خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام

تاریخ انتشار:
1403/2/19 20:30:53

یکی از بهترین‌های برند سام ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام

ماشین ظرفشویی سام

برند سام یکی از اولین نام‌هایی است که هنگام خرید ماشین ظرفشویی ایرانی با آن مواجه می‌شوید. این برند در سال‌های اخیر توسط گروه سام سرویس راه اندازی شده و به یکی از قطب‌های مهم در صنعت لوازم خانگی ایران تبدیل شده است. برند سام با استفاده از قطعات کره‌ای قصد دارد کیفیت مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد و جایگزین برندهای مطرح و معتبر در بازار لوازم خانگی بشود. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امکانات خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام

•طراحی شیک و زیبا
•خدمات پس از فروش
•قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی
•امکان استفاده از تنظیم سختی آب ظرفشویی
•امکان استفاده از برنامه شست و شوی مختلف
•امکان شست و شوی میوه و سبزی‌ها
•دارای شبکه های مختلف برای قرار گرفتن ظروف

ویژگی ظرفشویی سام مدل DW185

شما با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام مدل DW185 یکی از بهترین مدل‌های این برند را خریداری کرده‌اید. این ماشین با ظرفیت 14 نفر و مصرف انرژی A+++ جدیدترین ماشین ظرفشویی است. همچنین این لوازم خانگی مناسب خانواده‌های پر جمعیت و بزرگ می‌باشد، زیرا گنجایش و ظرفیت بالایی دارد. این مدل دارای کنترل پنل لمسی است و با سیستم خشک کن سریع کار خشک کردن ظروف را هم انجام می‌دهد. 

ماشین ظرفشویی سام مدل DW180

این مدل با ظرفیت 14 نفر و مصرف انرژی A++ برای شستشوی تمام ظرفیت خودش، فقط به 10 لیتر آب نیاز دارد. طراحی این مدل بسیار ساده و مدرن است و به راحتی با آشپزخانه شما هماهنگ می‌شود و در رنگ‌های سفید، استیل، نقره‌ای تولید می‌شود. تمام اتاق آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است و دارای دو آبپاش در دیواره و یک آبپاش در سقف است تا هنگام شستشو آب به طور یکسان به تمام ظروف برسد. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-T 1305W

این نوع ماشین ظرفشویی با ظرفیت 6 نفر، به صورت رومیزی تولید و عرضه می‌شود که مناسب آشپزخانه‌های کوچک و خانواده‌های کم جمعیت است. این لوازم خانگی دارای 6 برنامه شستشو است که شامل شست و شوی اقتصادی ، شست و شوی سریع است. این مدل دارای یک سبد برای شست و شوی اصلی و یک سبد برای قاشق و چنگال است. همچنین دارای برنامه تنظیم سختی آب است به این معنا که می‌توان فشار آب را در حالت‌های مختلفی قرار داد. برای مثال برای شست و شو ظروف کریستال باید فشار آب را کم کرد و برای شستشو ظروف چرب فشار آب را زیاد کرد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-T 1410W

این ماشین ظرفشویی 8 نفره بسیار با کیفیت و پر کاربرد عرضه شده و در دسته ماشین‌های رومیزی قرار دارند. این مدل دارای 6 برنامه شستشو است تا به بهترین حالت ظروف را بشوید. محل ریختن پودر روی در قرار دارد و مصرف انرژی آن در رده A است. سام یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی برقی است که به مصرف کنندگان اطمینان خرید از محصولات را می‌دهد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

چگونه در قسطی کلاب خرید اقساطی داشته باشیم؟

اگر به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی سام هستید ما به شما قسطی کلاب را معرفی می‌کنیم. هر فردی که در ایران زندگی می‌کند می‌تواند از سایت قسطی کلاب خرید اقساطی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرد. این سایت معتبر به شما امکان خرید قسطی را به جای خرید نقدی می‌دهد و می‌توانید خرید اینترنتی را تجربه کنید. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی امرسان با چک

خرید قسطی ظرفشویی امرسان با چک
برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در زمینه تولید لوازم خانگی است. برای خرید قسطی ظرفشویی امرسان با چک به بخش ماشین...

خرید قسطی چای ساز میگل از قسطی کلاب

خرید قسطی چای ساز میگل از قسطی کلاب
شما‌ می‌توانید برای خرید قسطی چای ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...