خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:33:34

یکی از جذاب‌ترین محصولات برند سامسونگ گوشی گلکسی A42 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ


مزایای خرید گوشی a42 سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ a42 از جمله گوشی‌های جدید این برند است که در دوم سپتامبر 2020 روانه بازار شده است. برای خرید این نوع از گوشی‌ها دو روش نقدی و قسطی وجود دارد. خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ یکی از روش‌های مناسب برای قشر زیادی از افراد جامعه به شمار می‌رود.

زیرا با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها در سال‌های اخیر، امکان خرید نقدی برای همه افراد جامعه مهیا نیست. از طرف دیگر با پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی و فضای مجازی رخ داده است، عملا بدون حضور گوشی‌های هوشمند زندگی و کار خیلی از افراد دچار مشکل می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a42 سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فروش قسطی گوشی شرایطی را فراهم می‌کند تا هر خریدار براساس میزان بودجه و شرایط مالی که دارد، گوشی مورد نیاز خود را خریداری نماید. برای خرید گوشی باید ابتدا به برخی ویژگی‌های مهم آن توجه نمایید سپس با توجه به نیاز و کاربردی که دارد، گوشی مناسب خود را خریداری نمایید. 

مشخصات فنی گوشی a42 سامسونگ

کالای دیجیتال یکی از لوازم ضروری در زندگی امروز ما به شمار می‌رود. برای خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ باید به مشخصات، مزایا و معایب آن توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای خود خریداری نمایید. مشخصات مهم گوشی‌های a42 به شرح زیر است:

1- نوع صفحه نمایشگر: Super AMOLED

2- اندازه صفحه نمایشگر: 6/6 اینچ

3- مقدار وزن: 190 گرم

4- تنوع رنگ: مشکی، سفید، خاکستری

5- مزایای فناوری شبکه: GSM - HSPA - LTE - 5G

6- مشخصات باتری:  این مدل سرعت شارژ 15 واتی دارد و نوع باتری آن لیتیومی جدا نشدنی mAh 5000 است.

7- CPU: دارای CPU هشت هسته‌ای

8- مشخصات دوربین‌ها:

الف) دوربین جلو: دارای رزولوشن 20 مگاپیکسلی به علاوه لنز wide و دریچه دیافراگم f/2.2 است. از مزایای دیگر داشتن HDR و نیز قابلیت فیلم برداری 1080p است.

ب) دوربین اصلی: دارای چهار عدد لنز 48، 8، 5 و 5 مگاپیکسلی است. از مزایای مهم دوربین این مدل گوشی قابلیت تصویربرداری پانوراما، HDR و فلشLED  است. قابلیت‌های فیلمبرداری آن شامل تصویربرداری 4k ،1080p ،720p است.

9- حافظه داخلی:

سه مدل حافظه داخلی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

الف)  128GB 8GB RAM

ب) 128GB 6GB RAM

ج)  128GB 4GB RAM

10- شبکه‌های ارتباط جمعی: این نوع از گوشی‌ها انواع شبکه‌ها را که شامل 5G، 4G، 3G، 2G می‌شود، پوشش می‌دهد.

11- نوع سیستم عامل: اندروید 10

12- تنوع رنگ: 16 میلیون

13- تعداد سیم کارت قابل استفاده: 2 عدد 

شرایط خرید اقساطی گوشی a42 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ در هر فروشگاه و مرکز فروشی اینترنتی دارای ضوابط و شرایط مخصوص به خود است. امروزه برای افزایش سرعت و سهولت خرید، خیلی از خریداران تمایل دارند که به صورت آنلاین و غیرحضوری اجناس دیجیتال خود را خریداری نمایند.

خرید آنلاین این امکان را برای افراد فراهم  می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن، مدل‌ها و برندهای مختلف گوشی را بررسی نموده و مشخصات هر کدام را به صورت کامل مشاهده نمایند، سپس پس از تایید نهایی، گوشی مورد نیاز خود را خریداری کنند. یکی از پرسابقه ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه خرید اقساطی گوشی a42 سامسونگ، سایت قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 4

خرید اقساطی اپل واچ سری 4
سایت قسطی کلاب به تعداد محدود اپل واچ سری 4 را با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 4 به بخش کالای ...

فروشگاه اینترنتی meghdadit

فروشگاه اینترنتی meghdadit
در زندگی پر مشغله امروز اغلب افراد دیگر زمان رفتن به بازار های سنتی و خرید از ان ها را ندارند. از این رو فروشگاه های اینترنتی مانند meghdadit...