497 سی سی بوده و قدرت آن 80 اسب بخار می‌باشد. مقدار توان موتوری، کم هزینه بودن خودرو، و استهلاک بسیار کم، این اتومبیل را جهت تردد شهری و حتی برون شهری مناسب کرده است. جهت فراهم نمودن شرایط آسان خرید این خودرو، در حال حاضر قسطی کلاب امکان خرید قسطی خودرو تیبا 2 را برای مشترکین سامانه خود فراهم نموده است.

• خودرو تیبا دارای استاندارد آلایندگی Euro4 است، همچنین این استاندارد نسبت به حفظ محیط زیست سختگیرتر شده و حتی بنزین، روغن، و فیلترهای اتومبیل بایستی منطبق بر استاندارد Euro4 باشد.

• خودرو با فرمان تمام هیدرولیک، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه‌ای، و ترمز ABS تجهیز شده و دارای چهار سیلندر خطی و 16 سوپاپ می‌باشد.

نحوه خرید اقساطی خودرو تیبا 2 چگونه است؟

شرایط خرید نقدی و خرید قسطی خودرو تیبا در سامانه قسطی کلاب آورده شده است. متقاضیان بدون مراجعه حضوری تنها با عضویت در این وبسایت و پیگیری مراحل می‌توانند اتومبیل خود را سفارش دهند.

شرکت سایپا، خودروی تیبا را تحت عنوان تیپ‌های متفاوت و با امکانات گوناگون ارائه کرده است، بنابراین متقاضیان قادرند بسته به شرایط و نیازهای خود، هر یک از این مدل ‌ها را انتخاب و خریداری نمایند.

متقاضیان خرید قسطی خودرو تیبا 2 می‌توانند مقداری از قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت، واریز نموده و مابقی هزینه را طبق قانون فروش اقساطی خودرو که توسط سامانه قسطی کلاب اعلام شده، به صورت اقساط ماهیانه پرداخت نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساینا

خرید اقساطی ساینا
خودرو ساینا فیس لیفت تیبا می‌باشد و کیفیت بالایی نسبت به خودروهای همرده خود دارد. برای خرید اقساطی ساینا به بخش وسایل نقلیه در سایت...

خرید قسطی ماشین رانا

خرید قسطی ماشین رانا
کمپانی ایران خودرو با عرضه ماشین زیبا و خوش نام رانا توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی ماشین رانا از قسطی کلاب به ...