خرید اقساطی محصولات اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/14 03:34:39

به منظور خرید اقساطی محصولات اپل به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی محصولات اپل


گوشی جذاب آیفون

شرکت اپل یکی از کمپانی‌های برتر در ساخت لوازم الکتریکی و طراحی نرم افزارهای کامپیوتری می‌باشد اپل در بسیاری از نقاط جهان نمایندگی دارد مثل سایر شرکت‌ها برای این کمپانی نیز مهم است که چه کسانی محصولات آن را خریداری می‌کنند. گوشی های هوشمند و آیپدها از جمله محصولاتی می‌باشند که تحول بسیار زیادی در تولید و طراحی آن‌ها توسط شرکت اپل انجام گرفته است به گونه‌ای که می‌توان تقریبا بیان کرد گوشی‌های آیفون معروف‌ترین گوشی‌ها در سطح جهان می‌باشند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. برای خرید اقساطی محصولات اپل با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معمولا این شرکت گوشی‌های جدید خود را هر ساله در شهریورماه اعلام می‌کند از جمله پرچمداران این کمپانی آیفون S6 می‌باشد این موبایل از نظر ابعاد و وزن بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی خود می‌باشد در مقابل این گوشی تصاویر با کیفیتی ارائه می‌دهد و پردازنده آن به گونه‌ای است که می‌تواند بسیاری از برنامه‌ها را اجرا کند همچنین می‌تواند با سرعت سریع‌تری به اینترنت وصل شود. با خرید قسطی محصولات اپل از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی صفحه موبایل اپل

صفحه نمایشگر این موبایل 4.7 اینچی می‌باشد و در آن رزولوشن تصویر 1334 در 750 می‌باشد. تراکم پیکسلی در این موبایل 326 پیکسل به ازای هر اینچ می‌باشد همانند نسل قبلی از فناوری IPS در صفحه نمایشگرهای آن استفاده شده است اپل برای محافظت از این صفحه نمایشگر از لایه‌ای مقاوم در برابر خط و خش استفاده می‌کند از تراشه A9 در این موبایل استفاده شده است. این تراشه از نوع 64 بیتی است دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی می‌باشد. استفاده از حسگر اثر انگشت با دقت بیشتر از جمله مزایایی است که در این موبایل به چشم می‌خورد. با خرید اقساطی محصولات اپل از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطی محصولات اپل

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع محصولات می‌باشد. برای خرید اقساطی محصولات اپل می‌توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید قسطی از قسطی کلاب توسط سه شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تبلت شیائومی

فروش قسطی تبلت شیائومی
کمپانی شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی در دنیا است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی تبلت شیائومی...

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...