خرید قسطی گوشی x7 آنر

تاریخ انتشار:
1403/2/23 11:27:50

یکی از پیشنهادهای ویژه برای انتخاب یک گوشی هوشمند بدون شک مدل x7 آنر می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی x7 آنر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی x7 آنر


آشنایی با گوشی x7 آنر

چنانچه تمایل به خرید قسطی گوشی x7 آنر از قسطی کلاب را دارید در اینجا با این محصول شگفت انگیز آنر آشنا شوید. آنر گوشی ایکس سون خود را در سال 2022 راهی بازار کرده است. این گوشی با اندروید 11 OS دو سیم کارت همزمان را پشتیبانی می‌کند. با پشتیبانی از شبکه 4G اینترنت سریعی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

ویژگی‌های برتر این کالای دیجیتال

آنر ایکس 7 با حافظه داخلی 128 و رم 4 گیگابایتی، فضا بسیار زیادی را در اختیار کاربران پر مصرف می‌گذارد تا نگران پر شدن حافظه گوشی نباشند. این تلفن همراه با 4 دوربین پشتی که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است و کیفیت تصاویرآن بسیار بالا است. دیگر دوربین‌ها شامل 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2مگاپیکسلی مکرو و 2 مگاپیکسلی عمقی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

کیفیت فیلم برداری آن ها30 فریم بر ثانیه است. باتری گوشی ایکس 7 آنر با دارا بودن تکنولوژی فست شارژ 22.5 واتی سرعت شارژ بالایی دارد. همچنین با داشتن باتری 5000 آمپر ساعتی غیر قابل تعویض مدت طولانی خیال شما را از تمام شدن باتری راحت می‌کند. حتی کاربران پر مصرف دیگر نیاز نیست نگران تمام شدن سریع شارژ باتری این کالای دیجیتال باشند. برای خرید اقساطی گوشی x7 آنر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بدنه گوشی همراه ایکس 7 آنر

این گوشی در ابعاد 6.74 اینچ تولید می‌شود. با تکنولوژی ال سی دی تاچ اسکرین Capacitive که رزولوشن آن 720×1600 پیکسل است. این کالای دیجیتال در رنگ‌های آبی اقیانوسی و نقره‌ای تیتانیومی به بازار عرضه شده است. این گوشی همراه 198 گرم وزن دارد و با 8.6 میلیمتر ضخامت بسیار باریک و سبک است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کناره خود می‌باشد. فریم و پشت این گوشی از جنس پلاستیک است و جلوی این گوشی از جنس شیشه ساخته شده است. با خرید قسطی گوشی x7 آنر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی ایکس 7 آنر

با خرید اقساطی این کالای دیجیتال یک گوشی سال 2022 با تکنولوژی و اندروید 11 و به روز را خواهید داشت. که تا سال‌ها شرکت‌های گوگل و آنر نرم افزارهای آن را پشتیبانی و به روز خواهند کرد. این تلفن همراه با سی پی یو یا پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ادرنو 610 بسیار قدرتمند است. مناسب استفاده روزانه و بازی‌های سبک و نیمه سبک است. 

که با قیمتی حدود 200 یورو به بازار عرضه شده است که نسبت به کیفیت و امکاناتش قیمت بسیار مناسبی است. شما با کمترین قیمت از بیشتر امکانات بهره خواهید برد. امکان نصب کارت حافظه خارجی میکرو اس دی را دارد. نیز  usb تایپ c 2.0 را پشتیبانی می‌کند.

چگونگی خرید اقساطی گوشی x7 آنر از قسطی کلاب؟

سایت قسطی کلاب برای هموطنان عزیز امکان خرید قسطی گوشی x7 آنر را فراهم کرده است. شما با خرید اقساطی یا نقدی می‌توانید صاحب گوشی ایکس 7 آنر بشوید. شاید فروش قسطی موبایل با توجه به اوضاع اقتصادی زیاد شده باشد، اما قسطی کلاب متفاوت عمل می‌کند. در قسطی کلاب امکان خرید انواع کالای دیجیتال فراهم شده است. 

شما با اطمینان خاطر می‌توانید خرید اقساطی خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از مناسب بودن قیمت‌ها و سالم بودن محصولات ما اطمینان داشته باشید. بنا بر سلیقه خود می‌توانید یکی از طرح‌های موجود در سایت قسطی کلاب را انتخاب کنید مثلا با پیش پرداخت و یا از دم قسط خرید کنید. تعداد قسط‌های شما به انتخاب خود شما بستگی دارد. فقط کافی است اعتبار سنجی شما توسط کارشناسان قسطی کلاب تایید شود. اکنون به سایت قسطی کلاب بروید و پس از انتخاب محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای خرید اقساطی گوشی x7 آنر بهترین انتخاب خرید اط قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل اقساطی در قسطی کلاب

موبایل اقساطی در قسطی کلاب
در سال‌ های اخیر دنیای دیجیتال و به خصوص کالاهای پرکاربرد مانند موبایل پیشرفت چشم گیری داشته اند و همه ساله شرکت های بزرگ مثل اپل و. سامسونگ....

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...