خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 02:16:56

گوشی s22 اولتزا جز بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S22 ULTRA به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی


گوشی SAMSUNG S22 ULTRA

گوشی سامسونگ اس 22 اولترا، یک دستگاه گوشی کم نظیر است که نوید انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند را می‌دهد. این دستگاه پیشرفته دارای جدیدترین فناوری‌های سامسونگ از جمله پردازنده قدرتمند Exynos، صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X و 8 گیگابایت رم برای اجرای یک عملکرد روان است. گوشی SAMSUNG S22 ULTRA همچنین با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز زوم اپتیکال 5 برابر، قابلیت‌های دوربین چشمگیری را ارائه می‌دهد. جای تعجب نیست که چرا این گوشی تا این حد مورد توجه علاقه مندان به فناوری در همه جا قرار گرفته است! سامسونگ S22 Ultra با طراحی پیشرفته، مشخصات قدرتمند و ویژگی های همه کاره خود، یکی از هیجان انگیزترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال جاری خواهد بود. برای خرید قسطی گوشی S22 ULTRA به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی

طراحی گوشی سامسونگ اس 22 اولترا شیک و مدرن و جلوی آن تمام شیشه است. که به نظر می‌رسد صفحه شناور شده است. صفحه نمایش صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X، یک تجربه تماشای زنده و فراگیر را ارائه می‌دهد و برای تماشای فیلم یا بازی مناسب است. همچنین پاسخگویی روان را هنگام استفاده از دستگاه تضمین می‌کند. علاوه بر این، این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت قفل دستگاه خود را بدون تایپ هیچ رمز یا کدی باز کنند. برای تکمیل ظاهر چشمگیر آن، دکمه پاور در کنار دستگاه تعبیه شده است تا در هر زمان که نیاز شد به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. با خرید قسطی گوشی S22 ULTRA از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

کارایی گوشی SAMSUNG S22 ULTRA

عملکرد همیشه یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید یک گوشی هوشمند باید در نظر گرفت و گوشی سامسونگ اس 22 اولترا، ناامید کننده نیست. این دستگاه از پردازنده قدرتمند Exynos بهره می‌برد که عملکرد سریع و بدون تاخیری را ارائه می‌دهد. 8 گیگابایت رم برنامه‌ها را به خوبی اجرا می‌کند و تضمین می‌کند که بین اجرای چند برنامه همزمان، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. به علاوه، 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره عکس، فیلم و موارد دیگر وجود دارد. در نهایت، این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر است. همچنین فناوری شارژ سریع را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن دوباره دستگاه را راه اندازی کنند.

دوربین گوشی SAMSUNG S22 ULTRA 

دوربین گوشی SAMSUNG S22 ULTRA به لطف قابلیت های چشمگیر خود، مطمئنا عکاسان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در مرکز قرار می‌گیرد که عکس‌ها و فیلم‌های خیره کننده‌ای را با جزئیات و وضوح باورنکردنی ثبت می‌‌کند. همچنین سه دوربین دیگر با کیفیت‌های به ترتیب 12، 10 و 10 مگاپیکسل، این دوربین اصلی را حمایت می‌کنند. برای بهتر کردن تصاویر، این گوشی همچنین دارای زوم اپتیکال 5 برابری است تا بدون افت کیفیت تصویر و از فاصله نزدیک، از سوژه‌های خود عکس برداری و فیلمبرداری کنید. به علاوه، برخی ویژگی‌های عالی مانند حالت شب وجود دارد که به گرفتن عکس‌های واضح در محیط‌های کم‌نور کمک می‌کند و همچنین حالت Single Take که از ترکیبی از تکنیک‌های هوش مصنوعی برای تولید چندین نوع تصویر از یک عکس استفاده می‌نماید.  

خرید قسطی گوشی S22 ULTRA از قسطی کلاب

قبل از این که به فکر خرید نقدی این کالا باشید، قسطی کلاب شرایط خرید قسطی گوشی S22 ULTRA را فراهم نموده است. با خرید قسطی گوشی S22 ULTRA می توانید به راحتی، ضمن به دست آوردن آسان این کالای دیجیتال، طرح مناسب خرید اقساطی خود را از سایت انتخاب نمایید. طرح‌های فروش قسطی آن قدر متنوع است که حتما می‌توانید آن طرحی که مناسب شرایط خودتان است را بیابید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ

خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ
اگر شما هم جز دوستداران برند سامسونگ هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ به بخش ساعت هوشمند در دسته...

فروش موبایل نوکیا اقساطی

فروش موبایل نوکیا اقساطی
شرکت نوکیا یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در تولید گوشی های تلفن همراه است که نمونه های قدیمی موبایل این شرکت جزئی اولین گوشی های همراه...