فروش قسطی تلویزیون سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 02:53:09

برای فروش قسطی تلویزیون سونی به بخش وسایل خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی تلویزیون سونی


شرایط ویژه برای فروش اقساطی

تلویزیون سونی یکی از محبوب ترین تلویزیون های موجود در بازار است که افراد زیادی در تمام کشورهای اروپایی نیز به خرید آن علاقه مند هستند. این برند معروف با کیفیت بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فردی توانسته است رضایت خاطر تمام مشتریان با سلیقه های مختلف در سراسر دنیا به دست آورد.

انواع مختلف تلویزیون های سونی قیمت های متفاوتی دارند که می توانید به صورت نقد و اقساط در فروشگاه های لوازم خانگی سراسر کشور خریداری کنید.فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در امکان خرید اقساطی تلویزیون سونی را با کمترین سود برای تمام افراد در سراسر کشور فراهم کرده است.

تلویزیون سونی

یکی از ویژگی های تلویزیون سونی ساخت و طراحی سایز های مختلف است که با توجه به ابعاد منزل خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.تلویزیون های سونی در ابعاد 40 تا 65 اینچی در بازار موجود بوده و می توانید از تماشای فیلم مورد علاقه تان در یک سینمای خانگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

برخی تلویزیون های سونی از نوع هوشمند بوده و با داشتن سیستم عامل اندروید امکان اتصال به اینترنت و نصب برنامه های کاربردی مختلف را برای شما فراهم می آورد. در انواع مختلف تلویزیون های سونی می توانید اخبار روز دنیا و یا سرگرمی های مختلف را از طریق تله تکست دنبال کنید.

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی که تقریبا در تمام مدل های تلویزیون سونی به کار رفته است انواع راه های ارتباطی مانند درگاه های USB، HDMI، کامپوزیت و کامپوننت است که به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی وسایل ارتباطی مانند سیستم های بازی یا انواع مدیا پلیر و هارد وصل شوید.

در انواع مختلف تلویزیون سونی از فناوری های پیشرفته ای برای کیفیت تصاویر فوق العاده استفاده شده است به طوری که صفحه نمایش از یک پالت بسیار گسترده برای انتخاب رنگ استفاده می کند و تمام طیف رنگ های موجود را به صورت کاملا طبیعی نشان خواهد داد.

در طراحی و ساخت انواع تلویزیون های سونی از نکات ظریف و زیبایی استفاده شده است که باعث می شود تلویزیون ظاهری بسیار شیک و متفاوت داشته باشد. استفاده از پردازشگر های بسیار قوی و تکنیک های مختلف در تلویزیون های سونی مانند کاهش نویز کمک می کند این تلویزیون ها عملکردی بسیار قوی داشته باشند.

قیمت تلویزیون سونی

تلویزیون های سونی موجود در بازار با توجه به سایز و ویژگی هایی که دارند قیمت بین 5 میلیون تا 25 میلیون و بیشتر دارند. برای مثال تلویزیون سونی ای ای دی هوشمند مدل KD-65X9000F 65 اینچ قیمتی در حدود 24 میلیون دارد.

فروش قسطی تلویزیون سونیخرید اقساطی تلویزیون سونی

همانطور که در بالا اشاره شد تلویزیون های سونی معمولا قیمتی نسبتا بیشتر از برندهای ایرانی و بعضی برندهای وارداتی دارد لذا افراد بسیاری توانایی خرید نقدی آن را ندارند .با خرید اقساطی تلویزیون سونی می توانید تنها با پرداخت بخشی از هزینه کل صاحب تلویزیون مورد علاقه خود شوید. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی
برند شیائومی در سال جدید دست به طراحی و تولید تلویزیون زده و قدم بزرگ در راستای موفقیت خود برداشته است. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی نوشیدنی ساز

خرید قسطی نوشیدنی ساز
در صورتی که قصد خرید اقساطی انواع مدل های جدید نوشیدنی ساز را پیدا کرده اید از مهمترین نکاتی که برای خرید شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد قیمت..