سیم کارت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:20:14

امروزه افراد زیادی برای برقراری ارتباط از سیم کارت استفاده می کنند. برخی از شماره ها را به راحتی می توان به خاطر سپرد و در برقراری ارتباط راحت تر بود که به طور معمول این سیم کارت ها قیمت بالایی دارند. برای خرید سیم کارت قسطی به بخش سیم کارت در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیم کارت قسطی

مراکز خرید سیم کارت قسطی

فروش سیم کارت قسطی چند سالی است توسط اپراتورهای مختلف و وبسایت سیم کارت داران صاحب مجوز دفتر پیشخوان دولت و نمایندگی رسمی اپراتورها انجام می شود. فروش این سیم کارت ها در مراکز خرید سیم کارت قسطی، با کدهای مختلف، تحت شرایط و قیمت های مختلف به خریداران عرضه می شود. خرید سیم کارت قسطی همراه اول با کد 0912 می تواند با پرداخت اقساط 4 الی 12 ماهه انجام شود، عمدتا ارزان تر از سایر سیم کارت ها است و به قیمت روز تقسیط می گردد، دارای پیش پرداخت بسیار پایینی می باشد و در پرداخت اقساط این اپراتور از مشتریان خود سودی دریافت نمی کند و شیوه اقساط را به صورت 4 تا6 ماهه ارائه می نماید. 

در هنگام خرید سیم کارت قسطی از اپراتور همراه اول، در ابتدا می بایستی یک سوم مبلغ را در آغاز پرداخت نمائید و مابقی مبلغ را طی اقساطی تا یکسال تسویه حساب کنید. برای خرید سیم کارت قسطی از عمده اپراتورها نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. صرفا با مراجعه به آدرس های ارائه شده و به همراه داشتن اصل کارت ملی می توان در این زمینه اقدام نمود. چنانچه به دنبال شرایط ایده آل تری با اقساط طولانی تری هستید، چنانچه تا قبل از تاریخی که در طرح خرید سیم کارت قسطی ثبت نام می کند، هیچ خط دائمی 0912 به نام نداشته باشد، می تواند از اقساط 36 ماهه استفاده کند. 

بعد از خرید سیم کارت همراه اول مورد نظر، در صورتی که واجد شرایط قسط بندی ۳۶ ماهه باشید، پس از انجام مراحل به نام زدن سند سیم کارت، ماهانه مبلغ بسیار اندکی بر روی قبض تلفن شما خواهد آمد. بسیاری از اپراتورها امروز طرح های مختلفی برای فروش سیم کارت رند را در برنامه خود دارند. در برخی طرح ها نیز شما مجبورید در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز نمائید که به آن ها سیم کارت های پیش پرداخت گفته می شود که مشترکان بایستی در آغاز هزینه آن را پرداخت یا به عبارتی در ابتدا خط خود را شارژ نمایند. در زمینه خطوط کار کرده قسطی شرایط کمی متفاوت است. 

همچنین خطوطی که فعال هستند و از قیمت های بسیار بالایی برخوردارند، نیز به صورت قسطی به افراد واگذار می شود، اما نوع تقسیط آن ها با تقسیط مخابرات متفاوت است. همچنین این اپراتورها جهت خرید سیم کارت قسطی برای اقشارهای خاص مانند دانشجویان برنامه های مختلفی را ارائه می دهند.

نحوه خرید و پرداخت اقساط سیم کارت قسطی

چنانچه قصد خرید سیم کارت قسطی را دارید، اولین اقدام آن است که نوع اپراتوری را که می خواهید از آن سیم کارت خریداری نمایید، مشخص کنید. سپس با تکمیل بخش مدارک، قطعا وجهی را به عنوان ودیعه (پس پرداخت) به اپراتور انتخابی پرداخت می کنید، البته برخی اپراتورها این بخش را از مرحله کاری خود حذف کرده اند و تعیین می کنید مابقی مبلغ طی پرداخت چند قسط و درچه بازه زمانی به اپراتور مذکور پرداخت شود.

 چنانچه سیم کارت قسطی خریداری شده از اپراتوری باشد که اقدام به فروش سیم اعتباری می نماید، از طریق کارشناسان در زمینه گرفتن کد دستوری جهت داشتن بسته هایی مانند: "بسته پایه" شامل تعدادی پیامک فارسی، مدت زمانی دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و مقداری گیگابایت ترافیک اینترنت همراه با هزینه ای مشخص، و یا "بسته پیشرفته" شامل پیامک فارسی، مدت زمانی دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و مقداری گیگابایت ترافیک اینترنت همراه با هزینه ای مشخص و یا "بسته حرفه‌ای" شامل تعداد بیشتری پیامک فارسی، مدت زمان بیشتری به دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و مقدار بیشتری گیگابایت ترافیک اینترنت همراه را با هزینه بیشتری، می توانید انتخاب و خریداری کنید. 

پس از تکمیل فرایند خرید چه برای سیم کارت اعتباری و یا سیم کارت دائمی، سیم‌کارت به طور رایگان از طریق پست برای مشترک ارسال خواهد شد. جهت آگاهی یا ثبت نام در این طرح ها، می بایستی به دفاتر یا فروشگاه های فروش اپراتورهایی که قصد دارید از آنها خرید سیم کارت قسطی انجام دهید، مراجعه نمائید. در زمینه نحوه بازپرداخت مشترک در صورت تمایل از این امکان برخوردار است که به صورت همزمان یک یا چند قسط و در صورت تمایل کلیه اقساط را در یک زمان پرداخت نماید.

شایان ذکر است برای حصول اطمینان از اینکه اقساط تان کاملا پرداخت شده است، مجددا می توانید به دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر و منوی پیگیری اقساط در سایت اپراتورهای مربوطه مراجعه و پرداخت های خود را پیگیری نمائید. در خرید سیم کارت قسطی باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که این شیوه خرید، قطعا محدودیت هایی مانند: عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت، عدم امکان مکالمه رومینگ و قطع کامل در صورت عدم پرداخت اقساط تا سه ماه را نیز داراست.




سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی سیم کارت همراه اول

فروش قسطی سیم کارت همراه اول
برای این که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید لازم است که یک سیم کارت با شماره رند داشته باشید. برای خرید اقساطی سیم کارت با شماره خاص...

خرید اقساطی سیم کارت خط 1

خرید اقساطی سیم کارت خط 1
خرید اقساطی سیم کارت خط 1 در قالب اقساطی 6 ماهه و 36 برای مشتریان عرضه می گردد. تا دفاتر فروش سیم کارت ها در سطح شهر برای خدمت رسانی به مشتریان خود از را