خرید اقساطی خودرو ساینا s

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:23:50

خودرو ساینا S یکی از بهترین و جذاب‌ترین خودروهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو ساینا s به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو ساینا s

بررسی خودرو ساینا s

خودرو ساینا s از محصولات پر فروش شرکت سایپا، تغییر شکل یافته خودروی ساینا معمولی است، که ظاهر اسپرت و عامه پسند تری نسبت به قبل دارد.

این خودرو به نسبت نسل قبل خود کمی به روزتر شده و چهره متفاوت‌تری دارد، که از سال 99 وارد بازار شد. لازم به یادآوری است که از میان خودروهای تولید داخل، قیمت خودرو ساینا جز خودروهای با قیمت پایین محسوب می‌شود؛ لذا طبیعی است که در این مدت محدود ورودش به بازار، فروش خوبی داشته باشد. 

در ادامه این مقاله به شرایط خرید قسطی خودرو ساینا s و تغییرات و آپشن‌های جدید این خودرو تولید داخل می‌پردازیم؛ تغییراتی که منجر به تفاوت‌هایی در ظاهر بیرونی و داخل کابین و تجهیزات و ایمنی خودرو شده است. 

ظاهر بیرونی خودرو ساینا s

اولین و زیباترین تغییراتی که در این خودرو نسبت به مدل معمولی آن دیده می‌شود، تحولی است که در سپر جلو و عقب این خودرو ایجاد شده است. همچنین چراغ‌های پشت و طرح درب صندوق عقب مورد بازنگری قرار گرفته است. ناگفته نماند جلو پنجره جدید با قاب استیل و طرح لانه زنبوری، جلوه‌ای بی‌نظیر به آن بخشیده است. گرافیک چراغ‌های عقب و جلوی خودرو نیز از دید طراحان و خودروسازان مخفی نمانده و ظاهر زیباتری به آن داده است. 

کابین داخلی خودرو ساینا s

صفحه کیلومتر و تریم داخلی خودرو دستخوش تغییرات جالبی شده‌اند، از جمله اینکه در شکل ظاهری سوئیچ و ریموت خودرو و طرح دسته دنده به روز رسانی‌هایی صورت گرفته است، همچنین فرمان طرح دیکات جایگزین فرمان نسخه قبلی خود شده که جلوه بی‌نظیری در فضای داخلی کابین خودرو ایجاد کرده است. برای خرید اقساطی خودرو ساینا s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تجهیزات جدید خودرو ساینا s

در نسل جدید این خودرو، کارشناسان و طراحان خودرو ساینا تجهیزات اصولی و اساسی به کار گرفته‌اند که سطح رفاه مشتریان را به درجات بالاتری نسبت به گذشته رسانده است. این تغییرات شامل موارد زیر می‌باشد:

1. حسگر پارک عقب

2. تهویه مطبوع دیجیتال

3. دی لایت

4. دماسنج

5. کیسه هوا

6. ترمزهای ABS و EBD

7. شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو

8. شارژ موبایل USB

9. ایزوفیکس صندلی عقب

10. ایموبلایزر هشدار دهنده امنیتی

فارغ از همه آپشن‌ها و تجهیزات خودرو ساینا s، که در افزایش رضایتمندی مشتریان نقش بسزایی داشته است، از جمله تغییرات مهم ساینا، می‌توان به تجهیز کردن خودرو به دریچه گاز برقی به جای سیم گاز مکانیکی و ارتقای آن به استانداردهای آلایندگی یورو 5 اشاره کرد. 

شرایط فروش قسطی خودرو با سایت قسطی کلاب

همانطور که میدانید کالاهای مورد نیاز مردم مدام با نوسانات ارز در حال افزایش است و در کشور ما عامل تورم نیز گریبان گیر وسایل نقلیه نیز شده است. خرید نقدی خودرو مستلزم صرف هزینه‌های مالی زیادی است و در اغلب موارد ممکن است به خالی کردن کل حساب بانکی‌تان منجر شود. 

مشکل از آنجا آغاز می‌شود که در صورت جمع شدن پس انداز شما برای خرید کالای مورد نظرتان، متاسفانه قیمت آن کالا افزایش می‌یابد. خرید اقساطی خودرو یکی از راهکارهای مقرون به صرفه و کارآمدی است که جهت عقب نماندن از تورم و قیمت‌های سرسام آور خودرو در بازار ایران رایج است. لذا برای خرید قسطی خودرو ساینا s دو راه حل عمده وجود دارد:

راه حل اول، خرید اقساطی از بازار آزاد بیرون و نمایشگاه‌های اتومبیلی است که امکان فروش قسطی خودرو دارند.

راه حل دوم، خرید از سایت‌ها و پلتفرم‌های با سابقه و معتبری مانند قسطی کلاب می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را جهت رفاه حال مشتریانی که مایل به خرید اقساطی خودرو ساینا s هستند، فراهم کرده است. جهت بهره وری از اطلاعات و راهنمای کامل در خصوص خرید قسطی خودرو ساینا s از سایت قسطی کلاب اینجا را کلیک کنید.

در پایان، قسطی کلاب این تضمین و اطمینان خاطر را به شما که خواهان خرید اقساطی خودرو ساینا s هستید می‌دهد که بهترین خدمات با کمترین سود  نسبت به دیگر پلتفرم‌ها را دریافت خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تیبا

خرید قسطي تیبا
خودرو تیبا یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایپا است که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. برای خرید قسطي تیبا به بخش وسایل نقلیه در...

خرید قسطی خودرو mvm 315

خرید قسطی خودرو mvm 315
شرکت ام وی ام یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده و مونتاژ کننده خودرو در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو mvm 315 به بخش وسایل...