خرید قسطی گوشی A31

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:50:01

برند سامسونگ در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه بسیار موفق عمل کرده است و محصولاتی متنوعی دارد. برای خرید قسطی گوشی A31 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 خرید قسطی گوشی A31

گوشی گلکسی A31 سامسونگ

در دنیای امروز، گوشی‌ها، نقش بسزایی در زندگی ما انسان‌ها، دارند.  به گونه‌ای  که از آغاز روز، تا پایان شب اغلب کارها با استفاده از گوشی تلفن قابل انجام است. وجود قابلیت دسترسی آسان به اینترنت، استفاده از تلفن همراه یا گوشی تلفن افزایش یافته است. 

امروزه اکثر کارهای بانکی، اداری به وسیله گوشی به راحتی قابل انجام است. پس، داشتن یک گوشی سبک، باکیفیت و دارای قیمت مناسب، بسیار مورد اهمیت می‌باشد. ما در این مقاله سعی بر آن داریم که اطلاعات لازم جهت خرید قسطی گوشی A31، را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. 

همه چیز درباره گوشی A31

گوشی‌های A31، ساخت ابر شرکت سامسونگ می‌باشند. شرکت سامسونگ، برند شناخته شده‌ای در زمینه تولید کالای دیجیتال است. گوشی‌های همراه سامسونگ نیز جایگاه ویژه ای در میان طرفداران گوشی همراه دارند. شرکت سامسونگ، با تولید گوشی‌های پیشرفته، با کیفیت و دارای قیمت مناسب یکی از پرفروش‌ترین‌ها، در زمینه فروش گوشی تلفن همراه شناخته شده است.

این شرکت هرساله با توجه به پیشرفت علم و فناوری، گوشی‌های خود را بروز کرده و وارد بازار می‌کند. گوشی‌های A31، به روز شده گوشی‌های A30 هستند که با افزایش قابلیت‌ها، مورد استفاده اغلب عموم قرار گرفته است، گوشی A31 در 24 مارس 2020 وارد بازار شده است. 

در طراحی صفحه گوشی A31 از گوریلا گلس که یکی از بهترین نوع گلس گوشی می‌باشد استفاده شده است. این گوشی، دارای 4 دوربین می‌باشد که علاوه بر بالابردن کیفیت از لحاظ زیبایی نیز پیشرفت چشمگیری نموده است. همچنین طراحی تاچ استایل در گوشی A31، وسعت صفحه را بیشتر نموده و تصاویر با کیفیت بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. 

در ساخت این مدل از گوشی از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است.  برای داشتن این گوشی با وجود این همه کارایی پیشنهاد ما به شما با توجه به وضعیت مالی نامساعد جامعه، استفاده از شرایط خرید قسطی گوشی A31، است. جهت خرید گوشی مورد نظر خود به دو صورت نقد و اقساط می‌توانید به سایت‌های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. 

ویژگی‌های گوشی A31

_ ساخت شرکت سامسونگ

_ دارای 65 گیگابایت حافظه داخلی

_ دارای صفحه 6.4 اینچی

_ دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

_ دارای دوربین جلو 48/8/5/5 مگاپیکسلی

_ دارای محافظ صفحه گوریلا گلس 3

_ دارای وزن 185 گرم

_ قابلیت قرارگیری 2 سیمکارت به طور همزمان

_ دارای پردازنده 8 هسته‌ای

_ دارای باطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت

_ دارای عملکرد حسگر انگشت

_ دارای سیستم تشخیص چهره

_ دارای سیستم عامل اندروید

_ نوع جنس بدنه گوشی پلی کربنات

_ قابلیت اتصال NFC 

رنگبندی‌های گوشی A31

• دارای رنگ مشکی

• دارای رنگ آبی

• دارای رنگ سفید

• دارای رنگ قرمز 

لوازم موجود در جعبه گوشی A31

لوازم موجود در داخل جعبه گوشی‌های A31 عبارتند از: گوشی همراه، قاب محافظ ژله‌ای، آداپتور به همراه کابل شارژر، دفترچه راهنما و هندزفری می‌باشد. همچنین شرکت سامسونگ با طراحی جعبه بسیار مقاوم و محکم خیال مصرف کنندگان را از عدم ضربه احتمالی در هنگام جابه جایی محصول، راحت نموده است. 

نحوه خرید قسطی گوشی A31

یکی از بهترین روش‌ها جهت خرید قسطی گوشی A31، مراجعه به سایت مشتری مدار قسطی کلاب است. این سایت شرایط بسیار مناسبی جهت فروش قسطی گوشی، دارد. همچنین، شرایط مطلوبی را برای شما عزیزانی که قصد خرید اقساطی موبایل دارید را نیز  فراهم ساخته است. با مراجعه به سایت معتبر قسطی کلاب می‌توانید با خیال آسوده، خریدی مقرون به صرفه‌ای را تجربه نمایید. کارشناسان زبده این مجموعه در اولین فرصت، پاسخگو مشتریان عزیز خود هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لپتاپ ایسوس

فروش قسطی لپتاپ ایسوس
فروش قسطی لپتاپ ایسوس، یک فرصت ویژه و مناسب برای تهیه این محصول باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. از آنجایی که امروزه کالاهای ...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...