خرید اقساطی ساعت امیزفت

تاریخ انتشار:
1403/2/10 19:50:34

برای خرید اقساطی ساعت امیزفت که یکی از گجت‌های پوشیدنی پرفروش است به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساعت امیزفت


ساعت هوشمند امیزفت

برند امیزفت یک برند معروف چینی است که در سال 2015 تاسیس شده است. این برند زیر مجموعه کمپانی شیائومی است که با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر شناگر یا غواص هستید خرید قسطی ساعت امیزفت به شما پیشنهاد می‌شود، زیرا محصولات این شرکت ضد آب هستند. 

بررسی مشخصات ساعت هوشمند امیزفت

طراحی ظاهری این کالای دیجیتال بسیار شیک است. جنس بدنه آن‌ها از آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده است که مقاومت بسیاری دارند. قاب پشتی این ساعت از جنس پلاستیک است که در آن یک حسگر ضربان قلب وجود دارد. در این ساعت دارای قابلیت raise to wake است که باعث می‌شود با گرفتن ساعت جلوی صورت، صفحه نمایش به طور خودکار روشن شود. برای خرید اقساطی ساعت امیزفت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از نظر نرم افزار می‌توان گفت راه اندازی اولیه این کالای دیجیتال بسیار آسان است. شما به راحتی می‌توانید برنامه های مد نظر خودتان را دانلود کنید یا حتی آن‌ها را آپدیت کنید. در برنامه Activaties می‌توانید هنگام انجام ورزش‌هایی مثل کوه نوردی، پیاده روی، اسکی میزان کالری سوخته، زمان سپری شده و ضربان قلب را ببینید. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در آب مقاوم است و شما می‌توانید هنگام شنا از آن استفاده کنید. با خرید قسطی ساعت امیزفت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ساعت هوشمند امیزفت مدل GTR 3 PRO

این مدل یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره است که می‌توانید به راحتی با هر استایلی آن را ست کنید. عمر باتری این مدل بسیار بالا است و شما می توانید با یک بار شارژ کردن 12 روز از آن استفاده کنید. در این مدل ویژگی تناسب اندام بسیار چشمگیر است و می توانید بیش از 150 حالت ورزشی انتخاب کنید. این کالای دیجیتال دارای بلوتوث و GPS است. اگر به دنبال ساعت هوشمندی می‌گردید که علاوه بر ظاهری زیبا دارای امکانات زیادی باشد خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت مدل GTR 3 PRO بهترین گزینه است. برای خرید اقساطی ساعت امیزفت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ساعت هوشمند امیزفت مدل GTR 3

از ویژگی‌های این مدل می‌توان به جی پی اس داخلی اشاره کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از گوگل‌مپ مسیریابی کنید. قابلیت تناسب اندام این ساعت هوشمند بسیار عالی است و می‌توانید از وضعیت سوخت و ساز بدن خودتان آگاه بشوید. تفاوت میان GTR 3 و GTR 3 PRO این است که در مدل GTR3 بلندگو برای تماس‌های تلفنی یا اعلان‌ها وجود ندارد و همچنین برای ذخیره موسیقی حافظه‌ای ندارد.

ساعت هوشمند امیزفت مدل T-REX PRO

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های اسمارت واچ امیزفت برای به مدل تیرکس پرو بوده که دارای سه رنگ خاکستری، مشکی و آبی استیل است. عمر باتری این کالای دیجیتال بسیار بالا است که می‌تواند شما را تا 19 روز از شارژ ساعت بی نیاز کند. لازم به ذکر است که تاییدیه ضد آب بودن را دریافت کرده است و تا عمق 100 متری آب را می‌تواند تحمل کند. یکی از ویژگی‌های مهم این ساعت داشتن درجه نظامی است به این معنا که این محصول از آزمایش‌های بسیار سختی مانند شوک، ارتعاش عبور کرده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. با خرید قسطی ساعت امیزفت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی ساعت امیزفت در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک شرکت در زمینه فروش قسطی ساعت هوشمند است. امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت کالای دیجیتال، قسطی کلاب فرصت خرید اقساطی به جای خرید نقدی را برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده است. این شرکت سلامت محصول را تضمین می‌کند و کالا را درب منزل تحویل مشتری عزیز می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس

خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس
گوشی جذاب آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین محصولات برند اپل است. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به بخش...

خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان

خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان به بخش موبایل در...